nucleus Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 RIGG Bakgrund: En kompis har precis flyttat till münchen för att jobba som übermensch och raketforskare. Hör av honom på msn igår och jag hävdar att München är nog allafall fritt från rigg eftersom inte så många spelar där har dom inte orkat rigga upp stället än. Önskar honom lycka till med jobbet och pokerliret. Big brother har tydligen precis startat på 5:an men dom finns på andra ställen med för någon har hört vad vi sa. Idag får han in en ny klädhängare på jobbet och ni kan ju gissa vilken... EDIT: Eller ingen edit egentligen men varför funkar varken förvals-taggarna för URL eller när man knåpar in det på gammalt hederligt vis... EDIT_II: Nu ska länken funka också så att ni får klarhet i vad som menas... Citera
Timmi Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 asso vad är det du försöker få sagt? Citera
psykologen Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Förvirrad kille. Hade länken funkat så hade det nog klarnat. Citera
Sansrom Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=22975&highlight= Citera
Fido Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Du skrev: [A HREF="http://www.ikea.com/[...]"]RIGG[/A] Men url-kommandon funkar inte. Du måste använda forumets inbyggda, dvs URL-versionen. Detta forum tycker dessutom inte om fnuttar.... Så, det du skrev (antar jag), [ u r l = "adress"] länk [/u r l] går icke. Utan testa utan fnuttar, såhär: RIGG Dock verkar länken vara dålig... så det hela var lite misslyckat! Citera
Timmi Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Du skrev: Dock verkar länken vara dålig... så det hela var lite misslyckat! Det jag menar, fan blir ju tokigt nyfiken på vad det var för länk, jag läste typ såhär Polaren flyttar till munchen sen Bigbrother blabla fixa den riktiga länken nu nucleus så man får se sammanhanget Citera
Tiggr Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Bakgrund: En kompis har precis flyttat till münchen för att jobba som übermensch och raketforskare. Hör av honom på msn igår och jag hävdar att München är nog allafall fritt från rigg eftersom inte så många spelar där har dom inte orkat rigga upp stället än. Önskar honom lycka till med jobbet och pokerliret. Big brother har tydligen precis startat på 5:an men dom finns på andra ställen med för någon har hört vad vi sa. Förstår inte Citera
Katt3n Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Det avser en klädhängare som heter RIGG Alternativt en klädhylla som heter RIGGA EDIT: Ah, nu fixade han länken. Citera
Timmi Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Aha nu fattar jag hahahhaha Lol Citera
Ceritus Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 hehe, tog ett tag innan jag fatta. Började nästan undra om nucleus satt och skrev från psyket Citera
nucleus Postad 3 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2006 Att pokerspelare skulle vara så tröga hade jag ingen aning om..eller jo förresten det hade jag ju. Det finns ju massor med fisk där ute No offense Citera
Timmi Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Att pokerspelare skulle vara så tröga hade jag ingen aning om..eller jo förresten det hade jag ju. Det finns ju massor med fisk där ute No offense Ja det är ju precis som den där om fisken i ån Citera
nucleus Postad 3 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2006 Ja det är ju precis som den där om fisken i ån Jaha, min tur att verka trög... Citera
Timmi Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Ja det är ju precis som den där om fisken i ån Jaha, min tur att verka trög... Precis det jag mena, ingen förstår om man inte ser sammanhanget Citera
nucleus Postad 3 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2006 Ja det är ju precis som den där om fisken i ån Jaha, min tur att verka trög... Precis det jag mena, ingen förstår om man inte ser sammanhanget eeeeh...jo det verkar ju logiskt iof men... Citera
Lunibet Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 pokerclothing Den här brukar jag ha på mig när jag spelar för att få riggen med mig. Helt klart värd pengarna. Citera
LOVEBOAT Postad 4 Februari , 2006 Rapport Postad 4 Februari , 2006 Fattar inte trots att länken funkar. Vad i helvete har detta med münchen och Big Brother att göra? Citera
wolf Postad 4 Februari , 2006 Rapport Postad 4 Februari , 2006 Fattar inte trots att länken funkar. Vad i helvete har detta med münchen och Big Brother att göra? Dagen efter de snackade om riggning så fick hans kompis in en ny klädhängare på jobbet som hette "rigg". Big brother-referensen handlar ju om att det kändes som att någon hade hört vad de sa Citera
Klyka Postad 4 Februari , 2006 Rapport Postad 4 Februari , 2006 Fattar inte trots att länken funkar. Vad i helvete har detta med münchen och Big Brother att göra? Dagen efter de snackade om riggning så fick hans kompis in en ny klädhängare på jobbet som hette "rigg". Big brother-referensen handlar ju om att det kändes som att någon hade hört vad de sa Bra förklarat.. Allt blir så mkt roligare efter att man förklarat varför det är roligt... Citera
Casper Postad 4 Februari , 2006 Rapport Postad 4 Februari , 2006 "München liegt jetzt zwischen Schweden" Citera
nucleus Postad 15 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2006 "München liegt jetzt zwischen Schweden" satt och kollade i lite gamla trådar och så hittar jag detta i slutet på en...är det nån gammal filmreferens eller vad menas? Citera
m0nster Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Se upp för den här tjejen då: http://www.imdb.com/name/nm0001671/ Citera
Recommended Posts