jeet Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 freeman e fisk och har åkt ut för tusen år sen!!!!! Han står säkert inne i cashgamerummet och railbirda när Westerlund och SlaskDanne spelar. Morgan som fortfarande in contention är Morgan Willoman, aka MorganSthlm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 25 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 Det är inte freeman ooops så fel man kan ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 e det ngn som vet hur det går för bigking-_- (sebastian skuja) ,schermanator (peter) ,erik bindekrans , wiseguy (andreas) ??? wiseguy var kvar när vi åkte, eric plats 150-200 (?), peter runt 100 och jag runt 90. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jeet Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 wiseguy_sthlm (andreas) åkte ut innan pausen tidigare, KQ vs T2o, flop Q, turn och river 2. diskborste e kvar men har en kämpande stack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 Matteproof: Skicka Morgan en hälsning! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fishmeister Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 Lever Jimmie Grahn från kga?!?!??! Jag har procent där och en fiskkompis också!!!!!!!!!!!!!!!! nu ska jag till statt o dricka mer sprit. vet ej om jag är på min punda rkompis namn lr inte. / Jessica Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fishmeister Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 oj fishmesiter är ej hashkokare utan wizhnak! Fegge aka fish är grymm.. nu ska supas mer.. GL GRAHN VI TÄNKER PÅ DIG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 25 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 oj fishmesiter är ej hashkokare utan wizhnak! Fegge aka fish är grymm.. nu ska supas mer.. GL GRAHN VI TÄNKER PÅ DIG Dagens fylle inlägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snakebite Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 Counter eller ryssen kommer klonka denna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 Zoran Zoric vilket pokernamn! Zoran Så rik, get it? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 Två saker. 1. Hoppas devalanteriel tar sig till topp tre eller bättre! 2. Hur kan man som moderator inte kunna stava till devalanteriel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Matteprof som bemästrar kvinnans olika gåtor borde inte ha några problem att vinna. Jag tror Matteprof som vinnare till 100:1 någon som vill sätta emot? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upstart Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 När jag träffade HeyJohan så sa han att han inte var bra på poker... Jag litar inte på HeyJohan längre, dock vann jag en iPod då. Lycka till HeyJohan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
derra Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Parre är väldigt, väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt... full Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 derra, det kan stämma... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roy Ahl Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 derra, det kan stämma... Det kanske var väntat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kilsmo Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Heja Dibo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 derra, om du adderar några "väldigt" kommer du kanske upp till halva sanningen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankanbarahaQQ Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 En fråga bara, handlar det om europeiska tändstickor eller svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
derra Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 derra, om du adderar några "väldigt" kommer du kanske upp till halva sanningen... lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asken Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Bord 1. Ole i SB ställer first in och täcker BB ganska rejält. BB steker i all evighet och får "time" på sig. Innan han foldar och visar QQ. Tight fold...? Rätt jävla tight fold, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Heja Matteprof och alla andra kvarvarande PF:are! Tack för en bra rapportering förresten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Ja, hurra för oss! /// dev (som har 15 % i Matteprof, go go go!) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Passar på att smygsurfa forumet under lunchpausen. Sitter just nu short med drygt 130K. Antingen ute på nästa plats eller uppdubbling är det enda som gäller. Lite kuriosa: - Har upptäckt att jag massor med muskler i ansiktet. Så fort jag gör någonting kör de ett litet aerobicspass. Går inte att bluffa någon med ryckningar som ger seismografer... - Har gjort av med 4 par strumpor på 2 dagar. Fotsvett on a higher level - Det går inte att göra en deal när det är 4 bord kvar. Alltid någon som har invändningar... Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts