Nusseman Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Nepparts är ute på plats 6 Vi har sex spelare kvar mmm Sagt efter handen där Nepparts åker ut på... plats 6... Citera
jot Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Otroligt kul att få sitt spel kommenterat av sådana celebriteter som QoS och gdaily! Var tvungen att kolla upp vilka händer jag hade i walkarna där i slutet, 62o och Q5o så åtminstone den första var ju en riktigt skräphand. Citera
Skanke Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Skulle du vilja säga att det var dåligt spel? Jag skulle inte vilja säga att det var åligt spel. Det var intressant spel. Nej, det var dåligt spel. Jag sa direkt till frugan: "Fan, det är ju Skanke. Jag skulle ställt in preflop" Jag skyller på okoncentration pga antecknandet av starthänder Du ska inte svära åt frugan Min resteal raise, blev ju lite låg men sedan kunde jag inte lira på så mycket annat sätt tycker jag... Citera
Skanke Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Det verkar inte som om mitt mejl med starthänder gick fram, jag tog hem alla finalbords HH´s och redigerade ner dem till handnumber och vad jag hade. Synd Det var kul att se att man sparar det sämsta spelet till sista handen, eller vänta är det inte bra att fjoll lira för att sedan trycka in degen när man drar dött Citera
baller Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 QoS, liknelsen till Glimne är klockren Citera
gdaily Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Det verkar inte som om mitt mejl med starthänder gick fram, jag tog hem alla finalbords HH´s och redigerade ner dem till handnumber och vad jag hade. Synd Jo dom hade vi... men man han faktiskt inte med på något vettigt sätt, vi kommer väl att lära oss i framtiden hur vi ska göra misstänker jag... Det var kul att se att man sparar det sämsta spelet till sista handen, eller vänta är det inte bra att fjoll lira för att sedan trycka in degen när man drar dött Precis som jag lirade på WillHill liveturren i går alltså. Citera
cafka Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Kul! Men ni får köra med skönare övergångar nästa gång.. Citera
Narkissoz Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Jag är mest intresserad av att se Hocal spela bort sig ur turneringen Citera
Juggler Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Tycker det var bra. En mycket god idé! Det roligaste tycker jag vore om ni spelade upp händerna i något program så man såg allas hålkort hela tiden. Men det är väl svårt att få in HH från alla från finalbordet. Det här med ljudstörningar och sånt lär ni er. Det var något klipp där Tjof dubblade upp mot Skanke två gånger som jag nog tycker ni skulle haft med, även om det inte var några särskilda pokerskills inblandade. Som sagt, en god idé, kör på! Citera
Trolldeg Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Kan ni inte måla lite snyggt i paint vad alla har? Citera
Ekenstar Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Bildkvaliten var bra och ljudet var hyffsat. Tycker ni kunde ha nämnt vad dom vann när de åkte ur. Aha, det hela går genom golink-räknaren för att vi ska få låna bandbred av Poker.se senare, man kommer till en vidarelänkning när man tar spara som i FF. Låna bandbredd? Varför inte distrubera filerna med bittorrent nästa gång och låta pf.nu:s användare stå för bandbredden? Citera
Roy Ahl Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Mycket bra initiativ, moddar! Men sluta göra gratis Apple-reklam genom att kalla det för podcast. Jag laddade ner en wma-fil som jag spelade upp med Winamp, inget podhype här inte. Citera
Othello Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Äh, trams. Nu vet jag att gdaily har en fin-fin PSP därhemma och så finns filen inte konverterad för PSP. Så jag gjorde det åt er. Lägg den i katalogen X:\MP_ROOT\100MNV01 där X är enhetsnamnet för er PSP när den är uppkopplad till datorn. Eftersom jag är en snäll människa har jag tillgängliggjort filen på nätet också, den finns här (73.40MB). Edit: Glömde ett backslash tidigare vilket gjorde att jag sabbade pathen. Citera
johansen Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Trevligt att kolla på och rätt bra kommentatorinsatser trots ovana. http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=66 där har ni billiga headset med rätt bra mic ifall ni inte är sugen på att investera alltför mycket. Citera
hansolo Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 stor underhållning, speciellt handen där KK mötte J9s med A på floppen där KK la sig (kommer ej ihåg vilka spelare), men riktigt bra read han/hon med J9s! Hur stor chans har egentligen A6 mot A9??, Gdaily har säkert svaret på den frågan Citera
Ceritus Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Kanon Roligt och få se finalbordet med kommentatorer, känns som det ger lite mer. Citera
QoS Postad 27 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2006 Sen när man uppdaterar Ipod så står det att filen inte kopierades till ipoden eftersom den inte kan spelas upp på ipod. Detta verkar vara löst. Har testat med iTunes "konvertera till iPod"-funktion och testat på Nussemans iPod, ser grymt bra ut! Ska ladda upp den nya filen inom kort. Har en Ipod video (G5) på 30gb. Allt funkar med Itunes, men filen kommer inte under videopodcast utan under filmer. Och man kan inte ändra så att den kommer till podcast, bara till musikvideor. Tror detta beror på att det importeras i iTunes som en "vanlig" fil istället för via en download under Podcasts, det fixas förhoppningsvis via RSSen senare. This is sweet! - QoS Citera
foo Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Kommentar om ljudet: QoS hörs klart och tydligt, men gdaily låter som om han sitter i en låda och mumlar. Citera
devalanteriel Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Det gör han ändå alltid. Citera
cheunce Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Det gör han ändå alltid. Så G:t i gdaily kommer i från "the Gimp"? Måste iofs vara svårt att prata med en gag-ball i munnen Var fö kul att lyssna på. Citera
QoS Postad 27 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2006 Så där ja, nu är iPod versionen ordentligt kollad och uppladdad! Ska bara testa RSSen med iTunes så är det go, go, go! - QoS Citera
QoS Postad 27 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2006 Yeah, nu funkar det även i iTunes som en vanlig Podcast! URL: http://pokerforum.nu/xml/rss/video-podcast.php iTunes 6.0.3 : "Advanced"->"Subscribe to Podcast..." klipp in URLen ovan. Stay subscribed - så missar du inte spännade Video Podcasts i framtiden. Enjoy! - QoS Citera
gdaily Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Det gör han ändå alltid. Så G:t i gdaily kommer i från "the Gimp"? Måste iofs vara svårt att prata med en gag-ball i munnen Var fö kul att lyssna på. Även freaks har känslor... Citera
gdaily Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Kommentar om ljudet: QoS hörs klart och tydligt, men gdaily låter som om han sitter i en låda och mumlar. Vi gör Glimne/Geigertgrejjen, förutom att QoS snackar gojja tydligt och jag snackar smartheter otydligt Citera
Recommended Posts