Filip Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Jag vill bara påpeka att jag tycker rysslands OS-kläder är löjligt fräcka! Citera
devalanteriel Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Ja, verkligen! De är specialdesignade av Bosco (Mikhail Kushnirovich), och det märks. Citera
Chris_ Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Satan vilket åk Anna verkat fått på i andra då. Citera
jaroiten Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Anna for the medalj och Anja for the guld! Citera
psatiw Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Jag måste bara få vara en apa: OS-FUCKING-FINAL!!!!! Om Sverige tar hem guldet på Söndag kommer jag, när jag ser Mats Sundin, att tjura så mycket att hela fucking Södermalm svämmas över. Alltså, kan ingen FÖRSTÅ vilken kung Sundin är? Jag unnar honom ett OS-guld så sjukt jävla mycket att jag inte kan sätta ord på det. Citera
chapman Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 oj oj oj, vilken final det kommer att bli. Tidigare när vi gick till finalen tänkte jag YES, NU HAR VI CHANS ATT VINNA GULDET. Men det var när jag trodde att ryssarna skulle slå finnarna. Grymt kul att möta finnarna i finalen, men nu känns det som en match vi inte får förlora. Citera
blukah Postad 24 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2006 Sverige Finland i final. Så djävla grymt, finns det någon match med mer känslor och historia? Känns som inga andra medaljer har ens i närheten av samma prestige som OS hockeyn. Vågar inte tippa på resultat men tror på 4.5 miljoner tv tittare. Citera
Skadast Postad 25 Februari , 2006 Rapport Postad 25 Februari , 2006 Mot Schweiz såg man hjärtat. Mot Tjeckien såg man klassen. Mot Finland vill jag gärna se både och. Har svårt att tänka mig att det inte blir en kanonmatch på Söndag. Hockeyvärldens två största fighter-hjärtan borde kunna ge oss en ytterst underhållande lektion i grannfejd. Hoppas nästan på en repris från (årgång?) när Sverige vände 1-5 till 6-5. Då vore OS:et vore helt komplett! Citera
Chris_ Postad 25 Februari , 2006 Rapport Postad 25 Februari , 2006 Av någon anledning så lyckades jag försöka få med min kompis på att pm sverige viner osgulld i hocvkey så ska vi bada i sergel fotnätnen så jag kanske kommer med i sporten på söndag. fan. Citera
devalanteriel Postad 25 Februari , 2006 Rapport Postad 25 Februari , 2006 1. Olofsson 2. Wilhelm 3. Disl 4. Glagow Fyra av fem som jag hejar på ligger först och den jag helst vill ska vinna leder! Oh, happy day! LIGG PÅ NU ANNA CARIN!! Citera
Staahla Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Nu börjar nervositeten komma krypandes ordentligt... Vilken total katastrof om vi skulle förlora mot Finland, det får bara inte hända. Citera
Nidot Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Man får inte glömma att finland har varit de bästa laget genom hela turneringen. Citera
Loveless Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Man får inte glömma att finland har varit de bästa laget genom hela turneringen. Är ju precis det man försöker glömma. Citera
Nidot Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Spelar sverige som de gjorde mot Tjeckien så tar vi det! Citera
stitchio Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Spelar sverige som de gjorde mot Tjeckien så tar vi det! Du menar att göra 7 mål och släppa in 3 ? .P Isf borde vi ta det. Citera
Nidot Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Både spel och målgörandet. 0-1 känns inte rättvist. Citera
Staahla Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Citera
freeman Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 OOOOSSSSS GUUUULDDDDDDDDDDDDDDDDD Citera
flibben Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULD GULD GULD GULD GULD GULD GULD Citera
Recommended Posts