pecks Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 wp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 wp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MalinSwe Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 Bra gjort! En liten kompesation är iaf en kompesation! Men lova att hålla koll på dina pengar hädanefter... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Malasp_05 Postad 26 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2006 Bra gjort! En liten kompesation är iaf en kompesation!Men lova att hålla koll på dina pengar hädanefter... Ja det kan jag lova att jag gör! Senast idag hade jag "för mycket" pengar på kontot, så då tog jag direkt och ringde några samtal. Men den här gången var allt i sin ordning och det hade inget med poker att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dr noob Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 Fy fan, Så jäkla drygt då. $20 i kompensation!!! Antingen så ska dem väl ge en 10% eller ingenting alls. Det där är ju bara en förolämning. Grattis till en rent samvete dock om det nu var så du kände Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicke.g8 Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 Betsson betalade ut 1300:- för mycket till mig en gång.. jag fann ingen riktigt bra förklaring och eftersom jag är en genuint elak människa som totalt saknar moral kändes det dumt att höra av sig till supporten och fråga varför.. De har ialf inte hört av sig än och krävt återbetalning... Det läskiga är att de har sådan dålig säkerhet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ving Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 Det läskiga är att de har sådan dålig säkerhet Vissa sajter har nog pengar så det räcker och blir över... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 Betsson betalade ut 1300:- för mycket till mig en gång.. jag fann ingen riktigt bra förklaring och eftersom jag är en genuint elak människa som totalt saknar moral kändes det dumt att höra av sig till supporten och fråga varför.. De har ialf inte hört av sig än och krävt återbetalning... Det läskiga är att de har sådan dålig säkerhet tycker inte du är elak!, flesta sidor lever ju på spelmissbrukare:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suron Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 Är det inte dumt att ge upp framtida spel inom B2B-nätet på grund av en liten slant? Du lär ju bli avstängd där om du inte betalar tillbaks. Jag skulle helt klart betala tillbaka pengarna. MEN! Om det gällde den riggade skitklienten B2B så skulle jag be dem dra åt fanders så mycket kosing som deras rigg har kostat mig. Jag skulle njuta av deras pengar så in i norden. Så tänker jag. Men som den extremt ärlige man jag är så skulle jag betala tillbaka dem till B2B också. Inte kul att använda felaktigt införtjänade kosingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts