gibb Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 Hej! Ber om ursakt for aao, sitter utomlands just nu. Jag tanker prova pa poker under varen och sommaren och soker efter siter som uppfoljer foljande kriterer; 1. Har bord for riktigt lag limit NL texas, $0.05/$0.10 blinds eller lagre. 2. Har nagon form av bonussystem, signup bonus garna. 3. Stodjer PT och handhistorier. 4. Jag ar ute efter att spela fullring i forsta hand, sa shorthandedbord ar inget krav. 5. En sida som stodjer iaf 4 bord at gangen. Jag skulle vara valdigt tacksam om jag fick nagra bra tips pa sidor som har dessa kvaliteter! //gibb Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 Prima-nätverket Tain-nätverket (Expekt t.ex.) PokerChamps (Har ner till 0.02/0.04 och RB) Kolla i Bonus-forumet för Bonusar men det blir nog ganska svårt, eller tidskrävande om inte annat, att cleara en Bonus på NL10 men har du tid så är det ingen fara! MVH //KF EDIT: De har NL10-bord men kanske inte stödjer PT etc. HH's vet jag inte riktigt heller. Såg inte siffrorna innan, du lag nog till dem efter jag skrivit ( ? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sickanboy Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 Jag vet inte om ongame nätverket stöder PT men deras 0.10/0.10 bord är riktigt roliga. Mycket fisk och galningar. Eurobet har en bra bonus men är inte lätt att lösa ut om man spelar på låga nivåer. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 Brukar rekomendera UB om man vill börja spela. Du bränner inga bra bonusar med en liten första insättning. UB har alltid olika reloader osv. Deras bonusar är "eviga" också. Uppfyller alla dina krav förutom att man kan spela max 3 bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Clopt5 Postad 24 Mars , 2006 Rapport Share Postad 24 Mars , 2006 Pokerchamps kör med riktigt låga limits från 0.02/0.04 Dom har också många bord med 0.1/0.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibb Postad 25 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 Tack for alla svar! Kan man fa handhistorier fran Pokerchamps? Har de nagon bonus som ar mojlig att jobba mot pa de laga NL nivaerna? Funkar det med PT/PO? Vore tacksam for svar, da 0.02/0.04 vore annu battre att borja pa. //gibb Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D_Persson Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 Tror pokerstars har $0.01/$0.02 . Varför sätter du inte bara in 2 000 kr och börjar på typ 0.2/0.4 från början? Det är 20 gånger högre än t.ex 0.01/0.02-nivån Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 D_Persson skrev: Tror pokerstars har $0.01/$0.02 . Varför sätter du inte bara in 2 000 kr och börjar på typ 0.2/0.4 från början? Det är 20 gånger högre än t.ex 0.01/0.02-nivån 2000 kr är lika med cirka 250 dollar. På 0.2/0.4-nivån är/bör ett inköp vara 40 dollar. Så pengarna räcker till 6-7 inköp cirka. Jag vet inte riktigt om jag kan rekommendera att ge sig på en nivå med 6-7 inköp bara. En bankrol på NL ska täcka 30 eller åtminstone 20. Om vi snackar FL så räcker pengarna till en adevkat bankrulle. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibb Postad 25 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 Anledningen till att jag vill borja spela pa microlimit ar att jag inte ar intresserad av att forsoka vinna nagra stora summor innan jag har lart mig grunderna i spelet. Jag ser ingen poang med att jaga vinster innan jag har nagon chans overhuvudtaget. Nar jag har listat ut bra system for att forbattra mitt spel, lart mig tyda handhistorier och hittat nagon att diskutera dem med, kanner igen vanliga situationer och overvaganden i dessa da har jag fatt ut nagot av microlimit utan att riskera speciellt mycket. Givetvis kommer jag att kliva upp till vettiga nivaer for att ta hem bonusar och tjana pengar pa sa fort jag kanner att jag ar redo for dem. Just nu misstanker jag dock att jag lacker som ett sall. Sammanfattningsvis; jag tror jag kan lara mig lite om ovan namnda saker och lite till, precis lika bra pa $0,01/0,02 som jag kan pa t ex Partys $0,15/0,25 till ett mycket lagre pris. Later det vettigt eller har ni andra synpunkter? Kom garna med dem! Tack for alla svar! // gibb Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gnurfen Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 Expekt, som har den kassaste klienten sen, ja jag vet faktiskt inte, har en 100% bonus för nya spelare. de har också 0.05/0.1 bord. Med tanke på bonusen kan det ju vara värt att signa där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibb Postad 27 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 Som foljdfraga, ar det nagon som kanner till siter med; 1. Riktigt minimala NL-bord, typ $0.02/0.04 2. Stodjer PT/PO Tacksam for svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 Som foljdfraga, ar det nagon som kanner till siter med; 1. Riktigt minimala NL-bord, typ $0.02/0.04 2. Stodjer PT/PO Tacksam for svar Pokerstars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibb Postad 27 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 Tack som tusan. Var det Pokerstars som hade 0% rake pa microborden ocksa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 Det kan nog stämma ja. När jag spelade där var jag inte medveten om vad rake var, så jag är inte säker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts