Gå till innehåll

Officiella hata B2B-tråden


M_G

Recommended Posts

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag testade tre gånger att föra över 400 kr från det vanliga Unibet-kontot till pokerkontot. Det fungerade ingen gång. Men vips så var 1200 kr borta från vanliga kontot ändå. Kikade på pokerkontot för att hitta dem där. Haha! Vad stod det? Saldo: 0 kr. Mina slantar är alltså på vift. Hoppas för deras skull att de är tillbaka på kontot när jag kikar in på skitsidan igen runt 11.00. Annars jävlar..

 

Nog för att de lurat av mig slantar med sin riggade klient. Men att försöka ta dem utan att jag spelar är för mycket...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kommer nog få dina stålars men det verkar som att Unibet har haft stora problem med deras servrar samt hemsida.

 

Nu funkar det igen men vad hjälper det när Nightly 1VIP är borta? Jag som bara spelar på mina kvarvarande vips. Nu får man ju vänta tills kl. 09:00 och 11:00. Usch.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

undrar var dom har sina servrar B2B, 24h och Unibet, antingen är programvaran helt åt skogen eller så har dom undermåttliga servrar eller usel ISP---> Eller alltihopa!!! :twisted:

 

Jag lägger mina five cents på alltihop. Vad vinner jag? :D

 

en veckas klonk hos valfri sajt..

 

Grymt pris! Tack! :D

 

Tror faktiskt jag väljer Unibet då. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har UNIBET kört igång sin rigg mot mig igen! Jag kan fanimej sitta i ett halvår och vänta på bra kort. Får inte ett skit och hade inte ens vunnit om jag hade behållit handen i 99% av fallen. Även när jag sitter med par i ess förlorar jag. Helt otroligt!! Tur att man bara spelar upp sina sista vips nu och sedan är det slut för alltid med Unibot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Instämmer med föregående talare. Har officiellt bytt till Full Tilt nu som verkar fungera avsevärt mycket bättre än B2B.

 

Låter lite läskigt det där. När jag själv får en bebis ska jag komma ihåg att också byta sajt men tills dess stannar jag nog på B2B.

 

Oooops, fan vad bra att jag redan har bytt bort B2B!

Tänk om de sträcker ut en långfingrig elektronisk hand genom bildskärmen och knycker mina små döttrar! :shock:

 

Nu vågar jag nästan inte ens läsa om B2B längre, kan de vara smittsamt månntro?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har UNIBET kört igång sin rigg mot mig igen!

 

Har du hört talas om varians? Bara för att du råkar förlora några gånger så är det inte riggat!

 

Haha... Jag vet mycket väl vad det är. MEN vi har ju skaran norrmän som är fullt övertygade om att B2B är riggat. Därför att det skoj att insinuera detta även här.

 

Om du själv spelar, eller har spelat, på B2B så måste du väl ändå hålla med om att man ibland blir utdragen på de mest otroliga sätt, framför allt på rivern.

 

Är det därför dom alltid säger "Väntar du också på rivern" i reklamen på TV?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du själv spelar, eller har spelat, på B2B så måste du väl ändå hålla med om att man ibland blir utdragen på de mest otroliga sätt, framför allt på rivern.

 

Är det därför dom alltid säger "Väntar du också på rivern" i reklamen på TV?

 

Spelar själv nästan bara på B2B pga att det finns så många bonusar kvar för mig att ta och jag kan inte säg att jag blir mer utdragen än vad jag drar ut andra. Du måste tänka på att när du vinner och fi synar dig så kan du bara se hans kort i HH. Alla som blir utdragna håller inte på att gnälla i chatten :D

 

Sen kan jag hålla med om att B2B är fantastiskt slött ibland men annars tycker jag det funkar bra. Speciellt den nya funktionen för automatisk max inköp. Är skönt att alltid sitta med max stack opch slippa köpa in när man har förlorat mot någon 2 outare :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har hört ryktas om att b2b lägger ner klienten ibland när riggboten inte fungerar, då kan de som är speciellt utvalda att drabbas av riggen inte straffas så då lägger man hellre ner ett tag.

Man väljer ut vissa som uttalar sig i chat eller pf.ny, pf.se etc etc, de som uttalar sig negativt markeras i servrarna för att drabbas av en jävuls rigg, varannan hand kommer att vara 27o medan alla KK, AA, JJ etc kommer att möta en bot som går all in med 46o och klonkar en kåk på river.

Detta är sant, jag har hört det av en kompis som hade en brorsa som hörde av sin syrras farsas morbror att det kunde vara riggat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det värsta av allt, man är ju tvingad att spela på B2B. Det finns inga andra pokersiter eftersom B2B har monopol på poker.

 

Blir man så upprörd när en site ligger nere för några timmar eller en vippoäng försvinner kanske man ska göra något annat.

 

Jag blir upprörd därför att det kostar mig pengar när siten ligger nere. Även om jag spelar på 3 andra sidor. Har man pengar i rullning på B2B så har man tyvärr det och ligger då skiten nere kan man inte bli annat än förbannad över hur dåligt det sköts.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I går spelade jag en SnG på bestpoker, Jag var chipleader och vi var bara tre stycken kvar när jag fick in nötstegen på rivern och var på väg att syna chiptvåans slowplayade set av kungar allin. När servern crashade och alla kastades ut. Och istället för det förmodade första priset eller det garanterade andra priset så fick jag bara inköpet tillbacka. Jag hatar B2B.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har UNIBET

 

Om du själv spelar, eller har spelat, på B2B så måste du väl ändå hålla med om att man ibland blir utdragen på de mest otroliga sätt, framför allt på rivern.

 

ovanligt att bli utdragen på river? det är ju ganska svårt att bli utdragen preflop, så man får ju vänta tills fiskarna har nån chans att komma igen. störst chans på river. vad väntar du dig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...