Nollisen Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 Recept på hur man super ner HeyNoelia: Ge henne EN Smirnoff Ice. Klart! [/u] LOL!!!! Jag drack faktiskt 1 & 1/2 Smirnoff och en HEL sexa tequila, så det så!!! Och ont i pannan har jag fortfarande efter den galna norrmannens bravader! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kaior Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 Bra rapportering online! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Monkey Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 Vet inte i fall denna kommit upp än men det är rätt roligt joel forsbergs blogg. Lägg märke till vilka som nämns i slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nollisen Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 Vet inte i fall denna kommit upp än men det är rätt roligt joel forsbergs blogg. Lägg märke till vilka som nämns i slutet. Läste den, sjukt kul, jag kan verkligen se allt framför mig. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyEmily Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 Vet inte i fall denna kommit upp än men det är rätt roligt joel forsbergs blogg. Lägg märke till vilka som nämns i slutet. Läste den, sjukt kul, jag kan verkligen se allt framför mig. lol Jag med...särskilt som jag hittade en snarkande, dyngrak Parre som luktade gammal strumpa i vår säng när jag skulle däcka vid 9 på söndagsmorgonen. Jätteklonk ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 Vet inte i fall denna kommit upp än men det är rätt roligt joel forsbergs blogg. Lägg märke till vilka som nämns i slutet. Läste den, sjukt kul, jag kan verkligen se allt framför mig. lol Jag med...särskilt som jag hittade en snarkande, dyngrak Parre som luktade gammal strumpa i vår säng när jag skulle däcka vid 9 på söndagsmorgonen. Jätteklonk ! stolt över dig parre! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zporty Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 Vet inte i fall denna kommit upp än men det är rätt roligt joel forsbergs blogg. Lägg märke till vilka som nämns i slutet. Skönt att jag satte FI på 32-off mitt i natten... Skitkul och välarrangerad turnering med massor av trevliga spelare. ITM gör det ju extra bra - även om man inte kom så långt upp på stegen. Ser fram emot nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 28 Mars , 2006 Rapport Share Postad 28 Mars , 2006 En av helgens kommentarer: Peder till sin pappa: "jag vann 300+k..." Pappa till peder: "det var bekymmersamt" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 28 Mars , 2006 Rapport Share Postad 28 Mars , 2006 Jag med...särskilt som jag hittade en snarkande, dyngrak Parre som luktade gammal strumpa i vår säng... Med eller utan kläder... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jofre Postad 28 Mars , 2006 Rapport Share Postad 28 Mars , 2006 Pedda går och vinner denna turneringen asså Bra pedda, ska du lägga ner handbollen nu eller? Ha de gött Fredde Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 28 Mars , 2006 Rapport Share Postad 28 Mars , 2006 Jag med...särskilt som jag hittade en snarkande, dyngrak Parre som luktade gammal strumpa i vår säng... Med eller utan kläder... Med kläder, skor och spyhink i famnen . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 28 Mars , 2006 Rapport Share Postad 28 Mars , 2006 Jag med...särskilt som jag hittade en snarkande, dyngrak Parre som luktade gammal strumpa i vår säng... Med eller utan kläder... Med kläder, skor och spyhink i famnen . Jag antar att inget av alternativen var att föredra framför det andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
liggat Postad 28 Mars , 2006 Rapport Share Postad 28 Mars , 2006 lite sköna bilder parre o freeman gosar lite http://hem.bredband.net/liggat/IMG_0090.jpg fest i svitens stuga från vänster: parre, emily, lasse, shahin och sostlind. lägg märke till hur glad sostlind är när han klonkar i sedelpoker mot shahin. http://hem.bredband.net/liggat/IMG_0097.jpg stuga 707, slaskdanne får ta över efter att bollen trasat ihop på soffan. http://hem.bredband.net/liggat/IMG_0098.jpg parre jätteglad på söndagsmorgonen då han har fått 7 sorters piller o dra i sig, hur ska han inte kunna skölja ner det med gammeldansk! http://hem.bredband.net/liggat/IMG_0104.jpg dom verkar gravt spelberoende i grebban.. klar humor! http://hem.bredband.net/liggat/IMG_0117.jpg Alice som jobbade starkt i baren dagen innan slutar för dagen.. hon lyckades klunsa 800-kronorsdricksen. hur ska hon inte kunna klonka en pokerspelare en dag? http://hem.bredband.net/liggat/IMG_0119.jpg parre i göteborg.. inte friskt nånstans.. det va nånstans här parre kom på hur man kan klonka ett elit plaza shavingset! http://hem.bredband.net/liggat/IMG_0131.jpg Lasse står ju såklart för cashen.. vi kallade honom cash-lasse hela kvällen.. ända tills vi skulle betala.. han va lika gul som oss andra och bengan fick åka på den smällen! =) http://hem.bredband.net/liggat/IMG_0132.jpg hur kan man sluta grebbestadseventet med att åka till göteborg?! hur kan nån få åka ambulans från baren efter att ha shottat lite med mig? hur kan nån spy i lobbyn efter att ha shottat lite med mig? bästa helgen under min livstid iaf.. what happens in grebban sprids på pf.nu =) PS. hur mår norrmännen?? DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 28 Mars , 2006 Rapport Share Postad 28 Mars , 2006 hur kan nån få åka ambulans från baren efter att ha shottat lite med mig?hur kan nån spy i lobbyn efter att ha shottat lite med mig? Det verkar ganska farligt att festa med dig, smittar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiseguy Postad 28 Mars , 2006 Rapport Share Postad 28 Mars , 2006 Ojojoj... Ojojoj... Jag tycker Göteborg var en helmysig stad. Tänk er att folk går på krogen i sjuksköterske-dräkt! Jasså, var det inte en krog....?? Tanum regerar, tack alla för en dunderhelg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Esperit Postad 28 Mars , 2006 Rapport Share Postad 28 Mars , 2006 bästa helgen under min livstid iaf.. what happens in grebban sprids på pf.nu =) What happens in grebban, stays in grebban. hur kan du få det så fel. Hur mår du egentligen, hur mår Helena egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JonnyAT Postad 28 Mars , 2006 Rapport Share Postad 28 Mars , 2006 Hur skulle Helena inte kunna må super? Hur kan Götet med skum klubb och springnota inte bli galen avslutning på en galen helg? Hur kan det bli självrisk på två vanar? Hur kan inte Alice redan ha hittat en pokerspelare och vara nöten? Hur kan Liggat slippa hånet? Hur kan Parre stå upp idag? Hur kan Bladol INTE nappa på allt han blev erbjuden? Hur kan Bison och Emily sova i samma säng som Parre? Hur kan vi inte få en räkning från Taunum för en inrökt stuga? Hur kan Lasse inte få det han önskade mest av allt denna resa? (Fy på er två) Hur kan Jack inte bli religiös efter detta och wiseguy kan väl aldrig slänga mobilen... Hur kan Joanna få flunsan? Mycket sömn och nyttigt leverne kan väl inte utlösa ngt sådant Ni är alla tokiga, grym klonk på den resan. Tack! /Bengan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 28 Mars , 2006 Rapport Share Postad 28 Mars , 2006 Fy fan bengan...du får spela lite poker mot mig så du får deg till allt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 28 Mars , 2006 Rapport Share Postad 28 Mars , 2006 Hur kan man inte fortsätta hur-kan-man-inte-serien? Hur kan man inte helt ha förträngt att två av de sju olika pillrena jag fick var p-piller för fredag och lördag och sedan bli påmind av en sjuk bild? Hur kan man supa så mycket efter att ha käkat piller med röda trianglar på? Hur kan jag och liggat inte få låna 3 lax när vi behöver det som allra allra mest? Hur bra är man inte när man ringer och sjukanmäler sig skitfull ute på en motorväg söndag kväll för att man hellre vill festa i Göteborg? Hur kan inte vissa personer kolla på grov förnedringsporr i flera timmar på väg hem från Göteborg? Hur kan inte Gunell, 64, vara nöten? Hur kan man ha haft så roligt att det inte ens är mänskligt möjligt att någonsin tänka sig en roligare helg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
liggat Postad 28 Mars , 2006 Rapport Share Postad 28 Mars , 2006 måste ju fortsätta hånet hur kan blado inte vara mammas lilla hjärta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 28 Mars , 2006 Rapport Share Postad 28 Mars , 2006 där var man ju i toppform Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HipsterDufus Postad 28 Mars , 2006 Rapport Share Postad 28 Mars , 2006 Hur kunde man banga grebban....? Sprang in i Parre på Odengatan idag, fastän han va lite sliten så verkar ni haft sjukt kul, räkna med mig nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thestonk Postad 28 Mars , 2006 Rapport Share Postad 28 Mars , 2006 Haha, skön kommentar. Pappan tänkte dock direkt på konsekvenserna av vinsten, skolgång, framtid etc. Skönt med folk som inte förblindas av pengarna direkt iofs, utan kyligt ser helheten En av helgens kommentarer: Peder till sin pappa: "jag vann 300+k..." Pappa till peder: "det var bekymmersamt" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 Hur kan Liggat slippa hånet? Liggat klonkade ju storvinsten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JonnyAT Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 Liggat klonkade ju storvinsten! Det gjorde ju du med men du valde att folda nöten! Sjukt TIGHT spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts