TANDEMCYKELN Postad 25 Mars , 2006 Rapport Postad 25 Mars , 2006 Vänner, Det finns en eller flera socialdemokrater som vet vem som kommer att bli ny utrikesminister. Detta har man utnyttjat genom att lägga stora vad hos Unibet på vem som ska bli ny utrikesminister. Så stora vad att Unibet tvingats stänga ner det aktuella vadet. Säg mig, vad är sossarnas inställning till utländska spelsajter? Girigheten har inga gränser! Länk till DN Citera
Loveless Postad 25 Mars , 2006 Rapport Postad 25 Mars , 2006 Det är väsentlig skillnad på person och parti. Det är fortfarande extremt mycket LOL!. Citera
Roy Ahl Postad 25 Mars , 2006 Rapport Postad 25 Mars , 2006 Det är väsentlig skillnad på person och parti. Det är fortfarande extremt mycket LOL!. Ett parti består av personer, va fan skulle det annars bestå av? Men jag skrattar på mig, jag med. Citera
Hjort Postad 25 Mars , 2006 Rapport Postad 25 Mars , 2006 Riktigt snyggt exempel på prediktionmarkets. Citera
snudde Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 Ett parti består av personer, va fan skulle det annars bestå av? moderater? Citera
Sagge Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 Vad är det man brukar säga om att inte dömma ngn innan dom är fällda eller vad det är? Antingen hade dom där sossarna extremt dålig koll internt eller så var det ngt annat som inte stämmde i artikeln Citera
Albert Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 Vilken nit av Unibet. Det blev Jan Eliasson som blir ny utrikesminister. Citera
Hjort Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 Vilken nit av Unibet. Det blev Jan Eliasson som blir ny utrikesminister. Riktigt snyggt exempel på prediktionmarkets. Heh. Citera
Recommended Posts