Gå till innehåll

NLT - Trn, 5/3, Online, post-game snack


QoS

Recommended Posts

  • Svars 123
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nu skall det mega klonkas.... ;-)

 

blir det en ny ranking detta år?

 

jag hoppas att jag skall få äran att se QooS vid mitt bord denna kväll, han åker ju ut så fort i vanliga fall :shock: så man ser ju honom aldrig ;):D

 

/A :heart:

 

* det blir ju en del hackande på QoS, men alla vet ju att man hackar en del på dem man gillar :-o ses vi i bastun senare som bestämt ? :shock::lol::lol::lol: TF säger det blir chiponani :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet att jag redan har frågat lite här och där.. men.. kan jag se nånstans att jag har reggat mej igenom pf.nu ? tror de, kan iofs lika gärna va igenom deras sida.. :? vill inte missa kvällens tunering! :roll:

 

du behöver bara vara reggad genom PF för att kunna vinna bonusprylen

 

/A

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet att jag redan har frågat lite här och där.. men.. kan jag se nånstans att jag har reggat mej igenom pf.nu ? tror de, kan iofs lika gärna va igenom deras sida.. :? vill inte missa kvällens tunering! :roll:

Du kan spela turnering även om du inte reggat dig genom forumet, men du får inget xbox om du vinner.

 

Edit: Lite sen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet att jag redan har frågat lite här och där.. men.. kan jag se nånstans att jag har reggat mej igenom pf.nu ? tror de, kan iofs lika gärna va igenom deras sida.. :? vill inte missa kvällens tunering! :roll:
Nej, du kan inte se det. Du kan ju iofs spela turneringen ändå men skulle det vara som så att du inte reggat via pf så kan du inte vinna xboxen.

 

/TF

 

*edit* Nåt pris till tredje-postaren? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på att anmäla mig till turneringen, alltid kul att möta lite pf:are men upptäckte nu att eftersom jag senast tyckte heypokerklienten var så sugig så har jag tydligen avinstallerat programmet :roll:

 

Hrm, frågan kvarstår då ju om man ska installera igen och, ja ni vet 8-)

 

Senast åkte jag ju på bubblan och det grämer mig då jag missade pikétröjorna :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag kan alltså inte alltså på något sätt, göra om min reggistrering på heypoker så att jag får tillgång till xboxet?

 

tänkte om jag gör nån ny deposit och skriver in nått?

Nope... Har du inte reggat via pf så har du inte... Och om det finns nån slgas lösning så lär inte supportne göra den ikväll är jag rädd...

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag kan alltså inte alltså på något sätt, göra om min reggistrering på heypoker så att jag får tillgång till xboxet?

 

tänkte om jag gör nån ny deposit och skriver in nått?

Nope... Har du inte reggat via pf så har du inte... Och om det finns nån slgas lösning så lär inte supportne göra den ikväll är jag rädd...

 

/TF

 

Har du någ rätt i!

 

Tror jag anmäler mej endå.. kan bli en kul tunering ! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Woho! pf tunering!

Har ju missat de två senaste så som kompensation kan väl jag få bli direkt flyttad till finalbordet och få en monsterstack? HeyPokers support har ju varit så bra hittils och så mycket begärt är det ju inte direkt. :D

 

Hur som helst så tycker jag att det blir alldeles för mycket med tre texas tuneringar =/ de andra spelen är ju sju gånger roligare...

 

Edit: Steffo, oroa dig inte över xboxen, jag kommer ändå vinna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...