Broccoli Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 Det stämmer, du måste använda olika nick på varje skin. Citera
maradona Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Är det bara för mig martinspoker krånglar nu? kommer varken in på siten eller pokerklienten. De andra b2b kontona jag har funkar utmärkt Citera
vafantroru Postad 27 Januari , 2006 Rapport Postad 27 Januari , 2006 tjena, e sugen på deras sign up bonus på 600 euro, men kommer inte kunna sätta in deg där förren i slutet av februari typ... tror ni sign up bonusen finns kvar då? har de ngt datum då de ska sluta med den? tacksam för svar Citera
hobbq Postad 28 Januari , 2006 Rapport Postad 28 Januari , 2006 Har försökt få fram info från supporten om vad som gäller för sateliterna till wsop utan framgång. Så tänkte kolla om det finns nån som vet svaret. Min fråga är ifall priset betalas ut i cash ifall man inte fyllt 21 ännu? Citera
Zyr Postad 28 Januari , 2006 Rapport Postad 28 Januari , 2006 har martinspoker någon reload bonus just nu? Citera
Caines Postad 28 Januari , 2006 Rapport Postad 28 Januari , 2006 Har försökt få fram info från supporten om vad som gäller för sateliterna till wsop utan framgång. Så tänkte kolla om det finns nån som vet svaret. Min fråga är ifall priset betalas ut i cash ifall man inte fyllt 21 ännu? Nej man brukar aldrig få pengar istället för inköpet till turneringen, det går inte att sälja priset vidare iheller. Citera
TonyS Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Hej, har Martinspoker ingen refer-a-friend-bonus? Hittar inget på hemsidan om det... //Tony Citera
baller Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Varför skulle man vilja ha refer-a-friend bonus när man kan välja signupbonus om 600€, att då välja en bonus om 50€ eller liknande verkar rätt korkat... (ja, normalt är att vanilj signupbonus och refer-a-frind inte kan kombineras) Citera
Njordir Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Det finns ju vissa siter som har möjligheten att dublera, men då brukar ju knappast sign-up bonusen vara $600 . Citera
Raimo Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Kan man på något sätt se när man kommer få sin bonus? Jag kan bara se tillbaka för 60 dagar när jag vill se när jag satte in pengar. Vet inte om det har gått 90 dagar sen jag satte in pengarna eller om det är några dagar kvar. För det var väl 90 dagar efter insättningen som gällde och inte 90 dagar efter det att man hade klarat bonusen? Citera
Ekenstar Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Kan man på något sätt se när man kommer få sin bonus? Jag kan bara se tillbaka för 60 dagar när jag vill se när jag satte in pengar. Vet inte om det har gått 90 dagar sen jag satte in pengarna eller om det är några dagar kvar. För det var väl 90 dagar efter insättningen som gällde och inte 90 dagar efter det att man hade klarat bonusen? Bara att skicka ett mail till supporten och fråga hur lång tid du har kvar. Citera
tursu Postad 4 Februari , 2006 Rapport Postad 4 Februari , 2006 Goddag! Jag har precis spelat in mina 3000 VIP-poäng och som jag har förstått det kan man använda dem till att anmäla sig till SnG. Går det att få dem till reda pengar istället, jag är inte så sugen på att spela SnG för tillfället... Och visst har jag förstått det korrekt att det inte påverkar bonusen att använda poängen? En sista undring, är det någon som har fått ut sina 600€ av Martin? Man är ju alltid lite orolig Citera
Mogge13 Postad 4 Februari , 2006 Rapport Postad 4 Februari , 2006 hej, har satt in pengar på martinspoker för att cleara deras bonus. undrar nu när man får pengarna[bonusen alltså] , det står ju att för varje 100 vip, så får man 20€.. så när man spelat in 100 vip ploppar det in 20€? eller är det så att när man spelat in 3000 vip så ploppar det in 600€ på kontot?? eller ska man casha in dom på något sätt? tacksam för svar // Mogge Citera
Lanis Postad 4 Februari , 2006 Rapport Postad 4 Februari , 2006 Sign up bonusSign up for Martinspoker.com now and get 100% sign-up bonus up to €600. Only for new users, valid for 90 days after signing up. Signup code: novdeposit 90 dagar efter insättning kommer pengarna... Citera
Raimo Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 Har tagit ut pengar till mitt bankkonto från martinspoker.com. Jag undar hur lång tid detta brukar ta? Är det samma som cc eller får man vänta någon dag längre? Citera
baller Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 dök hela b2b nu eller? Dom testatr freeroll nu så inget annat var tyvärr väntat... Citera
pcw Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Läste precis igenom turneringsreglerna efter att jag blivit ombedd att göra det då jag anmält mig till en 10 euros turnering och sedan inte fått starta (men självklart hade dom dragit 10 euro från mitt konto). Det enda jag hittade av någorlunda intresse var att om servern skulle krasha i en turnering. Men nu hade den inte krashat eller något. Allting var online bara det att jag inte kom till något bord när turneringen startade. Va ska man göra för att få tillbaks sina 10 euro? Sen såg jag en lustig regel: 18. Please keep the game honest by only chatting in English, no discussion of the hand in progress, and no soft playing please. Vad menar dom med det? Citera
lfx Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Ang. att det ofta är väldigt svårt att få svar från supporten rekommenderar Martin deKnjff, på WSOP.info, att alla Matrinspoker-kunder mailar honom eller någon av hans medarbetare direkt på: Martin.deknijff@martinspoker.com krister.bengtsson@martinspoker.com rikard.aberg@martinspoker.com jannne.bostrom@martinspoker.com Citera
unfufu Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Läste precis igenom turneringsreglerna efter att jag blivit ombedd att göra det då jag anmält mig till en 10 euros turnering och sedan inte fått starta (men självklart hade dom dragit 10 euro från mitt konto). Det enda jag hittade av någorlunda intresse var att om servern skulle krasha i en turnering. Men nu hade den inte krashat eller något. Allting var online bara det att jag inte kom till något bord när turneringen startade. Va ska man göra för att få tillbaks sina 10 euro? Sen såg jag en lustig regel: 18. Please keep the game honest by only chatting in English, no discussion of the hand in progress, and no soft playing please. Vad menar dom med det? http://www.cardplayer.com/poker_magazine/archives/?a_id=14131&m_id=65540 Citera
hf89fc Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Går det att föra över pengarna från martinspoker till 24hpoker och sedan vidare till heypoker ?? Citera
Caines Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Går det att föra över pengarna från martinspoker till 24hpoker och sedan vidare till heypoker ?? Ja, men enklare att skicka direkt fråm Martins till Hey Citera
hf89fc Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Går det att föra över pengarna från martinspoker till 24hpoker och sedan vidare till heypoker ?? Ja, men enklare att skicka direkt fråm Martins till Hey Hur ?? Citera
Caines Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Går det att föra över pengarna från martinspoker till 24hpoker och sedan vidare till heypoker ?? Ja, men enklare att skicka direkt fråm Martins till Hey Hur ?? I cashiern, på samma sätt som du skickar från 24h cashiern dvs från Transfers fliken, lycka till Citera
Recommended Posts