Uppenberg Postad 6 Mars , 2006 Rapport Share Postad 6 Mars , 2006 http://www.pokernow.com/offers/deposit_20_100.html tillhör party nätverket gissar jag men inte mycke spelare där 1 raked hand är samma som hos partypoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
listig Postad 6 Mars , 2006 Rapport Share Postad 6 Mars , 2006 Delar bord med Empire och Multi för tillfället. Finns tillräckligt (3-8k) med spelare på kvällar svensk tid. Finfin bonus, har tagit den själv. Rekommenderas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morsan Postad 6 Mars , 2006 Rapport Share Postad 6 Mars , 2006 hur räknas 1 ranked hand på party då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allt Postad 6 Mars , 2006 Rapport Share Postad 6 Mars , 2006 Undrar också hur en raked hand räknas på party, alla säger ju att det ska vara så lätt. Fuderar på att ta denna och multipokers, men på multipoker kommer det upp att jag bara får ha ett konto på det nätverket (har redan konto på empire). Så är denna och multipokers bonus redan körda? Håller pokernow och multipoker på att klydda vid utbetalningarna förresten? För empire var jag tvungen att ringa och grejer,, hatar sånt klydd. Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morsan Postad 6 Mars , 2006 Rapport Share Postad 6 Mars , 2006 finns de nån lägsta nivå eller går de spela super micro som på sportingbet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossekaka Postad 7 Mars , 2006 Rapport Share Postad 7 Mars , 2006 undrar också vilken minsta nivå och minimum rake som räknas för att man får en raked hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 7 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2006 Man kan cleara bonusen på vilken nivå som helst. 1 raked hand = potten är större än 1 $ och floppen ses, man behöver inte delta i potten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 7 Mars , 2006 Rapport Share Postad 7 Mars , 2006 Multipoker går ju inte att ta om man kört empire. De känner av att jag redan använt mitt neteller konto på empire. Någon som vet hur det blir med denna sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 7 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2006 hur annulerar man uttag från pokernow? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morsan Postad 7 Mars , 2006 Rapport Share Postad 7 Mars , 2006 hör med deras support? går inte signa upp på mulitpoker får ingen kontakt verkar de som, är de lika på den här sidan för någon, tänkte efter som de är samma nätverk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 7 Mars , 2006 Rapport Share Postad 7 Mars , 2006 hur snabbt clearar man denna på säg NL 100 SH, 7 bordstimmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morsan Postad 7 Mars , 2006 Rapport Share Postad 7 Mars , 2006 e väl rätt enkelt räkna ut, sh brukar väl minst vara 70händer timmen, spelar du 4bord eller isåfall 4x70 =280händer timmen. 2,45h ca om du kör 4bord.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 8 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 Mars , 2006 Morsan, Funkar multipoker clienten för dig? Jag får ett felmeddelande och sedan stängs programmet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morsan Postad 8 Mars , 2006 Rapport Share Postad 8 Mars , 2006 nope kan inte ens connecta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 9 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2006 hehe, då är jag inte ensam iaf. har du mejlat dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lupus123 Postad 9 Mars , 2006 Rapport Share Postad 9 Mars , 2006 Ni verkar ha lite problem med klienten, kanske de lägger ner? Jag har iallafall spelat PokerNow $100 till 5x, tror det figurerar fungerande koder (såg så sent som igår folk som sa att 5x funkade fint) på något annat ställe (mindre bra, så klart) på internet där sånt här diskuteras. Kan vara värt att kolla upp för den intresserade, 5x < 7x.. / anders Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 18 Mars , 2006 Rapport Share Postad 18 Mars , 2006 Lätt bonus, fixade den igår på 4 SH NL25 bord på ca 3 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 18 Mars , 2006 Rapport Share Postad 18 Mars , 2006 Undrar också hur en raked hand räknas på party, alla säger ju att det ska vara så lätt. Fuderar på att ta denna och multipokers, men på multipoker kommer det upp att jag bara får ha ett konto på det nätverket (har redan konto på empire). Så är denna och multipokers bonus redan körda? Håller pokernow och multipoker på att klydda vid utbetalningarna förresten? För empire var jag tvungen att ringa och grejer,, hatar sånt klydd. Tacksam för svar! Klydd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majon96 Postad 18 Mars , 2006 Rapport Share Postad 18 Mars , 2006 Försöker ta ut mina stålar till Neteller, men de kräver en jäkla massa information och papper. Nu sist skulle jag skicka in en lapp underskriven där jag godkänner att de tar charges from my account. Nån mer som har haft liknande äventyr med PokerNow? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 18 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Mars , 2006 Försöker ta ut mina stålar till Neteller, men de kräver en jäkla massa information och papper.Nu sist skulle jag skicka in en lapp underskriven där jag godkänner att de tar charges from my account. Nån mer som har haft liknande äventyr med PokerNow? nej gick hur smidigt som helst för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 18 Mars , 2006 Rapport Share Postad 18 Mars , 2006 nej, jag satte in med neteller och tog ut med neteller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Painman Postad 19 Mars , 2006 Rapport Share Postad 19 Mars , 2006 Försöker ta ut mina stålar till Neteller, men de kräver en jäkla massa information och papper.Nu sist skulle jag skicka in en lapp underskriven där jag godkänner att de tar charges from my account. Nån mer som har haft liknande äventyr med PokerNow? vadå fick du betala en avgift? för mig var det iaf gratis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lilleinar Postad 19 Mars , 2006 Rapport Share Postad 19 Mars , 2006 Klydd? Skånska för krångel. Jag brukar däremot använda klödd. Betyder även att någon är en klant. "Du är en riktig klydd/klödd" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 20 Mars , 2006 Rapport Share Postad 20 Mars , 2006 Nån som ska signa upp o vill tjäna lite "refer a friend" pengar så hör av er till mig då jag redan är medlem o clearat bonusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 20 Mars , 2006 Rapport Share Postad 20 Mars , 2006 Nån som ska signa upp o vill tjäna lite "refer a friend" pengar så hör av er till mig då jag redan är medlem o clearat bonusen. Bra tänkt, passa på att bryta mot forumreglerna och spamma mitt i natten så att ingen moderator tar bort det med en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts