Gå till innehåll

MartinsPoker.com - World Cup Mania Promotion


lfx

Recommended Posts

Förövrigt kan vi ju konstatera att Martinspoker medvetet försöker lura sina kunder.

 

Flera, inkl mig själv, som INTE registrerat under den angivna tiden men endå fått konstaterat i personliga emails att vi är godkända för bonusen och därmed spelat in 3000 VIPs.

Nu ändrar de kraven efter hand.

 

Skandal, skandal, en pokerskandal! Kräver en förklaring omedelbart.

 

Håller med, detta är bortom vad löjligt är.

 

Har själv ett personligt email från en viss Janne Boström, ansvarig på MartinsPoker, där han skriver att jag är god för bonusen. Mitt konto är nästan ifrån MartinsPokers tidigaste dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 246
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tur att jag inte började spela mot denna, och nu har man ju fått det bekräftat att martinspoker skiter i sina kunder och gör precis som dom vill för att få in lite rake.

Vad blir nästan steg?

Få 10 00000€ om du tjänar in 10000 Vip?

Tack för rejken och hej då säger martinspoker och korkar upp skumpan, detta är den sämsta kundhanteringen jag sett av någon pokersajt hittils, ifall inte martinspoker betalar hoppas jag att pokerforum officielt går ut och svartlistar sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vore intressant att veta hur många regelbundna kunder Martinspoker har. De har ju sänkt bonusen nu, och jag vet inte vad som skall locka nya spelare, förutom deras ofantligt dyra "team" som de släpar runt på och den satsning de gör på reklam och WSOP.

 

Finns det någon som vet hur det funkar med support teams inom B2B? Måste alla skaffa sina egna, och dessa kan i sin tur sitta vid en burk i Kiruna? Intet ont om människor från Kiruna, men Martinspoker (och deras bristande support) har behandlat sina kunder som skit och jag hoppas att de förbättrar sig. Att de inte skyltar med sina bonusar/promotions kan ju ha sina förklarliga skäl.

 

Nog om det. Hoppas att ni som har VIP att växla in nu när Sverige vinner VM, kan njuta av vinstpengarna och att ni skriver ett tackbrev till Martin.

 

/RGB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

idag fick jag mejlet.

jag är beredd att satsa pengar på att ingen kommer få några pengar av martin när brasilien vinner vm. jag ger 5 ggr pengarna på det. pma mig om du är intresserad!

 

Jag tar det oddset, men är du seriös?

 

 

Jag är seriös. Har dock ett par bivilkor. Ni måste ha spelat in 10000 vip på en av mig förutbestämd dag. Dessutom får ni bara ha gjort vissa sign up och vissa reloader men inga sign up bonusar tillsammans med reloadar från vilka ni har sparat vippoängen utan att använda dem till någon sign up.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

idag fick jag mejlet.

jag är beredd att satsa pengar på att ingen kommer få några pengar av martin när brasilien vinner vm. jag ger 5 ggr pengarna på det. pma mig om du är intresserad!

 

Jag tar det oddset, men är du seriös?

 

 

Jag är seriös. Har dock ett par bivilkor. Ni måste ha spelat in 10000 vip på en av mig förutbestämd dag. Dessutom får ni bara ha gjort vissa sign up och vissa reloader men inga sign up bonusar tillsammans med reloadar från vilka ni har sparat vippoängen utan att använda dem till någon sign up.

 

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

idag fick jag mejlet.

jag är beredd att satsa pengar på att ingen kommer få några pengar av martin när brasilien vinner vm. jag ger 5 ggr pengarna på det. pma mig om du är intresserad!

 

Jag tar det oddset, men är du seriös?

 

 

Jag är seriös. Har dock ett par bivilkor. Ni måste ha spelat in 10000 vip på en av mig förutbestämd dag. Dessutom får ni bara ha gjort vissa sign up och vissa reloader men inga sign up bonusar tillsammans med reloadar från vilka ni har sparat vippoängen utan att använda dem till någon sign up.

 

:lol:

 

Måste det inte ha varit fullmåne och karlavagnen stått i stäv med jupiter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

idag fick jag mejlet.

jag är beredd att satsa pengar på att ingen kommer få några pengar av martin när brasilien vinner vm. jag ger 5 ggr pengarna på det. pma mig om du är intresserad!

 

Jag tar det oddset, men är du seriös?

 

 

Jag är seriös. Har dock ett par bivilkor. Ni måste ha spelat in 10000 vip på en av mig förutbestämd dag. Dessutom får ni bara ha gjort vissa sign up och vissa reloader men inga sign up bonusar tillsammans med reloadar från vilka ni har sparat vippoängen utan att använda dem till någon sign up.

 

:lol:

 

Måste det inte ha varit fullmåne och karlavagnen stått i stäv med jupiter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste det inte ha varit fullmåne och karlavagnen stått i stäv med jupiter?

 

självklart kan det komma fler tillägg. Som sig brukligt i online världen är förbehåller jag mig rätten att när som hellst ändra vilkor, dra tillbaka erbjudanden, konfiskera pengar utan utan förvarning och förklaring, stänga konto på samma sätt. Skulle någon ändå lyckas uppfylla alla villkor kommer det komma nya vilkor. Men misströsta inte! snart har jag ett nytt sign up erbjudande 5€ /2000 vip. Använd koden "MARTINSPOKERWILLALWAYSSCREWYOU"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste det inte ha varit fullmåne och karlavagnen stått i stäv med jupiter?

 

självklart kan det komma fler tillägg. Som sig brukligt i online världen är förbehåller jag mig rätten att när som hellst ändra vilkor, dra tillbaka erbjudanden, konfiskera pengar utan utan förvarning och förklaring, stänga konto på samma sätt. Skulle någon ändå lyckas uppfylla alla villkor kommer det komma nya vilkor. Men misströsta inte! snart har jag ett nytt sign up erbjudande 5€ /2000 vip. Använd koden "MARTINSPOKERWILLALWAYSSCREWYOU"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som har fått definitiv klarhet i huruvida vippoängen måste vara intjänade EFTER UTBETALNINGEN av t.ex. novdeposit Signupbonusen? Det lät ju så i några av de tidigare posterna i tråden men i de senaste mailen från tex. Martin själv som postats i tråden så nämner han ingenting om att utbetalningsdatum skulle ha med saken att göra, utan bara att poängen inte får ha använts till någonting annat. Någon som anser sig veta vad som gäller?

 

mvh.

Scouse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som har fått definitiv klarhet i huruvida vippoängen måste vara intjänade EFTER UTBETALNINGEN av t.ex. novdeposit Signupbonusen? Det lät ju så i några av de tidigare posterna i tråden men i de senaste mailen från tex. Martin själv som postats i tråden så nämner han ingenting om att utbetalningsdatum skulle ha med saken att göra, utan bara att poängen inte får ha använts till någonting annat. Någon som anser sig veta vad som gäller?

 

mvh.

Scouse

 

Tror inte att det spelar någon roll hur som helst. Jag mailade Janne Boström för att fråga om en annan sak och passade då på att fråga om jag var aktuell för world cup mania bonusen eftersom det varit ett antal olika bud på den punkten. Han återkom med svar på första frågan men råkade visst helt att glömma bort att svara på den andra.

 

Jag tror vi kan lägga den här bonusen på blåskontot, frågan är vad vi kan sätte emot? En tyst bojkott känns för tunn med tanke på att det är rätt stora summor det handlar om här och att blåsningen är så pass avsiktlig och fult gjord från deras sida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ingen som hört något nytt? själv uppfyller jag alla krav av dom som florerat här utom det faktum att jag signade innan 15 dec, har lirat ihop vipen efter utbetalning av bonusarna osv, vore ett stort skämt från martins sida och blåsa sina kunder som betalar sjukt mycket rake för en simpel tjänst om dom inte håller vad de lovat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Newsletter från martinspoker:

 

--------------------------------------------------------------------------------

WORLD CUP MANIA

Now it is time to clarify everything around Martinspoker’s World Cup Mania.

 

Up until May 31, all players at Martinspoker can bet 1-3 000 VIP points on Brazil or Sweden as winners of the World Cup 2006. If any of these two teams will win the World Cup, the player will receive the equivalent in Euros.

 

VIP points collected between December 15 and May 31 can be betted in this contest.

 

If you have used your VIP-points in any other purpose, you can not use them again in this contest. For example:

 

1. An account with 3 400 VIP that have used 3 000 VIP to receive the €600 SIGN-UP BONUS, can only bet 400 VIP.

 

2. An account has collected a total of 17 400 VIP between December 15, 2005 and May 31, 2006, but 12 000 has been used in other activities. Balance is then 5 400. 3 000 VIP has been used for SIGN UP BONUS and 800 has been used for €200 reload bonus. The total of playable VIP points for World Cup Mania is in this case 17 400-12 000-3 000-800 for a total of 1 600 points that can be betted on Brazil and Sweden as winners of the World Cup 2006. The customers will win if Brazil or Sweden wins the World Cup 2006.

 

All VIP points betted on World Cup Mania up until May 31 will be withdrawn from the customers account June 1. To bet your VIP points, you need to send a mail to worldcupmania@martinspoker.com at latest May 31.

 

Write the amount of VIP-points that you would like to bet on the line below:

 

 

_____________________________________________________________

 

Good luck to everyone that hopes for Sweden or Brazil to become World Champions.

 

Best Regards,

Michel Alberti

Martinspoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fint:

 

This is an automatically generated Delivery Status Notification

 

Delivery to the following recipient failed permanently:

 

worldcupmania@martinspoker.com

 

Technical details of permanent failure:

PERM_FAILURE: SMTP Error (state 9): 550 worldcupmania@martinspoker.com unknown user account

 

Själva mailet är skickat från woLRDcupmania@martinspoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tamefan tror jag att vårt tjat har lönat sig.Nu finns det ju inte heller någon regel kvar som diskvalificerar poäng intjänade innan sista bonusen betalades ut. De började nog trots allt bli lite nervösa över att så många var förbannade.

 

Dock har man ju inte brasilien vunnit och om det händer får man väl se då om pengarna kommer....

 

Edit:haha nu ser jag fulingen dom har gjort,tror inte så många kommer kunan få pengar,föga överaskande.

 

2. An account has collected a total of 17 400 VIP between December 15, 2005 and May 31, 2006, but 12 000 has been used in other activities. Balance is then 5 400. 3 000 VIP has been used for SIGN UP BONUS and 800 has been used for €200 reload bonus. The total of playable VIP points for World Cup Mania is in this case 17 400-12 000-3 000-800 for a total of 1 600 points that can be betted on Brazil and Sweden as winners of the World Cup 2006. The customers will win if Brazil or Sweden wins the World Cup 2006.

 

Man räknar alltså av både använda poäng och poäng som tjänats in mot en bonus, effekten blir ju att poängen som använts räknas av två gånger. Om du alltså först jobbade in signupen och fick 3000 vip och använde dom innan worldcup-bonusen var aktuell så var du alltså tvungen att tjäna in ytterligare 6000 vip poäng för att kunna satsa 3000 på brasilien. Det är ju helt klart en ganska kraftig förändring av villkoren. Nuvarande villkor gör ju att de som använt poäng intjänade mot signup eller reload straffas på ett sätt som inte alls nämndes i de ursprungliga villkoren för bonusen utan släpps som nyhet nu när det är en vecka kvar. Vad som sas från början var att om man hade jobbat in signupen á 3000 poäng och tex en reaload á 800 poäng så avgick dessa från den totalt inspelade summan poäng.

Dvs om du har tjänat ihop 6800 vip jobbat in 3800 av dessa mot signup +reload så avgick 3800 poäng vilket gjorde att 3000 var kvar mot worldcup. Dessa 3000 skulle sedan sparas till vm, inget sas om att man inte fick använda de 3800 poängen till att spela med.

Ni förstår vad jag menar eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så om man har tagit sign-up bonusen och 2*reload bonus så måste man alltså ha 3000+2*800+3000=7600Vip den 31 maj? Det kan bli lite kämpigt kanske....

 

Reload bonuserna var väl på 800VIP?

 

Ja det stämmer,tvärtemot vad som sagts tidigare och vad supporten svarade mig från början.

 

Credit till dom dock, tog ju tydligen rätt lång tid att hitta på en beräkningsmodell som ska se fair ut vi första ögonkastet men som är en ren blåsning egentligen. Bra blåst!

 

Jag ändrade lite i mitt inlägg före ditt för att förtydliga.

 

BlåsarMartin tjallalalala...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tur att man var på tilt ett tag då och inte bytte sida hehe har 9600 vip inttjänade efter 15 dec och körde novdeposit + en reload.

 

Har du dom sparade också så lär ju du vara en av få som är kvaificerad enligt dagens regler.

 

 

 

Vad gäller morgondagens regler är det ju en annan femma :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...