fa3wwf Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 spelade 0.5-1 Fl, sitter med 6 , 7 på BB. En aggressiv kille höjer preflop 3 synar innan så jag synar också. flopp 8 9 10 rainbow. jag slowspelar, han som betta preflop bettar igen, killen på knappen synar, de andra lägger sig. jag re-raisar men får direkt en ny höjning mot mig och sedan höjer även killen på knappen. Jag är nästan säker på att killen på knappen sitter på J,Q men jag kan bara inte lägga mig. slutar med att de raisar varandra tills potten blir cappad på både turn och rivern.jag synar ned även fast jag är säker på att jag är slagen. När ska man lägga sig? efter floppen känns lite tidigt, då känns det fortfarande som om man kan ha den bästa handen men sen så blev potten så stor att jag inte klarade av att lägga mig eftersom det kändes som jag fortfarande hade en minimal chans att vinna potten eftersom det bara finns en hand som slår mig. Citera
psatiw Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 För att du är en sopa. För att jag ändå är juste Citera
Recommended Posts