-_- Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Ni som är sura för att det är inställt, nu när "ni hade tänkt betala i veckan" ska vara sura på er själva, och inte Grebban. Jag har också arrangerat en massa turneringar, och det är faktiskt löjligt/oartigt/skandal (*) att folk alltid ska vänta in i det sista med att anmäla sig! (**) (*) välj själv (**) och sedan klaga på att det är fullt eller för att man ställer in för att man inte ka nta risken det innebär. varför har man då inte anmälningsstopp 3-4 veckor innan? Jag och några till hade tänkt betala nu närmta veckan... Citera
grebban Postad 17 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2006 gdaily / Caines. Tack för förståelse /Grebban Citera
grebban Postad 17 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Ni som är sura för att det är inställt, nu när "ni hade tänkt betala i veckan" ska vara sura på er själva, och inte Grebban. Jag har också arrangerat en massa turneringar, och det är faktiskt löjligt/oartigt/skandal (*) att folk alltid ska vänta in i det sista med att anmäla sig! (**) (*) välj själv (**) och sedan klaga på att det är fullt eller för att man ställer in för att man inte ka nta risken det innebär. varför har man då inte anmälningsstopp 3-4 veckor innan? Jag och några till hade tänkt betala nu närmta veckan... Japp, håller med dig lite , Ngt att tänka på till kommande event /Grebban Citera
fannys Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Ni som är sura för att det är inställt, nu när "ni hade tänkt betala i veckan" ska vara sura på er själva, och inte Grebban. Jag har också arrangerat en massa turneringar, och det är faktiskt löjligt/oartigt/skandal (*) att folk alltid ska vänta in i det sista med att anmäla sig! (**) (*) välj själv (**) och sedan klaga på att det är fullt eller för att man ställer in för att man inte ka nta risken det innebär. Jag är absolut inte sur på Grebban och co... Tycker bara synd om dom då jag förstår att det är mkt jobb nerlagt i onödan på detta event... Det är ju faktiskt över 3 veckor till turneringen skulle ha gått av stapeln så in i det sista var väl att ta i lite... men förstår din poäng, och ska tänka på det till nästa gång... Ett sista datum för anmälan vore ju det bästa... Stort lycka till på EPC istället. Citera
grebban Postad 18 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Ni som är sura för att det är inställt, nu när "ni hade tänkt betala i veckan" ska vara sura på er själva, och inte Grebban. Jag har också arrangerat en massa turneringar, och det är faktiskt löjligt/oartigt/skandal (*) att folk alltid ska vänta in i det sista med att anmäla sig! (**) (*) välj själv (**) och sedan klaga på att det är fullt eller för att man ställer in för att man inte ka nta risken det innebär. Jag är absolut inte sur på Grebban och co... Tycker bara synd om dom då jag förstår att det är mkt jobb nerlagt i onödan på detta event... Det är ju faktiskt över 3 veckor till turneringen skulle ha gått av stapeln så in i det sista var väl att ta i lite... men förstår din poäng, och ska tänka på det till nästa gång... Ett sista datum för anmälan vore ju det bästa... Stort lycka till på EPC istället. /Grebban Citera
grebban Postad 18 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2006 När dyker pengarna upp? När jag har fått alla deltagare från alla siter i nätverket,då kommer jag att kontakta dig !!!!!!!!!!! /Grebban Citera
24hPoker Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Förtydligande gällande er som vunnit en plats genom satellit: Ni kommer få tillbaka €2500, och kompenseras med ett inköp värt 3500 kr i vårens Grebbestad EPC samt ett signerat ex av Per Hildebrands nya pokerbok. Mvh 24hPoker Citera
Caines Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Förtydligande gällande er som vunnit en plats genom satellit: Ni kommer få tillbaka €2500, och kompenseras med ett inköp värt 3500 kr i vårens Grebbestad EPC samt ett signerat ex av Per Hildebrands nya pokerbok. Mvh 24hPoker Tack Grebban och 24h Citera
Recommended Posts