Gå till innehåll

Stänga ner gamla konton, starta nya?


dannnne88

Recommended Posts

så vad är det ni säger. jag fyller 18 inom kort och kan jag helt enkelt spela poker med fullt giltiga uppgifter om mig själv bara att jag byter ut 88an mot 87an och sedan sköter insättningarna via banken?

 

kan man regga sig på neteller på detta viset och få det att fungera som vanligt som om jag vore 88a utan att de kan kolla upp det närmre?

 

tacksam för svar

 

Eller så reggar du bara ett konto i din mors eller fars namn...inget svårt med det. Om dom inte vill att du ska spela innan du är 18 lär dom ju inte vara mer förtjusta i att du spelar innan du fyllt 18 och dessutom uppger falska personuppfifter.

 

Väl talat...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

just partypoker kan man be stänga ner o ta bort allt på ens konto. sedan vänta jag några månader och öppna upp ett nytt. funka fint. hade använt neteller tidigare, o nu sa min bananplockare att det var bra om jag använde visat istället.

 

är du iskall kan du ju vänta ytterligare ngt år o säga till dem att en siffra är fel i personnumret o du inte upptäckt det tidigare. (om det stämmer i övrigt)

 

om du ska berätta för dem tycker jag du ska ringa, tror inte dem skickar ut ngt mail o säger det var lugnt att du lira som minderårig. kan hamna i tidningar osv. tror dem lättare ändrar uppgiften manuellt bara o håller tyst.

 

om inget stämmer så skaffa en ny mail o kör med visat, kanske tom stänga ner o skaffa nytt neteller istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...