Nidson Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Tycker det måste vara det ultimata att ha ett hyffsat bra riktigt jobb och sen gå hem och grinda in typ några tusen dollar extra varje månad. Då hinner man inte bli less på poker, samtidigt som man har ett socialt acceptabelt jobb och tjänar bra med deg! Visst kanske lönen känns lite patetisk jämfört med pokerpengarna, men man har ändå 100% säkerhet att lönen kommer in varje månad och man kan planera sin ekonomi utifrån den och se alla pokerinkomster som extrapengar och lyxa för de.... Lycka till mickol! Problemet är bara att man får noll fritid.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Du vet att du aldrig kan starta dagboken igen med namnet "mickol" ? Det skulle anses som att du är spelberoende och inte kunde lägga av Lycka till "away from keyboard" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PrisonX Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Bara skitsnack, du sitter ju och spelar fortfarande med hemligt alias din spelberoende tomte Nej skojar bara Har nu läst den här dagboken från första till sista rad och måste säga att den innehöll det allra mesta från spänning till frustration. Toppbetyg till dagboken, verkligen! Lycka till i ett liv långt från nätriggen och sura utdragningar ! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pimmen Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 Stämmer in i lyckönskningarna. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoeFalk Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 När man äntligen upptäcker en dagbol som ger nåt så har den redan lagts ned Men men ... GL mickol ...En grinder mindre på B2B hoppas det blir mitt nick som får ta över riggen du hade Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ninreb Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 Lycka till i fortsättningen. Kul att man inte är ensam om att känna ångest trots att man vinner mycket pengar. Jag undrar hur mycket mer ångest poker medför än lycka ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nickupptaget Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 såg ett inlägg av dig på prosharks om riggen på b2b, du nämnde hotseats. var du seriös? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 GL, GG, WP. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 såg ett inlägg av dig på prosharks om riggen på b2b, du nämnde hotseats. var du seriös? klart det r riggat! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Tycker det måste vara det ultimata att ha ett hyffsat bra riktigt jobb och sen gå hem och grinda in typ några tusen dollar extra varje månad. Då hinner man inte bli less på poker, samtidigt som man har ett socialt acceptabelt jobb och tjänar bra med deg! Visst kanske lönen känns lite patetisk jämfört med pokerpengarna, men man har ändå 100% säkerhet att lönen kommer in varje månad och man kan planera sin ekonomi utifrån den och se alla pokerinkomster som extrapengar och lyxa för de.... Lycka till mickol! Problemet är bara att man får noll fritid.. Poker är fritid för mig. Det är just det som är bra med att ha det som hobby. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 30 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 såg ett inlägg av dig på prosharks om riggen på b2b, du nämnde hotseats. var du seriös? Ja. Dock kan jag ju betona att jag aldrigt använde ordet rigg, samt att det enda jag säger är att teorin existerar bland regulars. Om den stämmer eller inte har jag inget att säga om. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AoZ Postad 16 November , 2006 Rapport Share Postad 16 November , 2006 såg ett inlägg av dig på prosharks om riggen på b2b, du nämnde hotseats. var du seriös? Ja. Dock kan jag ju betona att jag aldrigt använde ordet rigg, samt att det enda jag säger är att teorin existerar bland regulars. Om den stämmer eller inte har jag inget att säga om. Sökte efter nämnda tråd på prosharks men hittade den inte. Länk någon? Jag har tidigare nämnt detta med "hotspots" resp "coldspots" och blev i stort sett utskrattad (länk till tråden)... Vore interssant att se vad som sägs på prosharks ang detta. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 15 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 December , 2006 - Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Synd att du slutat spela nu då GL!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Stort lycka till idag! Har satt en symbolisk hundring på dig som vinnare. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Ser bra ut, bara FT kvar nu. Hejja, Hejja! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Hade du inte lagt av med poker? Lycka till nu, snart är ni tre! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 RESPECT! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Fin avslutningen på karriären. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Synd där. Men tack ändå för att du lät ett PP vinna så bettet satt! Behövde lite extra tillskott i rullen. Tack Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 stort grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sinja Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Grattis till 2:a platsen! Inte illa pinkat... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crazybutcool Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 wow 2a. grattis! hur mycket blev det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pires Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Grattis till miljonen:) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts