Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Känns som att det bästa du kan göra nu är att lägga av helt. Mer film-slut på karriären än så här kommer du ju aldrig i närheten av!

Jo han kan ju vinna SM nästa år. Skämt åsido, stort grattis Mickol!

Postad
Vilken avslutning på karriären. Ungefär som när nån stor idrottsstjärna lirar sin sista match. Underbart!

Allt cred i världen till Mickol!

Ja verkligen, en riktig Ray Bourque avsluting!

Postad

Nu måste det vara nötet att sätta sig ner på 50/100 borden på FTP och visa fiskarna hur poker ska spelas.

//

Aftonbladet inför SM 2007

"Vi har här Mickol som kom tvåa i fjolårets arrangemang som ska berätta för oss om hur farligt det kan vara att vinna så mycket pengar när man spelar poker...

Mickol: Ja asså, jag tänkte att nu när jag hade sådan stor rulle så ville jag börja tjäna de riktiga pengarna, så jag började spela 50/100 NL samt 200/400 PLO på ftp, eftersom på de nivåerna så synar inte fiskarna med allt!! Men sen..."

//

Eftersom allt annat vore ren bull: ett stort grattis mannen, en gång i livet! =)

Postad
Vilken avslutning på karriären. Ungefär som när nån stor idrottsstjärna lirar sin sista match. Underbart!

hav avar en hockeyspelare va? hur avslutade han, stanleycup-vinst?

Postad

hav avar en hockeyspelare va? hur avslutade han, stanleycup-vinst?

Ja, han är en av tidernas bästa backar och spelade typ 22-23 säsonger i NHL, alltid trogen Boston Bruins, utan att vinna Stanley Cup en enda gång, men fick till sist avsluta karriären med en SC-vinst med Colorado. :)

• Skapa nytt...