Gå till innehåll

Söker en site med NL $0.05/0.10 bord


gibb

Recommended Posts

Hej! Ber om ursakt for aao, sitter utomlands just nu.

 

Jag tanker prova pa poker under varen och sommaren och soker efter siter som uppfoljer foljande kriterer;

 

1. Har bord for riktigt lag limit NL texas, $0.05/$0.10 blinds eller lagre.

 

2. Har nagon form av bonussystem, signup bonus garna.

 

3. Stodjer PT och handhistorier.

 

4. Jag ar ute efter att spela fullring i forsta hand, sa shorthandedbord ar inget krav.

 

5. En sida som stodjer iaf 4 bord at gangen.

 

 

Jag skulle vara valdigt tacksam om jag fick nagra bra tips pa sidor som har dessa kvaliteter!

 

//gibb

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prima-nätverket

Tain-nätverket (Expekt t.ex.)

PokerChamps (Har ner till 0.02/0.04 och RB)

 

 

Kolla i Bonus-forumet för Bonusar men det blir nog ganska svårt, eller tidskrävande om inte annat, att cleara en Bonus på NL10 men har du tid så är det ingen fara!

 

MVH

//KF

 

EDIT: De har NL10-bord men kanske inte stödjer PT etc. HH's vet jag inte riktigt heller. Såg inte siffrorna innan, du lag nog till dem efter jag skrivit ( ? )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack for alla svar!

 

Kan man fa handhistorier fran Pokerchamps? Har de nagon bonus som ar mojlig att jobba mot pa de laga NL nivaerna? Funkar det med PT/PO?

 

Vore tacksam for svar, da 0.02/0.04 vore annu battre att borja pa.

 

//gibb

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

D_Persson skrev:

Tror pokerstars har $0.01/$0.02 .

 

Varför sätter du inte bara in 2 000 kr och börjar på typ 0.2/0.4 från början? Det är 20 gånger högre än t.ex 0.01/0.02-nivån

 

2000 kr är lika med cirka 250 dollar. På 0.2/0.4-nivån är/bör ett inköp vara 40 dollar. Så pengarna räcker till 6-7 inköp cirka.

 

Jag vet inte riktigt om jag kan rekommendera att ge sig på en nivå med 6-7 inköp bara. En bankrol på NL ska täcka 30 eller åtminstone 20.

 

Om vi snackar FL så räcker pengarna till en adevkat bankrulle.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anledningen till att jag vill borja spela pa microlimit ar att jag inte ar intresserad av att forsoka vinna nagra stora summor innan jag har lart mig grunderna i spelet. Jag ser ingen poang med att jaga vinster innan jag har nagon chans overhuvudtaget.

 

Nar jag har listat ut bra system for att forbattra mitt spel, lart mig tyda handhistorier och hittat nagon att diskutera dem med, kanner igen vanliga situationer och overvaganden i dessa da har jag fatt ut nagot av microlimit utan att riskera speciellt mycket.

Givetvis kommer jag att kliva upp till vettiga nivaer for att ta hem bonusar och tjana pengar pa sa fort jag kanner att jag ar redo for dem. Just nu misstanker jag dock att jag lacker som ett sall. ;)

 

Sammanfattningsvis; jag tror jag kan lara mig lite om ovan namnda saker och lite till, precis lika bra pa $0,01/0,02 som jag kan pa t ex Partys $0,15/0,25 till ett mycket lagre pris.

 

Later det vettigt eller har ni andra synpunkter? Kom garna med dem!

 

Tack for alla svar!

 

// gibb

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...