Björn85 Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 Har också problem med prima just nu, BBB även här.. Citera
StarletRox Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 Jo jag har också probs när jag sitter på BBB Citera
Bojen Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 Har stora problem med Prima nu också. Det laggar och hänger sig..... Använder gamla Bostream, numera BBB... Citera
lnn100 Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 Vore intressant om någon som inte har BBB kan rapportera om de har problem eller inte. Eller om någon som har BBB men inte har problem kan skriva det. Kan vara bra och veta om man skall hänga BBB eller inte Citera
kydyl Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 Vore intressant om någon som inte har BBB kan rapportera om de har problem eller inte. Eller om någon som har BBB men inte har problem kan skriva det. Kan vara bra och veta om man skall hänga BBB eller inte har 4-tablat prima ett par timmar ikväll. Märker hur allt laggar och chattexen kommer "stötvis". Tar en stund från det att man klickar tills man utför det osv. Men det är fullt spelbart och jag har inte barit nära att få en time-out eller så. jag har alltså inte BBB utan Visit. Citera
Jeppan Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 JÄVLA SKITKLIENT! Spelar turnering o kan inte ha öppe lobbyn utan jag åker ut hela tiden. Suck. Citera
SubZero Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 lirade ett tag med att alltid kryssa i rutorna för att inte timeas ut, typ "raise all" när jag kände att jag hade bästa handen, eller check/fold, call any. Sjukt sätt att spela men jag tror de andra lirarna blev nervösa av det... Haha fan va najs för Maniac imagen =) Blev det en lönande strategi? Citera
Doubleofaces Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 JÄVLA SKITKLIENT! Spelar turnering o kan inte ha öppe lobbyn utan jag åker ut hela tiden. Suck. Det är en bugg, bara folda handen preflop och starta om klienten så är det löst. Citera
Benganiolo Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 bara för mig möget inte funkar? Citera
Jeppan Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 Nu anmälde jagmig till en sng och kan inte spela. Bordet "laggar fram. Ska fan ha tillbaks mina pengar. Citera
kydyl Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 Prima typ chashade just. jävla typiskt, hade ungefär 50 händer kvar på en bonus Citera
SantaClawzz Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 Multitablade och blev utsläng från Gaming Club. Kommer inte in igen. Och jag har BBB Citera
kydyl Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 Multitablade och blev utsläng från Gaming Club.Kommer inte in igen. Och jag har BBB jag blev inte utslängd själv men typ 8 av tio vid mina 4 bord blev disconnected. Så det är nog inte bara BBB som har problem Citera
Jenslave Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 Har ett gammalt konto på Ladbrokes med ett användarnamn...Har inte spelat där på länge utan spelat på Expekt med ett annat användarnamn...Inte varit några problem hittills men nu skulle jag vilja köra igång på Ladbrokes igen...Nåt tips hur jag skall göra? Byta mitt användarnamn så att jag får samma på båda? köra vidare med det gamla användarnamnet? VIll inte få spärrade konton som vissa har fått...Tips? Citera
Bojen Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 Har ett gammalt konto på Ladbrokes med ett användarnamn...Har inte spelat där på länge utan spelat på Expekt med ett annat användarnamn...Inte varit några problem hittills men nu skulle jag vilja köra igång på Ladbrokes igen...Nåt tips hur jag skall göra? Byta mitt användarnamn så att jag får samma på båda? köra vidare med det gamla användarnamnet? VIll inte få spärrade konton som vissa har fått...Tips? Ladbrokes är inte Prima.. Citera
Jenslave Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 Oups , Tackar, då är det ju bara att köra igång då Citera
lfx Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 Ännu en bugg med PRIMA. Lirade en liten FL7CS-tour och upptäckte en rolig sak: Anten går inte upp. Ser lite dumt ut när bring-in är 1000 och anten är 2 Citera
Doubleofaces Postad 5 September , 2005 Rapport Postad 5 September , 2005 Hur kopierar jag handhistories? Jag går till playcheck, letar upp min hand och trycker på Quick View (spelar på expekt)... men när jag markerar all text och ska kopiera kan jag inte klistra in det sedan? Kan inte heller köpa Ctrl+C . Bugg eller? Hur ska jag göra? Citera
gdaily Postad 5 September , 2005 Rapport Postad 5 September , 2005 Ännu en bugg med PRIMA. Lirade en liten FL7CS-tour och upptäckte en rolig sak: Anten går inte upp. Ser lite dumt ut när bring-in är 1000 och anten är 2 Tight is right... Citera
robster80 Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Spelar på Parbet och det händer ibland att det låser sig i någon minut för att sedan komma tillbaka och korten kommer med en himla fart. Det har inte med min uppkoppling att göra för jag kan fortfarande surfa. Är det någon som vet något om detta? Kan det vara något med Pokertracker kanske? Citera
SubZero Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Exakt så blir det när jag laddar ner nåt samtidigt. Citera
Baloos Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Förmodligen för att den skriver eller läser(mer troligt) från disken. Prova med att radera(flytta) HH-filen, heter typ GameHistory.dat eller liknande. Samma sak med andra klienter där HH lagras på disk, men här kan du automatskicka lästa filer till en annan katalog. PT har inget register över lästa filer så den läser in allt från mappen/filen om och om igen varje gång. Citera
baller Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Det finns ju en delete content knapp i PT för prima clienten så man slipper flytta filen, om man gör de före varje session tex... Citera
robster80 Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Det finns ju en delete content knapp i PT för prima clienten så man slipper flytta filen, om man gör de före varje session tex... Var hittar man den knappen? Tack för hjälpen! Citera
mcadder Postad 21 September , 2005 Rapport Postad 21 September , 2005 Primaklinterna t ex på Expekt eller Parbet låser sig någon minut ibland, sen kommer korten ut i en rasande fart och man har ofta blivit sit-out då. Jag vet att det inte bara är jag som är drabbad utan alla jag känner (4 st) som använder Primas klienter känner till, och drabbas, av den buggen ibland. En kille förlorade en 800$ pott med nötkåken på hand p g a buggen... Någon som vet om det går att åtgärda detta problem? Någon mer som är drabbad? Det beror inte på att anslutningen är nere för det går utmärkt att surfa på andra sidor när låsningen i Prima-klienten uppstår. Citera
Recommended Posts