Ekenstar Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 Mer poker på TV Kommer att gå i sommar på Travel Channel, men det visades en sneak preview i helgen som var. Lite roligare spelare än i WPT, man måste ha placerat sig högt i WSOP eller WPT, eller vara med i nån hall of fame för att få vara med. I det avsnittet som visades var bl.a Amarillo Slim, Greg Raymer, X22 och TJ Cloutier med. Påminner lite om EPT säsong 2 i upplägg. De visar hela turnering i flera avsnitt med ett feature bord I säsong 1 är det fem turneringar och det verkar som att varje turnering kommer visas i 5 avsnitt (4 quarters som leder fram till finalbordet). Finns där Poker TV brukar finnas Citera
hansolo Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 härligt! tack för tipset ska bli kul å se greg raymer spela igen, få spelar me sån stake som han! Citera
Ekenstar Postad 29 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 29 Juni , 2006 Äntligen är tråkiga WPT och all-in pokern slut. PPT tar över på samma tid på travelchannel med start nästa vecka, gissar att det är samma avsnitt som i sneak previewen. Mycket sevärt. Citera
isuckcallme Postad 30 Juni , 2006 Rapport Postad 30 Juni , 2006 Ska bli fruktansvärt underbart. PPT är precis vad som behövs, ett finrum för pokervärlden. WPT har ju liksom blivit...lite tråkigt. Ser fram emot bra spel i rutan för en gångs skull. Citera
isuckcallme Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 Usch vad den där britten sög. Vad gör han där egentligen? Citera
Frege Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 Gabe Kaplan kommenterar detta, korrekt? Citera
Laban1973 Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 Gabe Kaplan kommenterar detta, korrekt? Nej, det är Mark Seif och en annan snubbe, som jag inte minns namnet på, som kommenterar detta. Citera
Verbal__Kint Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 Tycker inte kommentatorerna når upp till HSP klass i första episoden. Tyckte också att det hela kändes lite rörigt men det blir nog bättre framöver. Kul med mer poker i tv iaf. Citera
bustard Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 den värdelösa britten är roy brinley, pokerkommentator.slowspelar verkligen precis allt. Citera
Frege Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 Gabe Kaplan kommenterar detta, korrekt? Nej, det är Mark Seif och en annan snubbe, som jag inte minns namnet på, som kommenterar detta. Nej, förlåt. Intercontinental Poker Championship. Jag blandar ihop nyheterna. Citera
illi Postad 22 Juli , 2006 Rapport Postad 22 Juli , 2006 Jag började se avsnitt 3 nu och blev lite förvirrad. Det kändes som att jag hade missat nåt. Var det verkligen så få spelare kvar i slutet av förra avsnittet? OBS EV SPOILER! Och så visade de sista handen mellan Bigler och Arieh, som att det hände förra avsnittet, och det på ett annat bord än featurebordet... men det var helt nytt i alla fall för mig. Citera
personalities Postad 22 Juli , 2006 Rapport Postad 22 Juli , 2006 illi>>> Du har förmodligen missat att kölhala däcket med lön av avsnitt två, vilket jag också gjorde. Avsnitt två, som sagt. Citera
illi Postad 23 Juli , 2006 Rapport Postad 23 Juli , 2006 kölhala däcket..? det var en liknelse som gick över huvudet på mig.. Nä men jag har sett avsnitt två, där Arieh och Bigler sitter vid feature-table. Men man fick inte se den sista handen mellan dem. Plötsligt i avsnitt tre så var en av dem ute. Citera
zasabi Postad 23 Juli , 2006 Rapport Postad 23 Juli , 2006 Nä men jag har sett avsnitt två, där Arieh och Bigler sitter vid feature-table. Men man fick inte se den sista handen mellan dem. Plötsligt i avsnitt tre så var en av dem ute. Visst var det så? Jag blev också lite förvånad när dom klippte in att x hade åkt ut... Citera
solat Postad 23 Juli , 2006 Rapport Postad 23 Juli , 2006 Ganska irriterande program tycker jag. Inte en enda hand får ju spelas färdigt utan att det ska brytas mitt i och man får en "recap of the action" Gillar verkligen inte kommentatorerna heller. Synd att det är så mycket bra spelare. Annars hade jag nog skitit i det. Tacka vet jag HSP Citera
All in Postad 23 Juli , 2006 Rapport Postad 23 Juli , 2006 Har detta program börjat? När går det? Citera
vetgirig Postad 23 Juli , 2006 Rapport Postad 23 Juli , 2006 Har detta program börjat? När går det? Det går i USA. Citera
Supertequila Postad 23 Juli , 2006 Rapport Postad 23 Juli , 2006 Nä men jag har sett avsnitt två, där Arieh och Bigler sitter vid feature-table. Men man fick inte se den sista handen mellan dem. Plötsligt i avsnitt tre så var en av dem ute. Visst var det så? Jag blev också lite förvånad när dom klippte in att x hade åkt ut... De försöker visa alla händerna på feature-bordet för att man ska få en känsla av hur det är på riktigt, inte bara en massa klipp med actionhänder som WPT. Men de har nog inte tiden att visa hela speldagen, så i avsnitt 3 visar de vad som hände efter att sändningen avslutats. Citera
Travbana Postad 23 Juli , 2006 Rapport Postad 23 Juli , 2006 Äntligen en vettig pokerserie, trött på alla dessa serier där man får följa nån random fisk som kvalat in via nån $1.55 satelitt och lottar hem vinsten. Citera
Recommended Posts