SoderKrippa Postad 16 April , 2007 Rapport Share Postad 16 April , 2007 Attans, ingenstans att se den asså? Trist, har inte sett den tror jag... Posta här om man kan se den nånstans plz /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xamarikku Postad 5 Maj , 2007 Rapport Share Postad 5 Maj , 2007 Såg den nyss, klart underhållade att se Kens gråten-i-halsen gnäll. Även att alla på bordet gjorde sit-out när Sagström satte sig. Verkligen! Avskyr verkligen Ken och hans sätt Och jättehärligt att alla stack när Erik kom ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simse Postad 9 Maj , 2007 Rapport Share Postad 9 Maj , 2007 Den ligger uppe här nu. http://www.garage1.org/player/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poperick Postad 9 Maj , 2007 Rapport Share Postad 9 Maj , 2007 Länk borttagen:evil: Jag vill se den nu. När kommer ny länk??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddan_89 Postad 12 Maj , 2007 Rapport Share Postad 12 Maj , 2007 Den ligger uppe här nu.http://www.garage1.org/player/ Vilket program stödjer den filen? varken vlc eller media player funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simse Postad 14 Maj , 2007 Rapport Share Postad 14 Maj , 2007 Vilket program stödjer den filen? varken vlc eller media player funkar jag laddade hem, packade upp med winrar och tittade med vlc.testa ladda hem en nyare versin av vlc kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 14 Maj , 2007 Rapport Share Postad 14 Maj , 2007 Står länk bortagen nu.. Ingen som vet ngt ställe man kan få tag i dokumentären? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_Nesse_ Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 Är jävligt sugen på att se pokerlandet igen!! Ingen som vet vart man kan få tag på den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 den är bortagen från svt server, gick att surfa in på manuelt efter dom tagit bort den från sidan men förut men. inte nu längre. den fanns även på TPB men även där är den borta. och hittar den inte på isohunt.com heller, så.. vettfan vart man ska få tag i den om ingen som har den lägger upp den igen. kanske går att maila svt o fråga, dom brukar kunna skicka ut sånna där grejor. tex om man påstår sig gå på gymnasiet o ska göra ett arbete om nätspel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 har någon någonsin betalat tvlicens för att kålla på TV!??!? nae......... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
reraisemeplz Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 55 minuter Märkligt att alla proffsen utom Ken verkar ha ett så kul liv efter de hade åkt ur, grabbarna som bodde i huset o lirade nätpoker till frukost, görskoj ju!!! Storåkers grät ju inte efter att ha åkt ur, tog sig ett dopp i poolen, fixade en bärs o lite polare o lite brudar. Ken verkade mer luttrad o bitter, typiska anklagelser när man åkt ur, motståndaren är tomte, har tur etc etc, men jag tror att det rätt ofta handlar om flips och röta i så stora turneringar så vad gnäller han på? Kanske han inte vinner lika mycket när motståndet blir tuffare. Coolaste killen var Erik Friberg, lugn sansad och fanatiskt rik...., man skulle gärna vilja vara som han istället för å harva med sitt jobb för 15 k/månad. Skulle vilja stoppa in 8k € i en pott nån gång, få syn av 8 st LAG-tomtar, med en färdig str8 flush och sen bara götta mig en stund. Poker är kul, kommer alltid att vara kul när man spelar det, är det inte kul och man inte kan ta motgångar ska man inte lira poker. Have fun!! Erik Friberg vad inte ens med i filmen, det var Erik Sagström! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
personalities Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 En gammal klassiker, känns det som. Fan vad sugen man blev på den filmen, berättarrösten är ju dock jäligt jobbig och gnällig, men det är ju rätt roligt iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 Är jävligt sugen på att se pokerlandet igen!! Ingen som vet vart man kan få tag på den?? Host..Host, leta lite så hittar du den säkert(vågar inte länka)... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 Host..Host, leta lite så hittar du den säkert(vågar inte länka)... jag har letat, på TPB, isohunt osv. vet att den funnits på TPB men är borta nu. vad menar du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 jag har letat, på TPB, isohunt osv. vet att den funnits på TPB men är borta nu. vad menar du då? Google is your firend. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 Google is your firend. mm, jag har letat sönder mitt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 mm, jag har letat sönder mitt liv lol..du måste skämta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 lol..du måste skämta skrattar du? EDIT: Kunde du inte slutat hackat på mina inlägg efter jag ägde dig första gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frooxe Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 lol..du måste skämta Varför skulle han skämta? Den dokumentären är ju kult!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 ja kan man inte stava till "pokerlandet" och sen trycka på sök..har man hyfsat stora problem OT: ja du ägde mig verkligen..kom tillbaka när du spelat några år ska du få se gumman Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 Varför skulle han skämta? Den dokumentären är ju kult!! och du är ju den som fattat allra minst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 Hoppas att jag slipper ban då detta inte är olagligt då filen i sig funnits ute att tanka direkt från SVT. Annars får ni radera kvickt. http://www.torrentz.com/94b81d715b8c...4103abaa608cb4 eller http://www.torrentz.ru/torrent/1295590/Pokerlandet.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 ja kan man inte stava till "pokerlandet" och sen trycka på sök..har man hyfsat stora problem OT: ja du ägde mig verkligen..kom tillbaka när du spelat några år ska du få se gumman oj, mitt fel, visste inte man var tvungen o klicka på sök, idiot Och varför ska jag komma tebax om några år, vad händer då, vill du bli ägd då igen eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Belöna Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2007 mm, jag har letat sönder mitt liv underliv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2007 Hoppas att jag slipper ban då detta inte är olagligt då filen i sig funnits ute att tanka direkt från SVT. Annars får ni radera kvickt. http://www.torrentz.com/94b81d715b8c...4103abaa608cb4 eller http://www.torrentz.ru/torrent/1295590/Pokerlandet.html Funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts