Njursparven Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Vilken avslutning på karriären. Ungefär som när nån stor idrottsstjärna lirar sin sista match. Underbart! Allt cred i världen till Mickol!
mr_jofa Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Känns som att det bästa du kan göra nu är att lägga av helt. Mer film-slut på karriären än så här kommer du ju aldrig i närheten av!
Hakflem Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Känns som att det bästa du kan göra nu är att lägga av helt. Mer film-slut på karriären än så här kommer du ju aldrig i närheten av! Jo han kan ju vinna SM nästa år. Skämt åsido, stort grattis Mickol!
sorkenkk Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Vilken avslutning på karriären. Ungefär som när nån stor idrottsstjärna lirar sin sista match. Underbart! Allt cred i världen till Mickol! Ja verkligen, en riktig Ray Bourque avsluting!
The Grand Bark Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Antar att det svider lite hos pokernissarna som sågade din spelstil tidigare även om det var CG det gällde då. GG!
stackbrat Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Nu måste det vara nötet att sätta sig ner på 50/100 borden på FTP och visa fiskarna hur poker ska spelas. // Aftonbladet inför SM 2007 "Vi har här Mickol som kom tvåa i fjolårets arrangemang som ska berätta för oss om hur farligt det kan vara att vinna så mycket pengar när man spelar poker... Mickol: Ja asså, jag tänkte att nu när jag hade sådan stor rulle så ville jag börja tjäna de riktiga pengarna, så jag började spela 50/100 NL samt 200/400 PLO på ftp, eftersom på de nivåerna så synar inte fiskarna med allt!! Men sen..." // Eftersom allt annat vore ren bull: ett stort grattis mannen, en gång i livet! =)
crazybutcool Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Vilken avslutning på karriären. Ungefär som när nån stor idrottsstjärna lirar sin sista match. Underbart! Allt cred i världen till Mickol! Ja verkligen, en riktig Ray Bourque avsluting! hav avar en hockeyspelare va? hur avslutade han, stanleycup-vinst?
sorkenkk Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Vilken avslutning på karriären. Ungefär som när nån stor idrottsstjärna lirar sin sista match. Underbart! Allt cred i världen till Mickol! Ja verkligen, en riktig Ray Bourque avsluting! hav avar en hockeyspelare va? hur avslutade han, stanleycup-vinst? Ja, han är en av tidernas bästa backar och spelade typ 22-23 säsonger i NHL, alltid trogen Boston Bruins, utan att vinna Stanley Cup en enda gång, men fick till sist avsluta karriären med en SC-vinst med Colorado.
penix Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Grattis! Kan bara stämma upp i kören. Härligt att du håller Boråsflaggan högt.
ah_derka Postad 16 December , 2006 Rapport Postad 16 December , 2006 Gott. Bra jobbat. Stort grattis! Önskar dig all lycka i framtiden, grinder som icke-grinder. // ah_derka
joggystyle Postad 16 December , 2006 Rapport Postad 16 December , 2006 Grattis, trist att sista given va riggad men det blev endel kosimg endå!
Recommended Posts