Gå till innehåll

Aktuell status på HeyJohan (Uppdaterad 30/3-2006)


HeyJohan

Recommended Posts

Jag la en beställnig på ett nytt efterlängtat xbox360-spel förra veckan, men har inte fått någon orderbekräftelse eller något. Undrar om det kanske har blivit något fel eller om det bara är lite längre leveranstid pga ni inte har i lager?

 

*edit* kom på mig själv att den här frågan kanske inte ska ligga här? Men det har lite med "status på Johan" att göra ändå. Du brukar ju vara så sjukt snabb med allt så man blir ju lite orolig :) *edit*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

emilio_barzini: Ditt Elder Scrolls IV - Oblivion skickas i morgon bitti. De få vi hade i lager tog slut samma dag och idag fick vi hem nya. Det var en miss av oss då din order lades först, men hamnade en bit ner i listan på grund av att vi sorterade galet.

 

Beklagar verkligen att du fått vänta, men du ska ha det senast på torsdag.

 

Ska själv tillbringa ett par timmar i morgon kväll och testa det. Ska vara sjukt stort och så där härligt icke-linjärt :)

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

emilio_barzini: Ditt Elder Scrolls IV - Oblivion skickas i morgon bitti. De få vi hade i lager tog slut samma dag och idag fick vi hem nya. Det var en miss av oss då din order lades först, men hamnade en bit ner i listan på grund av att vi sorterade galet.

 

Beklagar verkligen att du fått vänta, men du ska ha det senast på torsdag.

 

Ska själv tillbringa ett par timmar i morgon kväll och testa det. Ska vara sjukt stort och så där härligt icke-linjärt :)

 

Mvh Johan

 

Tackar tackar!! Det var inte det att jag tyckte att det har tagit lång tid, utan bara att jag inte hade hört något :)

 

Jag väntar med spänning tills det ramlar ner i lådan! :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...