gdaily Postad 28 Oktober , 2004 Rapport Postad 28 Oktober , 2004 Och OANSVARIGT att ha 60k på kontot? Det är inte ens mycket, speciellt inte för nivåerna som pg spelar. Om du tycker att tre årslöner för en normalinkomsttagare, alternativt studielånen för en läkarutbildad plus ett par jordenruntresor inte är mycket pengar, så är det upp till dig. /Ola Citera
beachhouse Postad 28 Oktober , 2004 Rapport Postad 28 Oktober , 2004 martenmania "Det stämmer men är egentligen oväsentligt eftersom max ett konto per hushåll är tillåtet. Man kan säga att det är deras gemensamma konto." det är inte helt oväsentligt att PG har ett "eget" /annat konto med nick "_THE STAR_" Citera
Dollarturist Postad 29 Oktober , 2004 Rapport Postad 29 Oktober , 2004 $60k är ju såklart en helvetes massa pengar men hur ska man bära sig åt om man vill lira de högre nivåerna då? Man måste ju kunna losa ett par inköp utan att bli tvungen att sätta in pengar direkt? Citera
Vilanna Postad 29 Oktober , 2004 Rapport Postad 29 Oktober , 2004 En fråga: Ingår Ladbrokes i prima nätverket? Måste man isåfall ha samma nickname på Ladbrokes som på Expekt? Citera
Greenbay Postad 29 Oktober , 2004 Rapport Postad 29 Oktober , 2004 En fråga: Ingår Ladbrokes i prima nätverket? Måste man isåfall ha samma nickname på Ladbrokes som på Expekt? nej, det är bara samma programvara Citera
Mr Zero Postad 29 Oktober , 2004 Rapport Postad 29 Oktober , 2004 martenmania "Det stämmer men är egentligen oväsentligt eftersom max ett konto per hushåll är tillåtet. Man kan säga att det är deras gemensamma konto." det är inte helt oväsentligt att PG har ett "eget" /annat konto med nick "_THE STAR_" Han/dom har inte ett annat konto, "deras" nick på Prima är _THE STAR_. Citera
Rah Postad 29 Oktober , 2004 Rapport Postad 29 Oktober , 2004 Prima har antagligen inte juridiken på sin sida. Nu var det några terminer sedan jag läste avtalsrätt, men i Sverige hade de antagligen gått att fälla. Citera
tw3R Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 Kan kontot bli spärrat om man skriver fel lösen ord några gånger? Citera
MajkTheBike Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 jo, 3 felaktiga lösenord sen spärras kontot. Men det är bara att e-posta supporten och förklara misstaget så låser de upp kontot. Citera
Magnum Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 Hur gick det för PG fick han kontot öppnat eller pengarna tillbaka ? Citera
tw3R Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 jo, 3 felaktiga lösenord sen spärras kontot. Men det är bara att e-posta supporten och förklara misstaget så låser de upp kontot. Okok , tack blev lite rädd där , råka ha "caps lock" i när jag skrev lösenordet =) Citera
Espen Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 Nån som vet hur det gick i ärendet? Kollat runt lite, men inte hitta nått. Citera
Blomvolvo Postad 21 December , 2005 Rapport Postad 21 December , 2005 Såg att det varit mycket problem med Prima...O jag håller med... Jag startade konto på TGC förra månaden och har från 50 dollar kommit upp till 3500 dollar. Sen när jag skulle ta ut så gick det tydligen inte att ta ut med Visakort utan bara sätta in pengar med det. Jag visste inte vad ja skulle göra så jag gick in på ett bord med en kompis som lät mig överföra pengarna till han. Dagen efter kommer meddelandet till mig där det står att kontot e spärrat,samt att vi fuskat och "chipdumpat"till varann. Visserligen stämmer det,men det var den enda utvägen. Jag hoppas att jag får ut mina pengar... Citera
Zyr Postad 21 December , 2005 Rapport Postad 21 December , 2005 Såg att det varit mycket problem med Prima...O jag håller med... Jag startade konto på TGC förra månaden och har från 50 dollar kommit upp till 3500 dollar. Sen när jag skulle ta ut så gick det tydligen inte att ta ut med Visakort utan bara sätta in pengar med det. Jag visste inte vad ja skulle göra så jag gick in på ett bord med en kompis som lät mig överföra pengarna till han. Dagen efter kommer meddelandet till mig där det står att kontot e spärrat,samt att vi fuskat och "chipdumpat"till varann. Visserligen stämmer det,men det var den enda utvägen. Jag hoppas att jag får ut mina pengar... inte så smart kanske Citera
BjornL1491910513 Postad 21 December , 2005 Rapport Postad 21 December , 2005 Jag älskar den sista frasen i mailet. Kind regards när de blockat 60k$ från honom hahahahahahaha Citera
thefman Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Jag älskar den sista frasen i mailet. Kind regards när de blockat 60k$ från honom hahahahahahaha haha ja jag trodde det var ett skämt först ;D Citera
marss Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Såg att det varit mycket problem med Prima...O jag håller med... Jag startade konto på TGC förra månaden och har från 50 dollar kommit upp till 3500 dollar. Sen när jag skulle ta ut så gick det tydligen inte att ta ut med Visakort utan bara sätta in pengar med det. Jag visste inte vad ja skulle göra så jag gick in på ett bord med en kompis som lät mig överföra pengarna till han. Dagen efter kommer meddelandet till mig där det står att kontot e spärrat,samt att vi fuskat och "chipdumpat"till varann. Visserligen stämmer det,men det var den enda utvägen. Jag hoppas att jag får ut mina pengar... hahaha, du lär nog inte få några pengar. Du kunde ju annars bara skapat ett NETeller konto å cashat ut till - tar 5min, eller Check eller liknande lär ju finnas också. Chipdumpning är i vilket fall det dummaste man kan göra, speciellt på prima där dem upptäcker varenda en. Citera
raptorjr Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Såg att det varit mycket problem med Prima...O jag håller med... Jag startade konto på TGC förra månaden och har från 50 dollar kommit upp till 3500 dollar. Sen när jag skulle ta ut så gick det tydligen inte att ta ut med Visakort utan bara sätta in pengar med det. Jag visste inte vad ja skulle göra så jag gick in på ett bord med en kompis som lät mig överföra pengarna till han. Dagen efter kommer meddelandet till mig där det står att kontot e spärrat,samt att vi fuskat och "chipdumpat"till varann. Visserligen stämmer det,men det var den enda utvägen. Jag hoppas att jag får ut mina pengar... Fast det där är väl inte problem med Prima? Chipdumpa får man väl inte göra nånstans. Och hur många tillåter uttag till Visa mer än det belopp man satt in? Citera
Cyntax Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Såg att det varit mycket problem med Prima...O jag håller med... Jag startade konto på TGC förra månaden och har från 50 dollar kommit upp till 3500 dollar. Sen när jag skulle ta ut så gick det tydligen inte att ta ut med Visakort utan bara sätta in pengar med det. Jag visste inte vad ja skulle göra så jag gick in på ett bord med en kompis som lät mig överföra pengarna till han. Dagen efter kommer meddelandet till mig där det står att kontot e spärrat,samt att vi fuskat och "chipdumpat"till varann. Visserligen stämmer det,men det var den enda utvägen. Jag hoppas att jag får ut mina pengar... En dyrköpt läxa kan man säga. 3500$, well... dom kan du nog glömma nu. Gå vidare i livet och lär dig att chipdumpning är inget man ska pyssla med. Citera
Recommended Posts