Daxxar Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Hejsan! Får detta meddelande då jag försöker regga mig! "Registreringen misslyckades, vänligen kontakta kundtjänst och uppge felkoden DCR1." Första försöket är något fel på användarnamnet tror jag, blir bara kryss istället för en bild där, byter användarnamn och får då fram det felmeddelandet. Citera
ParadiseEric Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Hejsan! Får detta meddelande då jag försöker regga mig! "Registreringen misslyckades, vänligen kontakta kundtjänst och uppge felkoden DCR1." Första försöket är något fel på användarnamnet tror jag, blir bara kryss istället för en bild där, byter användarnamn och får då fram det felmeddelandet. Hej, Det betyder att du redan har ett spelkonto på Sportingbet. Mvh Sportingbet Citera
Daxxar Postad 23 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 23 Februari , 2006 Jaha okej, får leta upp det då! Hade helt glömt bort att jag hade ett. Ifall man inte satt in pengar på det och reggat sig genom pf.nu gäller bonusen då ifall man sätter in nu? EDIT: Hittade kontot nu, kan man kolla ifall man reggade sig via pf.nu? Citera
ParadiseEric Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Jaha okej, får leta upp det då! Hade helt glömt bort att jag hade ett. Ifall man inte satt in pengar på det och reggat sig genom pf.nu gäller bonusen då ifall man sätter in nu? EDIT: Hittade kontot nu, kan man kolla ifall man reggade sig via pf.nu? Vi löser det ändå Mvh Sportingbet Citera
Recommended Posts