Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tydligen ett holländskt sexprogram, där programledaren nu intervjuar ett par, där frun har legat i koma och nu sitter i rullstol hur deras sexliv är. Men mannen i paret pratar väldigt festligt, och programledaren kan inte hålla sig.

Möjligt den här är gammal som gatan, men det gör inget. Den är så otroligt klockren.

Klicka här.

Postad

Hehe lustigt va ryktena går, när jag såg det presenterades det som ett slovenskt "dr phil" där mannen som pratade lustigt hade genomgått en livsviktig operation och fått den rösten.. Skitsamma iofs, mkt roligt klipp :D

Postad
Hehe lustigt va ryktena går, när jag såg det presenterades det som ett slovenskt "dr phil" där mannen som pratade lustigt hade genomgått en livsviktig operation och fått den rösten.. Skitsamma iofs, mkt roligt klipp :D

Äh, kan du inte holländska? :)

Postad
Jag har oxå hört att det handlar om några som har fått stämbanden förstörda efter någon operation.

Det sjuka är att dom inte reser sig och går därifrån direkt.

Satt inte någon av dom i rullstol?

Postad
Och folk säger att belgare inte har humor, det där var ju lysande :D

Belgien är inte Holland!

Skarp analys Mr. Stahl :) Men de pratar flamländska i klippet vilket de gör i Belgien, inte Holland..

Postad
Skarp analys Mr. Stahl :) Men de pratar flamländska i klippet vilket de gör i Belgien, inte Holland..

Visst! Jag bara konstaterade att Belgien inte är Holland, helt utan relatering eller relevans!

... :roll: ...

Postad

När man väl börjat garva åt något är det inte så lätt att sluta. Jag tycker då jäkligt synd om programledaren och hoppas att jag själv slipper det i framtiden :lol:

Jag har iofs hamnat i den situationen i kyrkan under min konfirmation.

"Jesu blod för dig ingjutet", eller vad prällen nu säger, blev helt enkelt för mycket för mig. Speciellt eftersom att han bröt på tyska och man knappt hörde vad han sa. Jag tokgarvade varje gång och spottade vin överallt och fick därpå hela kyrkans uppmärksamhet. :oops:

Postad
När man väl börjat garva åt något är det inte så lätt att sluta. Jag tycker då jäkligt synd om programledaren och hoppas att jag själv slipper det i framtiden :lol:

"Jesu blod för dig ingjutet", eller vad prällen nu säger, blev helt enkelt för mycket för mig. Speciellt eftersom att han bröt på tyska och man knappt hörde vad han sa. Jag tokgarvade varje gång och spottade vin överallt och fick därpå hela kyrkans uppmärksamhet. :oops:

Borde inte detta postas i allt om pinsamma händelser :)

Postad

Samma fenomen som att man börjar garva på begravningar för att Agda85 som sitter framför en skrålar psalmer och gråter som en flodhäst.