Gå till innehåll

LadbrokesPoker.com - Reload, 25% upp till $75


guldfisk

Recommended Posts

From Monday 27th February - Sunday 5th March, we're giving all Ladbrokes Poker players the chance to claim up to 25% extra FREE. All you have to do is do what you normally do, deposit and play poker.

 

Claiming your Re-Load Bonus is easy,

 

# Deposit $300 or more - play twice your deposit in raked hands (600 raked hands or more) - get 25% free ($75) or

# Deposit between $50-$299 - play twice your deposit in raked hands (100-600 raked hands) - get 20% free ($10-$60)

# Fill in the claim form at some stage during the promotional period and

# We'll pay your bonus directly into your account by midnight on Tuesday 7th March

 

http://www.ladbrokespoker.com/features/promotions/?subsection=Promotions

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte så mycket erfarenhet av bonusar men finner ingen anledning att inte putta in $300 till på pokerkontot.

 

Frågan är när man ska skriva in sina uppgifter i den där CLAIM-knappen. Är det när man satt in pengar och spelat sina händer eller ska man fixa det direkt? Någon som kan förklara för mig?

 

Martin

 

EDIT:

Ahhh, "# Fill in the claim form at some stage during the promotional period and"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Contributed raked hands, alltså inge vidare bonus.

 

Vart ser du det?

 

Folk från ett annat stort bonusorienterat forum påstår sig ha fått detta bekräftat. Står även:

 

You are deemed to have played a raked hand when you contribute to a cash game pot from which a rake of 25cents or more is taken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kollade mina raked hands via klienten. På de två dagar jag spelat ca 900 händer hade jag fått 425 rakeade. Jag har inte stoppat in pengar i nästan hälften av potterna. Det räcker med att ha blivit tilldelad kort förutsatt att de antalet raked hands man får upp via klienten gäller som rakead hand i bonnussammanhang.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade fått den idag när jag kom hem från jobbet kl 14.00. den fanns i sports och inte poker.

Jag förde över allt jag hade i poker delen till sport delen och försökte ta ut allt men det gick inte ta ut bonusen då bara det som kom från pokern. Förde då över allt inkl bonus till pokerdelen och då funkade det att ta ut allt inkl bonus....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...