Gå till innehåll

BetFred.com - Signup, 100% upp till $250


gapeno

Recommended Posts

när jag frågar supporten så vet dom inte vad man ska ha betfred-pointsen till??

 

Någon som har haft användning för sina poäng??l

 

Dom är för att kunna köpa in sig i vissa turneringar.

 

Hur lång tid tog det att få in sina pengar på neteller efter man tagit ut dom från sidan ?

20min till 2 dagar
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 473
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag har just nu ca 300$ på mitt pokerkonto och har tänkt att försöka bygga lite rulle nu.

Är det här den bästa bonusen att lira med så pass liten rulle jag har just nu?

 

Rullen är så pass liten som den är för att jag dumm som jag var försökte på alldeles för höga limits och spelade bort en hel del, men jag tror jag skulle klara av att lira på 0.25/05 iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har just nu ca 300$ på mitt pokerkonto och har tänkt att försöka bygga lite rulle nu.

Är det här den bästa bonusen att lira med så pass liten rulle jag har just nu?

 

Rullen är så pass liten som den är för att jag dumm som jag var försökte på alldeles för höga limits och spelade bort en hel del, men jag tror jag skulle klara av att lira på 0.25/05 iaf.

jag tog denna bonus med ca 250$ rulle så...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nytt Fantastiskt erbjudande !!

 

You've got a bonus!

 

To welcome you back to Betfred Poker I've created a bonus of $15. To find your bonus go to 'My Account' and simply click 'Bonuses'.

 

Your bonus will be released as you accumulate points. To generate points you just need to play at my cash game tables like you used to. Find out exactly how to earn points.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nytt Fantastiskt erbjudande !!

 

You've got a bonus!

 

To welcome you back to Betfred Poker I've created a bonus of $15. To find your bonus go to 'My Account' and simply click 'Bonuses'.

 

Your bonus will be released as you accumulate points. To generate points you just need to play at my cash game tables like you used to. Find out exactly how to earn points.

 

grattis 15$, vilket fantastiskt erbjudande!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fick samma erbjudande, visst är de en nodeposit bonus?

 

"Your bonus will be released as you accumulate points. To generate points you just need to play at my cash game tables like you used to. Find out exactly how to earn points."

 

Verkar inte som det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fick samma erbjudande, visst är de en nodeposit bonus?

 

"Your bonus will be released as you accumulate points. To generate points you just need to play at my cash game tables like you used to. Find out exactly how to earn points."

 

Verkar inte som det.

 

Jo men det verkar ju som att du får 15$ i kontot och måste spela ett visst antal händer för att få casha ut, som alla andra nodeposit bonusar. Tyvärr så kan jag inte kolla om det är så då mitt konto blivit avstängt pga säkerhetsskäl :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar lite om hur alla ni multitablade. Eftersom jag inte hittade något sätt att minimera bordsstorleken så skrev jag till deras chatsupport. På killen där lät det dock som om hhan inte visste ngt sätt att fixa det på, och att man alltså får ha dom i normalstorlek, vilket ju är nästan hels skärmen, och sen överlappa dom? Är det så, isf är det ju itne alls lika bra längre. Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar lite om hur alla ni multitablade. Eftersom jag inte hittade något sätt att minimera bordsstorleken så skrev jag till deras chatsupport. På killen där lät det dock som om hhan inte visste ngt sätt att fixa det på, och att man alltså får ha dom i normalstorlek, vilket ju är nästan hels skärmen, och sen överlappa dom? Är det så, isf är det ju itne alls lika bra längre. Tack på förhand.

 

Jag körde fyra-fem stycken bord i normalstorlek. Tycker det inte är några problem att överlappa dom. Fast kör du 800x600 så kan det ju bli lite knas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

spelar det nån roll om man vid registrering har valt

Svenska krona som preference?

Blir det då växlingsförluster vid neteller överföring på dollar.

 

Vet ej, men kan tänka mig att det vare sig går att sätta in eller ta ut med neteller om man valt sv kr som preference.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Fler som märkt att det känns som betfred "myglar" om hur många raked hands man har spelat?

 

Frågade nyss och då hade jag tydligen spelat 300 händer mindre än förra gången jag frågade och hade grindat 2 timmar efter det också.

 

De ändrade sig när jag påpekade det men känns lite skumt endå :)

 

Ja märke exakt samma sak!

Jag hade spelat 2240 händer och skulle spela 2280 för att få bonusen. jag spelade 40 händer och när jag frågade igen sa dom 1826!!!!

Jag påpekade att det inte kunde stämma och han bara svarade: "Oh sorry, my mistake".......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...