Baloos Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 en b2b *5 bonus är mycket bättre än 100% RB. Edit, 150% ungefär. Citera
striker Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 Oki, det låter ju bra. Tack för svaren! Citera
jelle Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 Jag signade upp igår, angav då signupkoden. Av olika skäl försökte jag inte sätta in pengar förens alldeles nyss. Angav då koden igen men fick detta tillbaka: Denna insättnings kod fungerar inte! Visst brukar man få bekräftat BÅDE vid skapandet av kontot och vid första insättning att bonusen är giltig? Koden var väl 6625? Det fanns ingen annan kod för detta erbjudande heller? Citera
Pokershark Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 I sådant fall har de just tagit bort den för jag signade upp för 5h sen och då bekräftades det både vid skapandet av kontot och vid insättningen. Däremot stog det nåt om att jag inte var berättigad till VIPcashbonusen. Citera
NoSense Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 Provade just koden. Men den funkade inte alls! "This code is invalid" Nu har dom bara en vanlig skitkass €10/vip 200.... Skyller ALLT på Heybike som mailade och tjatade på dom, du kan väl skicka över €600 till alla bonushoror här på PF.nu? Jävla tomte Citera
egonx Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 Signade upp med koden för ett par timmar sedan men har inte tjoffat in pengar ännu. Riktigt surt om de dragit i nödbromsen precis innan min insättning. Å andra sidan är det skönt att slippa spela på B2B. (Förutom Heypoker då) Citera
APC Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 Undra hur marknadsavdelningen tänkte egentligen. "För att får kunder kör vi en bra bonus som exempelvis Martinspoker har gjort.......(några veckor går).....helvete, de har signat upp en massa kunder hos oss, ta bort bonuskoden för i helvete innen vi får fler kunder." Citera
Emilio Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 Ja sluta maila och fråga om koder. Surt att man inte kommer hinna ta denna nu. Citera
sortguld Postad 27 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 27 Mars , 2006 Förstår inte varför folk inte förstår tyckte min start av denna tråd var tydlig nog Varför ställa massa frågor till support jämt verkar som en del har IQ Fiskmås Skönt att man regga sig och satte in kosing innan jag postade tråden Citera
kydyl Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 tydligen är ju koden ute på såväl BW som 2+2 så det kanske inte är så konstigt om de dragit in den, lär väl vara 90% horor som signat eller nått Citera
heybike Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 Sorry alla som tror att jag orsakade låsningen av koden. Tror inte det själv då jag fick svar av supporten att den gällde till 2010. De upptäckte säkert det från många håll, då koden använts av folk från 2+2 efter det att den togs bort från sidan igår kväll. Men ni kan spy ert missnöje över missad bonus på mig, bjuder på det. Citera
tototorsten Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 När jag reggade mej stod det att jag inte var berättigad till casback!!!! vet ej varför , nån som råkat ut för samma sak? Citera
bzo Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 När jag reggade mej stod det att jag inte var berättigad till casback!!!! vet ej varför , nån som råkat ut för samma sak? Jo, fick det meddelandet både vid signup på denna och på Poker Dandy. Verkar vara någon bug... Tur iaf att man fick blixtsnabb utbetalning från Martinspoker till Neteller så man kunde langa in €600 på denna innan koden dog Citera
egonx Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 För er som får medelandet att ni inte kommer får cashback kan jag medelaa att ni med största sannolikheten kommer att få det ändå. Det är en bugg i signupen som gör att man får det felaktiga medelandet. Jag fick cashback trots medelandet och supporten har bekräftat att det är en bugg. Citera
Burran Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 Jag reggade oxå igår med koden, men ni menar alltså att det inte kommer funka för mej heller eftersom man måste använda koden igen? Citera
Gubscal Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 Provade just koden. Men den funkade inte alls! "This code is invalid" Nu har dom bara en vanlig skitkass €10/vip 200.... Skyller ALLT på Heybike som mailade och tjatade på dom, du kan väl skicka över €600 till alla bonushoror här på PF.nu? Jävla tomte Rikstomte skulle jag säga! Citera
skuggan Postad 30 Mars , 2006 Rapport Postad 30 Mars , 2006 ok kan nån en gång för alla säga vad som gäller nu? Är det kört med 600€ bonusen? Citera
price Postad 30 Mars , 2006 Rapport Postad 30 Mars , 2006 ok kan nån en gång för alla säga vad som gäller nu? Är det kört med 600€ bonusen? Det är kört. Citera
egonx Postad 31 Mars , 2006 Rapport Postad 31 Mars , 2006 Jag signade upp medan koden var aktiv men hann inte göra första deposit innan det var föresent. Mailar då supporten och klagar lite. De säger då att de ska lägga till den gamla koden manuellt bara jag gör en deposit först utan kod. Fixar depositen och säger åt dom att de kan lägga till koden nu. Då börjar supporten jiddra om att de sitter i en massa möten mm. Efter 3 dagar säger de att de nu ska kontakta den ansvariga personen. Ytterliggare någon dag senare får jag mail av denna ansvariga person som medelar att att det har blivit error, bla bla, men han kan lägga till en annan rutten bonus om jag vill. Det mest oseriösa är att denna person som ska vara ansvarig mailade mig från en adress som inte har anknytning till Pointpoker eller 24h, utan ett företag som verkar i en helt annan bransch! Låter bli att nämna vilket företag. Asså, om jag mailar supporten på Nordea så borde jag väll inte få svar från Interflora? Sjukt oseriöst. Citera
Lupus123 Postad 31 Mars , 2006 Rapport Postad 31 Mars , 2006 Eh.. ok, så bonusen är körd, har inte lirat på B2B ännu, verkar farligt, får vänta på nästa 5x och sen testa. Hur bra/snabbt går det egentligen med cashouts generellt på B2B-skinsen, är det några som är riktigt snabba och andra som är sjukt sega? Asså, om jag mailar supporten på Nordea så borde jag väll inte få svar från Interflora? Men visst vore det trevligt med en blomsterkvast som tack för att du kontaktar supporten på Nordea och "gör det möjligt för dem att förbättra", eller hur? Ok, en smula OT.. Citera
Arooon Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 om man hann sätta in pengar under det att bonusen var aktiv. Men inte har spelat sen dess så är det väl inte försent? Har man väl satt in pengar och fått bonuskriterierna så är det väl bara att köra på i en månad? Eller? Citera
kydyl Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 om man hann sätta in pengar under det att bonusen var aktiv. Men inte har spelat sen dess så är det väl inte försent? Har man väl satt in pengar och fått bonuskriterierna så är det väl bara att köra på i en månad? Eller? ja det hoppas jag verkligen, har själv clearat drygt 500 VIP hitills och räknar kallt med att få betalt för dessa samt resten som jag ska spela in. Citera
mikca Postad 28 April , 2006 Rapport Postad 28 April , 2006 Hur har det gått? jag satte in runt 26:e men har inte sett några pengar, är jag för otålig? Citera
Arooon Postad 29 April , 2006 Rapport Postad 29 April , 2006 Hur har det gått? jag satte in runt 26:e men har inte sett några pengar, är jag för otålig? Exakt samma för mig, mailade dem igår och dom skrev att jag skulle få pengarna inom 24 timmar, dessa timmar har gått. Men det har väl o göra med helgen..drygt, vill ju köra in dem direkt på topranked! Citera
Recommended Posts