Hector Postad 12 Oktober , 2005 Rapport Postad 12 Oktober , 2005 Jag har nybörjarproblem med HH på expekt. Ibland kommer det upp när jag använder playcheck ibland inte. Och när det väl kommer upp kan inte mina demoverisioner av PO och PT läsa det fast dom klarat en fil innan. Behöver man göra nåt med med filen som man sparar via playcheck? Jag tror inte att jag har använt alla händer som man kan på programen. Jag vill analysera mina spelade händer i ett hjälpprogram. Vilken sajt har en pålitlig Hand History-funktion? Jag tänker nog satsa på en primasajt (inte expekt) och PO. Det är ju inte värt att lägga ner $69 om det inte funkar. För att auto import ska fungera måste man installera ett litet SQL program som finns på PT sidan. Finns en help text man kan trycka på tror jag i auto import där det står beskrivet. Citera
Indrivaren Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Vilka jävla skitregler prima har, inte nog med att man kan kontrahöja otillräckliga allin, flummiga tävlingsregler har de också. Vi var 3 gubbar och jag i slutet av en turre. Spelare 1&2 går all in fram till knappen(3) som kontrahöjer, turen går till mig. Jag har mer deg än spelare 1&2, dock lite mindre än knappen. a) Foldar jag så kan jag ifall knappen vinner - komma garanterat 2:a. b) Synar jag så kan jag ifall knappen vinner - komma garanterat 2:a eftersom jag har mer marker än fiskarna så placeras jag högre upp. Kan i bästa fall även vinna potten och därmed ha stor chans att ta hem skiten. Så jag synade. Knappen tog hem potten och därmed turneringen, men vad händer nu? Jo, jag och de två övriga får dela på 2:a priset. Jag som trodde att prima körde med "mest marker vid allin, bättre placering" som de flesta vettiga klubbar och sajter har. Aja, ville bara skriva av mig. Citera
gdaily Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Det finns en, nej förlåt massor, med anledningar varför många spelare bojkttar Prima. Citera
banzai3030 Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Så jag synade. Knappen tog hem potten och därmed turneringen, men vad händer nu? Jo, jag och de två övriga får dela på 2:a priset. Jag som trodde att prima körde med "mest marker vid allin, bättre placering" som de flesta vettiga klubbar och sajter har. Aja, ville bara skriva av mig. Samma sak för mig, HELT övertygad om att jag skulle få andrapriset eftersom jag va chiptvåa när markerna sköts in, men icke... Citera
Lunkan88 Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Jag blev också väldigt förvirrad och arg när detta drabbade mig. Skrev till Expekt och fick följande svar: Seeing as this is a STT, then STT last hand Rules apply. If two or more players are eliminated in the same hand, the Players share the combined prize amounts equally. The number of chips each player had at the start of the hand are not taken into account. The Rules can be found in the HELP files within the cruiser under : Help ->Tournaments ->Single Table ->Rules ->Ties. Citera
Indrivaren Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Är det bara jag eller fungerar prima otroligt dåligt just nu? Citera
Ceritus Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Det funkar bedrövlligt dåligt. Segt som tusan... Citera
Ruterkung Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Samma här, kan inte ens logga in. Någon som vet varför? Citera
Indrivaren Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Min connection är excellent men mitt bord vill inte "spela". 10k spelare inne varav 1500 sitter. Citera
Ezekiel Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 då är det inte bara mig det har hänt då.. satt just med överpar och open ended och skulle just höja pott då klienten la ner... skete också! Citera
Barbus Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Det funkar inte alls. Sitter på finalbord på 10 +1 turbo. När allt bara låser sig. Förutom chaten.?? 6 spelare kvar. Citera
antfarmer Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Japp, går inte ens att logga in just nu mvh Ant Citera
Matte_Maiden Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Skönt att man itne hann börja innan det dog... Ni som råkat illa ut, har ni någon chans att få ersättning? Sådant här suger ju ganska hårt. Citera
Indrivaren Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Skönt att man itne hann börja innan det dog... Ni som råkat illa ut, har ni någon chans att få ersättning? Sådant här suger ju ganska hårt. Det är lungt, tror jag börjar bli rätt van Såvida turneringarna tas bort så får man tillbaka buyin. Citera
Indrivaren Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Nere i 40 minuter nu.... zZzzzZz Citera
vivi Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Skönt att man itne hann börja innan det dog... Ni som råkat illa ut, har ni någon chans att få ersättning? Sådant här suger ju ganska hårt. Det är lungt, tror jag börjar bli rätt van Såvida turneringarna tas bort så får man tillbaka buyin. Synd då att jag sitter i en frirulle strax innan finalbordet. Skulle vara en perfekt avslutning på dessa timmar att få tillbaka "insatsen" Citera
slampen Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Någon som vet när prima kommer att sluta strula ? Citera
Eddie88 Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Nån mer änn mig som det står 0 på i bank... Citera
slampen Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 nu har det sakta med säkert börjat. lirar ett PLO-bord där vi har high-cardat om knappen med spelet har inte börjat än Citera
Zidde Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 på expekt är det i stort sett dom som är reggade till freerollen som är seated, och där verkar det inte hända mycket. Citera
slampen Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 på cashgame borden så kan vi lira en hand per 10 mins typ. Citera
Larry Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Pratade just med supporten. De är medvetna om problemet och jobbar med det så fort de kan... Dom ber oss ha tålamod. Citera
slampen Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Hur kommer det sig att den här världens skit jämt händer på prima ? OCh jag vill gärna komma åt "banken" så att jag kan sportsbetta lite, men icke sa nicke. Citera
Recommended Posts