Gå till innehåll

SAJT: Pkr.com


Painman

Recommended Posts

jag tycker de har för lite freerolls.

kanske sng freerolls kan få lite fart 3dgubbarna

(lite fler spelare - lite mer fisk till cashg...)

det har fet med buyins tureringar.

kanske freerolls sat... till en buyin turering.

 

(en freerolls sat.. varje timme)

 

finns pkr på pf ?

 

varför inte

 

vad tycker ni ?

 

visst kan det alltid bli bättre ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • Svars 131
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hi Boys n girls,

 

Någon som testat PKR på senaste tiden?

Jag har testat det lite och gillar det.

Klart avbräck från den monotona 2D-pokern.

Det som gör det lite skoj är alla gester och ljud man kan göra, som ger det hela en liten edge, till själva underhållningen. Kanske inte så mycket till det tekniska.

Några nu och då kan man fakttiskt lura med att "snacka" lite vid bordet.

Och det går ju inte att påverka på samma sätt på ett 2D-bord, lr hur?

 

Nåja, Det jag undrar är hur man kan "prata" med enskilda personer.

Alltså, Jag vill säga åt ex Kalle att han är en Loser! och då menat direkt till honom.

Har sett att man göra detta genom att skriva i "chatten" genom att använda tecknet "/" följt av någon text. Men hur skriver man exakt för att det skall funka?

För mig funkar det inte. Det enda jag fått fungera är: /BOSH

Men inte hur jag skall säga det till en viss person.

 

Någon som vet hur man skriver?

Någon som vet vilka olikmeningar man kan säga?

Hittar ingenting i PKR som hjälper mig i mitt sökande (inte hittat i allafall)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så där är det alltid numera... jag letar och letar... för att sekunden efter man postat inlägget så hittar man det...

 

Hur använder jag känslokontrollerna?

 

Ett av PKR:s mest unika och roliga inslag är känslokontrollsystemet. Du styr känsloyttringarna genom att använda de fyra knapparna längst ned på skärmen. Klicka på bilden på knappen om du vill komma med den känsloyttringen och klicka på pilen på knappen om du vill visa en meny med de känsloyttringar som du vill ska visas på knappen när du klickar på den.

 

 

Du kan även komma med en känsloyttring genom att skriva "/" i chattrutan och därefter namnet på känsloyttringen. Om du exempelvis skriver "/ty" säger din figur "Thank you" (tack).

 

Du kan rikta dig till en enskild spelare genom att klicka på dennes knapp och sedan komma med känsloyttringen.

 

jaja.... Men e det någon som vet nån lista eller så med olika ord man kan säga? (förutom de som redan finns förprogrammerade)

Igår tex, var det några som tydligen kommit på hur man kan svära och förolämpa någon.....)

 

Nån som vet? (snart hitar jag väl det svaret själv åxå ;-))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Finns det NL FR sng på siten, till vilken limit i så fall. Och hur är trafiken? Kan tänka mig att man hare en bra edge och om trafiken är ok samt att man kan hålla tilt borta trots 3d:n bör det vara ok.

 

Har för mig att det bara finns 6max (och HU) på 100$ och 200$ som är det högsta på SNG. Antar att spelnivån är rätt kass, men det finns inte mycket att välja på om man skall spela högre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja!

 

Jag är ganska sugen på att testa PKr men kan någon som lirar där berätta hur trafiken är på NL200 och NL400

 

Och jag har hört att det går att få högre deposit bonus genom spelare som lirar där, tex en 100% deposit bonus 2k$

 

 

Om du är sugen så varför inte testa? Det är inte hemskt mycket action på bord över NL400 och det brukar som mest vara 4-6 bord som går där. På NL200 vet jag inte hur många som spelar, men det borde väl vara lite flera.

 

Någon 2k$ depositbonus har jag aldrig hört talas om, men det kanske finns iaf. Jag har inte varit intresserad av bonusar på länge men jag tror att pkr har ganska dåligt med bonusar (jag fick en när jag började sedan men inga reloads etc efter det).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du är sugen så varför inte testa? Det är inte hemskt mycket action på bord över NL400 och det brukar som mest vara 4-6 bord som går där. På NL200 vet jag inte hur många som spelar, men det borde väl vara lite flera.

 

Någon 2k$ depositbonus har jag aldrig hört talas om, men det kanske finns iaf. Jag har inte varit intresserad av bonusar på länge men jag tror att pkr har ganska dåligt med bonusar (jag fick en när jag började sedan men inga reloads etc efter det).

Dom har allt en $2K bonus, genom referal. Kolla dina PM vuns =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Vad tycker ni, är det rätt att tillåta att spelare byter emailadresser med varandra i chatten?

 

Lorna: Welcome to PKR! How can I help you?

 

Jag: Hello Is it allowed to swap email addresses during play?

 

Lorna: One moment please...

 

Lorna: You are able to do this, however you do so at your own risk

 

Lorna: other people sat at the table will also view your email address and may for whatever reason send you emails

 

Jag: so you allow people swapping email addresses if they want?

 

Lorna: I would advice that you be cautious.

 

Jag: I have seen other players do it

 

Lorna: it allowed as I have mentioned

 

Jag: You allow it, although there is an obvious risk of collusion?

 

Lorna: We monitor all tables for collusion, if players are caught the action is taken

 

Jag: how do you monitor the tables for collusion?

 

Lorna: we monitor players game play

 

Jag: so if two people are chatting on MSN you have no idea until the damage is done?

 

Lorna: this tells us everything we need to know about whether the player is cheating

 

Lorna: Unfortunately we cannot stop players from chatting on MSN

 

Jag: then you can only interfere when the damage is done

 

Lorna: players who play may also know each other before joining PKR

 

Lorna: no we monitor during and after the games

 

Jag: what do you say to players who do not trust that you can guarantee safe games, when you let players swap email addresses during play?

 

Lorna: I assure you that we do everything in our power to ensure that players do not collude. If players are caught cheating then we take serious action and also compensate affected players

 

Jag: Well can you say that you do everything. You let players contact each other on MSN, lol

 

Jag: I think I have proved my point, good luck

 

Lorna: As I have said we have procedures in place to monitor and prevent collusion

 

Lorna: we have a skilled team that investigates these issues

 

Jag: right

 

Jag tycker i alla fall att det är oroande. Det är säkert möjligt för två spelare att fuska utan att "[the] skilled team that investigares these issues" kan märka det. Jag vill gärna höra er andras uppfattning om det här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är väl bara och anmäla dom 2 spelarna som bytte email adresser.. Om dom nu fuskar så ser ju PKR det via handhistoriken och vidtar då åtgärder.

 

Verkar lite väl känsligt.. Jag menar jag har en massa folk på msn som jag spelar mot inte fuskar vi för det..

 

Anmäl så märker PKR ju som sagt om det är nåt fusk...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hi Boys n girls,

 

Någon som testat PKR på senaste tiden?

Jag har testat det lite och gillar det.

Klart avbräck från den monotona 2D-pokern.

Det som gör det lite skoj är alla gester och ljud man kan göra, som ger det hela en liten edge, till själva underhållningen. Kanske inte så mycket till det tekniska.

Några nu och då kan man fakttiskt lura med att "snacka" lite vid bordet.

Och det går ju inte att påverka på samma sätt på ett 2D-bord, lr hur?

 

Nåja, Det jag undrar är hur man kan "prata" med enskilda personer.

Alltså, Jag vill säga åt ex Kalle att han är en Loser! och då menat direkt till honom.

Har sett att man göra detta genom att skriva i "chatten" genom att använda tecknet "/" följt av någon text. Men hur skriver man exakt för att det skall funka?

För mig funkar det inte. Det enda jag fått fungera är: /BOSH

Men inte hur jag skall säga det till en viss person.

 

Någon som vet hur man skriver?

Någon som vet vilka olikmeningar man kan säga?

Hittar ingenting i PKR som hjälper mig i mitt sökande (inte hittat i allafall)

 

For att saga ngt till en enskild spelare ska du klicka pa hans avatar sa kommer det upp en ruta uppe till hoger med hans namn, dar du ocksa kan skriva in noter. Nar du har markerat pa detta vis skriver du bara /gg eller vad du nu vill skriva... Du kan ocksa anvanda rullgardinsmenyerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol, så att de byter msn-info över chatten är alltså ett stort hot mot din säkerhet? ^^

 

Äuhm... ja det är klart att det finns ökad risk för kollusion om spelarna får byta email med varandra, det är väl självklart. Och det finns väl en anledning att större nätverk som prima m.fl. förbjuder det.

 

Saknar man argument så duger ju alltid "lol". Varför menar du att risken för kollusion inte blir större?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...