Daxxar Postad 4 Februari , 2006 Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 Tjena skulle vilja ha en lista på alla partyskins. Känner bara till två sajter och det är empirepoker och partypoker. Vilka fler finns det? /Daxxar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 4 Februari , 2006 Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 Borde egentligen inte svara eftersom detta efterfrågas hela tiden men så här ligger det till: Partypoker - ligger på sitt nätverk för sig själv Dessa siter ligger för sig på "gamla partynätverket" Multipoker Intertops Pokernow Empirepoker Jag tror dock att alla utom Empire ska flyttas över till det nya partynätverket (eftersom party nu äger dessa tre siter) inom en snar framtid men kan inte säga när exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 4 Februari , 2006 Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 Borde egentligen inte svara eftersom detta efterfrågas hela tiden men så här ligger det till: Partypoker - ligger på sitt nätverk för sig själv Dessa siter ligger för sig på "gamla partynätverket" Multipoker Intertops Pokernow Empirepoker Jag tror dock att alla utom Empire ska flyttas över till det nya partynätverket (eftersom party nu äger dessa tre siter) inom en snar framtid men kan inte säga när exakt. Jag har för mig att jag läst att Multipoker som varumärke skulle skrotas. Troligen är det så att Party (iGlobalMedia) köpt Multi och dom andra för att flytta över spelarna och sen skrota alla skins. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kimmo Postad 4 Februari , 2006 Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 Jag har för mig att jag läst att Multipoker som varumärke skulle skrotas. Troligen är det så att Party (iGlobalMedia) köpt Multi och dom andra för att flytta över spelarna och sen skrota alla skins. iGlobalMedia har bytt namn till PartyGaming. (inte så tokviktigt i diskussionen men ändå) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloge38 Postad 4 Februari , 2006 Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 Troligen är det så att Party (iGlobalMedia) köpt Multi och dom andra för att flytta över spelarna och sen skrota alla skins. Vad händer om man har konto på båda siterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 4 Februari , 2006 Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 Troligen är det så att Party (iGlobalMedia) köpt Multi och dom andra för att flytta över spelarna och sen skrota alla skins. Vad händer om man har konto på båda siterna? Collusion?! Äh, om dom stänger av dig så mejlar man bara och förklarar saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts