Gå till innehåll

Nordiska Mästerskapet 2006, Polen - INSTÄLLT!


grebban

Recommended Posts

  • Svars 159
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sateliter på gång hos vissa saiter..
Är de hemliga?

 

Sorry ;)

Först ut är 24h-poker, där sateliter förhoppningsvis kommer att liga uppe under denna veckan. :lol:

Pris blir förmodligen hos 24h-poker 55euro......

Återkommer med mera info om de andra saiterna snarast ;)

 

/Grebban

0730-569999

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sateliter på gång hos vissa saiter..
Är de hemliga?

 

Sorry ;)

Först ut är 24h-poker, där sateliter förhoppningsvis kommer att liga uppe under denna veckan. :lol:

Pris blir förmodligen hos 24h-poker 55euro......

Återkommer med mera info om de andra saiterna snarast ;)

 

/Grebban

0730-569999

 

Dvs ca 1 av 50 får pris - det är inte mycket. Om det inte är minst 1 plats garanterad per tävling så tror jag att det blir 0 som kommer att kvalificera sig den vägen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satelliter med max 500 pers där 10 får plats i huvudturneringen, kan det fungera. Kan du från Grebbestad tala om vilka alla siter är som kommer att köra dessa sateliter? Pokerstars? Lägsta inköp mm? finalsatellit= inköp, när? Lite frågor bara så man har möjlighet att köra någon satellit innan infon spridits till för många! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satelliter med max 500 pers där 10 får plats i huvudturneringen, kan det fungera. Kan du från Grebbestad tala om vilka alla siter är som kommer att köra dessa sateliter? Pokerstars? Lägsta inköp mm? finalsatellit= inköp, när? Lite frågor bara så man har möjlighet att köra någon satellit innan infon spridits till för många! ;)

 

När allt är 100% säkert lovar jag att lägga all info här direkt och först :D

 

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Håller med Ummer... 20k i startmarker skulle vara trevligt...

 

hur går prispotten på 10miljoner ihop sig med 200 spelare a´25000kr eller har vi missuppfattat nåt??

 

ha en trevlig sommar nu och jobba inte ihjäl er.. ;)

/ Magnus och Jessica

 

 

Det står redan:

 

 

"Har varit lite otydlig, men det kommer mera info. Det som är tanken är att det finns 200 att fritt boka, 200 kommer att låsas via internetsajet och et fåtal klubbar i sverige/norge/danmark.

Återkommer med mera direkt bra info om detta Wink

 

/Grebban"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betalas ut via en pokersajt på ditt spelkonto, ingen kontanthantering Wink
Nu har jag ingen juridisk kunskap (överhuvudtaget :D) men kan tänka mig att myndigheterna kommer ha bra kolla på detta evenemang så kvittar det väl hur man betalar ut man åker väl på skatt ändå?

 

 

Nä, tror jag väl inte, om sajten är inom EU va...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Dessa skulle ha varit igång före semestrarna, dock han det inte med detta så mera info kommer inom mycket kort tid.......................

 

Jag vet inte vad inom kort betyder för killarna i Grebban, och uppenbarligen inte dom heller.

Nu är det på tiden att ni kommer med info om ni ska framstå som det minsta seriösa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

25 000 á 200 spelare och en prizepool på 10 miljoner? Går inte ihop för mig :x

 

20000 går väl till potten så det krävs 500 spelare. Om jag inte missminner mig skulle det vara 200 öppna platser och sen skulle resten vara reserverade för internetsiter? Hur de ska lyckas skrapa ihop 300 internetkvalare på drygt två månader är ju dock en gåta. Tex 24hpoker har ju "bara" två garanterade paket i veckan så det blir ju inte mer än 14-16 stycken totalt och såvitt jag vet kör ingen annan satelliter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

25 000 á 200 spelare och en prizepool på 10 miljoner? Går inte ihop för mig :x

 

20000 går väl till potten så det krävs 500 spelare. Om jag inte missminner mig skulle det vara 200 öppna platser och sen skulle resten vara reserverade för internetsiter? Hur de ska lyckas skrapa ihop 300 internetkvalare på drygt två månader är ju dock en gåta. Tex 24hpoker har ju "bara" två garanterade paket i veckan så det blir ju inte mer än 14-16 stycken totalt och såvitt jag vet kör ingen annan satelliter.

 

Okej, då går det ju bättre ihop. Om dom nu har svaret på din gåta 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På 24h-pokers hemsida http://www.24hpoer.com finns info om NM, samt att det ligger turneringskalender där också, allt från 5 euro i inköp ;)

 

Samt finaler på söndag, samt även där direktinköp om man så önskar. Samt direktinköp till huvudeventet genom att ringa mig direkt på 0730-569999. ;)

 

Ja, har varit dårligt med info under sommaren, kan jag bara beklaga. Men det är tyvärr 24h poker som har missat varanndra lite inom kontoret, men nu ligger allt uppe, och det är bara att köra på.....

 

Kommer mera info inom kort via mail till alla spelare som har varit med på ngt av Masters of Poker eller EPC via oss tidigare.

 

Vill du ha dessa nyhetsutskick, men osäker på om jag har din mail!!, maila mig på grebbestadevent@telia.com

 

Mera info kommer även här under kommande vecka 8-)

 

Klubbar eller saiter som vill köpa platser för att ha till egna sateliter!!! Bara att slå en signal så fixar vi detta.

 

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...