WeeM Postad 2 November , 2004 Rapport Share Postad 2 November , 2004 Scrubs ! Hur bra som helst, är jag ensam om den eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drc Postad 2 November , 2004 Rapport Share Postad 2 November , 2004 Scrubs är skönt !! Dr Cox och Dr Bob Kelso är inte helt oävna !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hickmott Postad 2 November , 2004 Rapport Share Postad 2 November , 2004 "George, the ocean called, it's running out of shrimps" //M Känner igen det där. Är det från när George vill ha ett nickname som T-Bone? Nope. Det är från avsnittet där George blir utsatt för sagda replik (som för övrigt exakt lyder "George, the ocean called, they're running out of shrimps" ) och skall göra en comeback med, den något lama, kommentaren "Yeah, well the jerk store called, they're running out of you". Allt skiter sig förstås och George förolämpar honom (Riley) istället genom att säga att han haft sex med hans fru, som visar sig ligga i koma. Mycket roligt avsnitt. Det är i och för sig de flesta //Hickmott EDIT: Det var faaaaan vad snabba folk ska vara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drc Postad 2 November , 2004 Rapport Share Postad 2 November , 2004 that was a doubledip Hickmott !! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hickmott Postad 2 November , 2004 Rapport Share Postad 2 November , 2004 From now on, just take one dip and end it! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wernie Postad 2 November , 2004 Rapport Share Postad 2 November , 2004 Bäst genom tiderna? Homicide - Life on the streets / Uppdrag Mord Oh yes! Pembleton var grym Från listan, definitivt Oz. Vågar man förövrigt erkänna att man är en stor fanatiker av Dark Angel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henkeman Postad 2 November , 2004 Rapport Share Postad 2 November , 2004 Från listan: Simpsons Annars måste jag även säga: Futurama, CSI, Family Guy. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagabo Postad 2 November , 2004 Rapport Share Postad 2 November , 2004 "När du ligger och sover ser jag på Kvinnofängelset!" Såg en snubbe som hade en sån t-shirt på sig. Kanske var du? Känner till den tröjan men äger den inte. Så det var inte jag tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rollin Postad 2 November , 2004 Rapport Share Postad 2 November , 2004 OZ (Eller vad heter serien som är som Kvinnofängelset?) lol!! Lite taskigt! Favorit serier är Oz, The Shield, Hawaii 50 och Mission Impossible. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 2 November , 2004 Rapport Share Postad 2 November , 2004 Nu går väl ändå skam på torra land! Hur kan man inte ta med serien som fått flest Emmys genom tiderna, och dessutom har en hel del pokerscener - M*A*S*H Jag har faktiskt funderat på att skriva en bok om pokern i M*A*S*H Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 2 November , 2004 Rapport Share Postad 2 November , 2004 Från listan, definitivt Oz. Vågar man förövrigt erkänna att man är en stor fanatiker av Dark Angel Det skulle inte ens jag våga erkänna, och jag är ett fan av Gilmore Girls. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m_sjoberg78 Postad 2 November , 2004 Rapport Share Postad 2 November , 2004 "George, the ocean called, it's running out of shrimps" //M Känner igen det där. Är det från när George vill ha ett nickname som T-Bone? Nope. Det är från avsnittet där George blir utsatt för sagda replik (som för övrigt exakt lyder "George, the ocean called, they're running out of shrimps" ) och skall göra en comeback med, den något lama, kommentaren "Yeah, well the jerk store called, they're running out of you". Allt skiter sig förstås och George förolämpar honom (Riley) istället genom att säga att han haft sex med hans fru, som visar sig ligga i koma. Mycket roligt avsnitt. Det är i och för sig de flesta //Hickmott EDIT: Det var faaaaan vad snabba folk ska vara Det jag gillar bäst är när George sitter i bilen efter att han flugit tillbaka till NY. Då funderar han på vad han skulle ha sagt efter det att han sa att han haft sex med frugan. I sin ilska kommer han då på följande: "The life support machine called............" Och direkt efter det VÄNDER han bilen för att flyga tillbaka till Akron, Ohia för att leverera repliken!!! Man kan väl ponera att han tänkt säga typ "The life support machine called, it's running out of electricity" eller liknande.. Hursomhelst, fantastiskt jävla kul. Det är sååå kul när han ska leverera "the jerk store called". I samma ögonblick som killen säger det väntade "the ocean called..." så reser sig Costanza med ett självbelåtet leende, torkar sig runt läpparna med medtagen servett, och levererar sin noga uttänkta replik... //Marcus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svinto Postad 2 November , 2004 Rapport Share Postad 2 November , 2004 Seinfeld vinner utan tvekan. Har nog också sett alla avsnitt tio gånger. Andra acceptabla produktioner är The Shield och The West Wing. Första säsongen av Oz var ok, sen blev det ju nästan pinsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Notbadatall Postad 2 November , 2004 Rapport Share Postad 2 November , 2004 SEINFELD! Case closed! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 2 November , 2004 Rapport Share Postad 2 November , 2004 Då Luke Perry gjorde ett gästspel som skäggig katolsk präst i Oz nådde tvserie-historien nya nivåer... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidot Postad 2 November , 2004 Rapport Share Postad 2 November , 2004 Fick bli "South park" men skulle "Family guy" finnas skulle de vara en självklart etta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 2 November , 2004 Rapport Share Postad 2 November , 2004 Då Luke Perry gjorde ett gästspel som skäggig katolsk präst i Oz nådde tvserie-historien nya nivåer... Mycket skägg i den serien helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FT Postad 2 November , 2004 Rapport Share Postad 2 November , 2004 Då Luke Perry gjorde ett gästspel som skäggig katolsk präst i Oz nådde tvserie-historien nya nivåer... Men Family Guy avsnittet med Luke Perry och scenen när Peter ska "charma" honom vid poolen då fick skrattmusklerna jobba som aldrig förr. Sanslöst kul "oooooh Luuu-uke" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 2 November , 2004 Rapport Share Postad 2 November , 2004 Simpsons! och 24 såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 2 November , 2004 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2004 Jo, när jag blir rik (pga av pokern så klart! ) så ska jag inhandla varje jävla Simpsonsbox och se alla i ett enda kör, men dock så läste jag att det kommer dröja till år 2015 innan alla avsnitt är släppta på DVD om det går i samma takt som det gjort idag. Vilket ger mig ett försprång att vinna ihop min rikedom . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strappen Postad 3 November , 2004 Rapport Share Postad 3 November , 2004 Vetenskapens värld, massa discovery, en del UR, nyheterna. Nä, jag har inget liv. stämmer på pricken med mig.....svartvita krigsdokumentärer är grejer det........O så Vetenskapens Värld.(lite stympad efter Bo G.Eriksson sorti men är bland det bättre på svensk tv ändå.) Det sämsta på tv:ALLA dokusåpor....helt otroligt att folk glor på sån skit. (oj,,,nu blir jag nog påhoppad ....lol) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 3 November , 2004 Rapport Share Postad 3 November , 2004 Sabrina: Tonårshäxan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 3 November , 2004 Rapport Share Postad 3 November , 2004 Mycket skägg i den serien helt enkelt. Tre fina: http://www.durfee.net/oz/images/beecher/beecher12.jpg http://www.durfee.net/oz/images/Rivera.jpg http://www.durfee.net/oz/images/Cloutier4.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 3 November , 2004 Rapport Share Postad 3 November , 2004 Family Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 3 November , 2004 Rapport Share Postad 3 November , 2004 Black Books och Coupling säger jag bara! Engelsk humor äger amerikansk humor alla dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts