Matteprof Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Håller med om att supporten är snabbast i branschen men uttagen till neteller är verkligen sega. Hur länge fick ni vänta? Jag fick vänta typ 5 timmar totalt, sjukt snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Painman Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 !. Får vi bonus för Betfred points också? det får vi inte va? 2. Vart skall man sen? finns det någon annan bonus i samma klass? Till dig som undra om det var någon kod, nej det är det inte jag fick 10$ för varje 500BP som jag spela in, samtidigt som jag spelade 250$ bonusen! sammanlagt fick jag en bonus på 350$... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 !. Får vi bonus för Betfred points också? det får vi inte va? 2. Vart skall man sen? finns det någon annan bonus i samma klass? Till dig som undra om det var någon kod, nej det är det inte jag fick 10$ för varje 500BP som jag spela in, samtidigt som jag spelade 250$ bonusen! sammanlagt fick jag en bonus på 350$... Hur fick du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
apekatt Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Fast jag har spelat som en hora hittils, så får vara glad om jag går plus på det här äventyret. Men har bara mig själv att vara sur på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RealPerra Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Strax efter midnatt... LIVE HELP BFSupport: Hi, how can I help? Realperra: Im off to bed, but wanted to know how many Raked hands Ive played? Realperra: Please ) BFSupport: 206 <i:o) Realperra: Ok, many thanks! Nite! Realperra: Or whatever... BFSupport: yes it is nite to me to BFSupport: anything else i can help you with Realperra? Realperra: A bed time song? BFSupport: *twinkle twinkle little star how i wounder what you are* RealPerra: Lol, ill fall asleep now! Have a nice night! BFSupport: u to lol bye now Hehe, snabba, hjälpsamma, och mänskliga? /RealPerra 344 BFpoints / 206rakedhands / +$25 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bere Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 Klarade den på 18 timmar 0.25/0.50 NL... Lite chokad i huvudet nu, men nu kan jag med gott samvete angripa en ny bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
apekatt Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Loosar på allt just nu, aa mot kk(preflopp allin), trips mot stege, allt bara cleara den jävla bonusen sen dra vidare, jävla ipoker Men cest la vie Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plox Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Ganska dryg bonus, får ni AA på betfred så släng skiten preflop! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxxxx Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 satte in $500, plockade ut $950 4 dagar senare, helt ok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dunkarn Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Jag håller med er som skrivit att det inte går att vinna på betfred. Förstår inte hur ni lyckas så bra, som vissa skrev att dom plockat ut 950 $. Man blir ju utdragen varenda hand. Deras motto verkar vara, låt sämsta handen vinna. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
p0k3rk1ng Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Jag plussade också på själva spelet, spelarna går ju med på rätt mycket men är ändå rädda för att ta intiativet själva Jag är en FL-spelare men jag insåg att denna bonusen skulle bli bättre om jag spelade NL, då en raked hand fås vid potter på 1 dollar där. Smällde upp 5 bord och nötte 5 timmar i två dagar och vinsten blev $250 + $120. Om man skall ta denna bonusen så skall man nog lira NL. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nesta_ Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Varför skulle det vara bättre att spela NL än FL? edit: såg svaret på den frågan på sida 1! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
apekatt Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Skall fan aldrig mer spela för att få en bonus, dummaste jag gjort på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
peak75 Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 bonusen e ju helt makalöst grym o jag fattar inte vad ni gnäller om,känns inte som jag har blivit utdragen en endaste gång på 2500 händer!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nesta_ Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 Undrar en sak, är det normalt att man inte ser sin bonus under "bonus" i "my account" ? cheers Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
acidcrawler Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 Undrar en sak, är det normalt att man inte ser sin bonus under "bonus" i "my account" ? cheers Jepp, jag såg inte heller någon bonus där. Du kan få bonusen när du kontaktar live help när du spelat dina 2500 rejkade. Mycket bra support där faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snetreff Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 Jag tyckte spelet var enormt Weak-tight på deras NL50-bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nesta_ Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 sjukt riggad sida på fl iallafall, det går utför... får spela nl istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stoffe Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Vad har hänt med live supporten? Semester eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stojan99 Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 tänkte sätta in 250us för att få maxbonus. Ville bara veta om någon med säkerhet vet att det räcker att raken uppgår till 0,05usd för att det ska räknas som en raked hand? Är ju grymt schysst bonus då Något annat man ska tänka på när med reggar sig så man inte går minst om bonusen? /Stojan "For every $1 in bonus money you need to play 10 raked hands, therefore to earn a maximum bonus of $250, a player must deposit at least $250 and play 2500 raked hands. The table below shows the corresponding number of raked hands depending on the initial deposit." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
p0k3rk1ng Postad 4 Maj , 2006 Rapport Share Postad 4 Maj , 2006 Är det okej att ha flera konto inom iPokernätverkets olika skin? Måste man ha samma nick eller kan man bara ha olika? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 4 Maj , 2006 Rapport Share Postad 4 Maj , 2006 Något annat man ska tänka på när med reggar sig så man inte går minst om bonusen? /Stojan Nä, men tänk på att du måste lira 0.25/0.5 som lägst om du spelar PL/NL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 5 Maj , 2006 Rapport Share Postad 5 Maj , 2006 Är det okej att ha flera konto inom iPokernätverkets olika skin? Måste man ha samma nick eller kan man bara ha olika? När jag regga mig på NoblePoker idag, fick jag inte mitt alias godkänt, det var upptaget redan, fattade nada men kom sen på att Betfred tillhörde iPoker. Alltså går det bra, men du måste ha ett annat nick. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dooken Postad 5 Maj , 2006 Rapport Share Postad 5 Maj , 2006 Älskar betfred redan nu. Satte in 250$ för 2 dagar sedan och har lirat lite sporadiskt till och från, men har blivit några timmar trots allt. Har dock inte clearat den än men har nått 2300 händer men har dock lyckats trippla upp insättningen på 250 till 750 vilket är ganska så gött. Sjukt mycket fransmän och italienare som inte verkar ha förstått själva grejen med vad en raise innebär. Supporten på betfred är jag helt lyrisk över. Hur trevligsom helst och ställer upp i ur och skur! =) Frågan är om man vågar lämna nätverket överhuvudtaget eller om man ska bosätta sig där med volvo och 2 barn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oddish Postad 5 Maj , 2006 Rapport Share Postad 5 Maj , 2006 tänkte sätta in 250us för att få maxbonus. Ville bara veta om någon med säkerhet vet att det räcker att raken uppgår till 0,05usd för att det ska räknas som en raked hand? Är ju grymt schysst bonus då Alla händer i NL $0.25/$0.50 eller högre, som går till floppen, räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts