Stahl Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Tydligen ett holländskt sexprogram, där programledaren nu intervjuar ett par, där frun har legat i koma och nu sitter i rullstol hur deras sexliv är. Men mannen i paret pratar väldigt festligt, och programledaren kan inte hålla sig. Möjligt den här är gammal som gatan, men det gör inget. Den är så otroligt klockren. Klicka här. Citera
stitchio Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Hehe lustigt va ryktena går, när jag såg det presenterades det som ett slovenskt "dr phil" där mannen som pratade lustigt hade genomgått en livsviktig operation och fått den rösten.. Skitsamma iofs, mkt roligt klipp Citera
Stahl Postad 1 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2006 Hehe lustigt va ryktena går, när jag såg det presenterades det som ett slovenskt "dr phil" där mannen som pratade lustigt hade genomgått en livsviktig operation och fått den rösten.. Skitsamma iofs, mkt roligt klipp Äh, kan du inte holländska? Citera
hansolo Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 stitchio: ja har hört precis samma som du, å när jag såg den så en släkting till mig där som pratar flytande holländska, så operationsryktet stämmer faktiskt Citera
Svinto Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Haha, det där är helt klart ett av de roligaste klippen som finns! Citera
Narkissoz Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Haha! Morsan tyckte dock att programledaren var elak? Citera
Dahlberg Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 HAAAHAAAAHHAAAAA han garvar ju inte han fnissar som en liten skolflicka :D:D wroarghhh va ja garva och killen ser måttligt road ut. Citera
Hejsaan Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Roligt klipp, dock så är det ett holländskt humorgäng så allt är uppgjort. Citera
granath Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Jag har oxå hört att det handlar om några som har fått stämbanden förstörda efter någon operation. Det sjuka är att dom inte reser sig och går därifrån direkt. Citera
Vigge Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Okej. Har svårt att förstå hur man kan tro att det där inte är uppgjort. Citera
satan68 Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Jag har oxå hört att det handlar om några som har fått stämbanden förstörda efter någon operation. Det sjuka är att dom inte reser sig och går därifrån direkt. Satt inte någon av dom i rullstol? Citera
granath Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Okej. Har svårt att förstå hur man kan tro att det där inte är uppgjort. Har svårt för sådana som tror att alla "roliga filmklipp/bilder" på nätet alltid är uppgjorda. Citera
thestonk Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Och folk säger att belgare inte har humor, det där var ju lysande Citera
BjornL1491910513 Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Varför reagerar inte ens publiken bakom? Citera
Stahl Postad 2 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2006 Och folk säger att belgare inte har humor, det där var ju lysande Belgien är inte Holland! Citera
matsile Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Och folk säger att belgare inte har humor, det där var ju lysande Belgien är inte Holland! Skarp analys Mr. Stahl Men de pratar flamländska i klippet vilket de gör i Belgien, inte Holland.. Citera
Stahl Postad 2 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2006 Skarp analys Mr. Stahl Men de pratar flamländska i klippet vilket de gör i Belgien, inte Holland.. Visst! Jag bara konstaterade att Belgien inte är Holland, helt utan relatering eller relevans! ... ... Citera
Loveless Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Det är ett belgiskt program, tydligen så var det ett sjukt skämt mot programledaren. Dessutom verkar det som om han fick sparken efter detta. Iallafall om man får tro mina holländska polare. Citera
LOVEBOAT Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Exakt samma klipp har skrivits om på detta forum förut... Det klarlades då att det är ett humorgäng som gjort klippet, och det är "uppgjort". Geez. Citera
Skadast Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 När man väl börjat garva åt något är det inte så lätt att sluta. Jag tycker då jäkligt synd om programledaren och hoppas att jag själv slipper det i framtiden Jag har iofs hamnat i den situationen i kyrkan under min konfirmation. "Jesu blod för dig ingjutet", eller vad prällen nu säger, blev helt enkelt för mycket för mig. Speciellt eftersom att han bröt på tyska och man knappt hörde vad han sa. Jag tokgarvade varje gång och spottade vin överallt och fick därpå hela kyrkans uppmärksamhet. Citera
tom__green Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 När man väl börjat garva åt något är det inte så lätt att sluta. Jag tycker då jäkligt synd om programledaren och hoppas att jag själv slipper det i framtiden Jag har iofs hamnat i den situationen i kyrkan under min konfirmation. "Jesu blod för dig ingjutet", eller vad prällen nu säger, blev helt enkelt för mycket för mig. Speciellt eftersom att han bröt på tyska och man knappt hörde vad han sa. Jag tokgarvade varje gång och spottade vin överallt och fick därpå hela kyrkans uppmärksamhet. Borde inte detta postas i allt om pinsamma händelser Citera
Stahl Postad 4 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2006 När man väl börjat garva åt något är det inte så lätt att sluta. Jag tycker då jäkligt synd om programledaren och hoppas att jag själv slipper det i framtiden Jag har iofs hamnat i den situationen i kyrkan under min konfirmation. "Jesu blod för dig ingjutet", eller vad prällen nu säger, blev helt enkelt för mycket för mig. Speciellt eftersom att han bröt på tyska och man knappt hörde vad han sa. Jag tokgarvade varje gång och spottade vin överallt och fick därpå hela kyrkans uppmärksamhet. Samma fenomen som att man börjar garva på begravningar för att Agda85 som sitter framför en skrålar psalmer och gråter som en flodhäst. Citera
Recommended Posts