Watoz Postad 4 Februari , 2006 Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 Har inga direkta reads på Fi. Både fi och jag ahr hyfsada stackar iaf. Game # 239241063 - Texas Hold'em No Limit EUR 1,00/2,00 - Table "Exeter" Game ended 2006-02-04 16:20:51 GMT+01:00 Players: TrafalgrSQ (EUR 197,40 in seat 2) pabldiablo (EUR 313,32 in seat 3) joecat (EUR 137,18 in seat 4) rokmoln (EUR 326,30 in seat 5) -Nahoj- (EUR 254,00 in seat 6) Dealer: pabldiablo Small Blind: joecat (1,00) Big Blind: rokmoln (2,00) rokmoln was dealt: 3c - 3d -Nahoj- Fold TrafalgrSQ Fold pabldiablo Call (2,00) joecat Call (1,00) rokmoln Check Flop 3h - Kh - 4s joecat Check rokmoln Check pabldiablo Bet (5,00) joecat Call (5,00) rokmoln Raise (16,00) pabldiablo Call (11,00) joecat Fold Turn 3h - Kh - 4s - Kc rokmoln Bet (30,00) pabldiablo Call (30,00) River 3h - Kh - 4s - Kc - Ac rokmoln Bet (60,00) pabldiablo All-In (265,32) rokmoln ????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
123cust Postad 4 Februari , 2006 Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 det ser tufft ut men jag har svårt at troat han sitter på AK eller K4. hade han haft AK så had ha reraisat dig i ett tidigare skede jag skulle kunna tänka mig en KJ KQ KT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 4 Februari , 2006 Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 jag skulle nog foldat 8ggr av 10 iaf mot en stor stack.. om jag itne hade read att det var en fisk lr riktigt kass... vad ska han ha som du slår? förutom bluff.. tror inte han trycker med KQ tex.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flexnip Postad 4 Februari , 2006 Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 en liknande sån här åkte jag på idag och jag förlora hela min stack , känns som man alltid förlorar dessa händer när man "ska" vunnit. hjärnan säger SYNA, men en inre känsla säger FOLD, behöver nog en read. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 4 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 Vänter ett litet tag till innan jag lägger upp resultatet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 4 Februari , 2006 Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 Syn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 4 Februari , 2006 Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 44 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 4 Februari , 2006 Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 Han har säkert ett missat flushdrag nu när jag tänker efter! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gislo Postad 4 Februari , 2006 Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 Uhm, bluff eller K3/4s? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
123cust Postad 4 Februari , 2006 Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 du måste ha synat...han sitter på KJ KQ KT ..nån av de tre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ATIX Postad 4 Februari , 2006 Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 slowspelat AK, jag drar till med en rövare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeadLess- Postad 4 Februari , 2006 Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 AK hade han raisat pre, så 44 är troligare. Tippar på det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psatiw Postad 4 Februari , 2006 Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 SYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYN. Syn syn syn syn syn. Det är, ärligt talat, helt löjligt att tänka på nåt annat. Har han 44 - grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flexnip Postad 4 Februari , 2006 Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 nu får du allt berätta hur det slutade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BjornL1491910513 Postad 4 Februari , 2006 Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 checka på river så får du ett lättare beslut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjorich Postad 4 Februari , 2006 Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 checka på river så får du ett lättare beslut Checka på river är vansinne om man vill maximera sina vinster. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bibben Postad 4 Februari , 2006 Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 K3/K4 helt klarrt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ATIX Postad 4 Februari , 2006 Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 Jävligt slowspelade AA är mitt senaste tips.. tycker vi ska upp med lite odds på olika händer.. satsar på AA eller AK... 20 kr vardera om jag får en 15 ggr pengarna.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laddsebo Postad 4 Februari , 2006 Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 Håller med nån tidigare som sa KQ, KJ, KT Så enkelt är det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Damp Postad 4 Februari , 2006 Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 Ingen har sagt KK så jag lägger min röst på det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laddsebo Postad 4 Februari , 2006 Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 KK borde han ha raisat pre-flop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Damp Postad 4 Februari , 2006 Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 KK borde han ha raisat pre-flop Borde, vem har sagt att man gör det alla gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ATIX Postad 4 Februari , 2006 Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 KK borde han ha raisat pre-flop Borde, vem har sagt att man gör det alla gånger Ja, alla här utgår från att man alltid borde raisa med Aa, KK osv.... ibland vill man chockera, och just nu tror ju typ 80% att han har KQ, KJ eller något liknande och manar till syn... men OM han inte spelar som man "borde", aj då har han spelat jävligt bra, just den här handen Solklar AA enligt mig, synd vi inte får se resultatet bara hehe. Dock är det inte viktigt i sig men eftersom jag precis satsat 20kr på AA så..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 5 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 River 3h - Kh - 4s - Kc - Ac rokmoln Bet (60,00) pabldiablo All-In (265,32) rokmoln Fold pabldiablo Payback (205,32) pabldiablo didn't show hand pabldiablo wins: EUR 221,00 Rake: EUR 2,00 Jag ser inte mnga händer jag slår där. Kännns som jag slår enbart en ren bluff om han inte är riktig fisk. Pga av att jag itne hunnit spelat med han så länge hitta jag folden. Jag hitttar nog folden 9 ggr av 10 där med djupa stackar utan read, rättt lr fel? skål!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 5 Februari , 2006 Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 instasyn säg vad han hade för du foldade väl inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts