tmir Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Det här e mitt första inlägg på pokerforum men jag har varit medlem i ett halvår. Tack för ett jättebra och trevligt forum! Jag fick mitt powerpack i dag och undrar givetvis vad för prylar som ni andra fick? Jag fick två olika kepsar från empirepoker, en keps från thegamingclub, en tshirt från multipoker, iskuber från multipoker och en musmatta med en pokerforum-logga på, cool som fan. Jag sajnade på party och gamingclub. Citera
p0k3rk1ng Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Jag hade nog en väldig tur skulle jag tro. Fick tre kepsar, Empire, Gamingclub, Expekt(skärmmössa). Två t-shirtar, Empire och multipoker. Kortlek från Ongame. Iskuber från multipoker. Musmatta från expekt. Tack så mycket pokerforum.nu mycket trevligt! Citera
Albert Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Fyfan. Jag som har letat efter en skärmmössa. Bästa att signa upp på något ställe. Citera
ea_0707 Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Jag är ganska ny här på forumet, får jag fråga vad det här handlar om ? Låter ju intressant Citera
Nusseman Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Jag är ganska ny här på forumet, får jag fråga vad det här handlar om ? Låter ju intressant http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=22568 Citera
garpen Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Jag hade nog en väldig tur skulle jag tro. Fick tre kepsar, Empire, Gamingclub, Expekt(skärmmössa). Två t-shirtar, Empire och multipoker. Kortlek från Ongame. Iskuber från multipoker. Musmatta från expekt. Tack så mycket pokerforum.nu mycket trevligt! Låter ju helt okej Citera
Ayahuasca Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Fyfan. Jag som har letat efter en skärmmössa. Bästa att signa upp på något ställe. Citera
arsenalrulez Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 Vet inte vars jag ska lägga detta, men borde inte sportingbet läggas till i listan över sajter man kan regga sej på för att kvalificera sej för bonusen? Citera
gdaily Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 Vet inte vars jag ska lägga detta, men borde inte sportingbet läggas till i listan över sajter man kan regga sej på för att kvalificera sej för bonusen? Jovisst (Sportingbet kom in efter det att QoS skrev inlägget), uppdaterar på stört. Citera
arsenalrulez Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Fick inget svar i den andra tråden så jag testar här Klar med sportingbets bonus, tänkte jag ge mej på Pokerstars för att få ett goodie-powerpack. Frågan är: 200 raked hands = 200 FPP? Citera
Nusseman Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Frågan är: 200 raked hands = 200 FPP? Jepp Citera
garpen Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Frågan är: 200 raked hands = 200 FPP? Jepp Samma på stars va? Citera
ea_0707 Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Det går alltså ungefär lika fort att skaffa 200 FPP på stars, som att fixa 200 raked hands på Prima? Citera
Bojen Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Det går alltså ungefär lika fort att skaffa 200 FPP på stars, som att fixa 200 raked hands på Prima? Beror helt på vilken nivå du spelar. Inget av dom tar speciellt långt tid dock. Citera
Bobix Postad 21 Februari , 2006 Rapport Postad 21 Februari , 2006 Jag fick t-shirt och nyckelband från multipoker, kortlek från ongame, skjorta med krage från empirepoker samt kepsar från empirepoker och the gaming club. Kul kul Citera
Aeis Postad 21 Februari , 2006 Rapport Postad 21 Februari , 2006 2x T-shirt från Empire och Multi. Kortlek Nyckelband från multi 2x keps från Empire och och nå annat Gillar T-shirt.. Fan en skjorta hade vart najs. Är iaf ful som fan i keps;D Citera
arsenalrulez Postad 21 Februari , 2006 Rapport Postad 21 Februari , 2006 Pokerstars-pikétröja Nyckelband från Multipoker Iskuber från Multipoker Kortlek Ongame network (Fournier, plastlek. Riktigt skön!) 2 st kepsar, Empirepoker och The Gaming Club Citera
Biggis Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 T- shirts från Empire Poker och PokerStars Kepsar från Empire Poker och The gaming Club Iskuber från Multipoker Nyckelband från Multipoker Kortlek från Multipoker Nöjd helt klart, men hade inte suttit fel med en skjorta oxå! Oj, där rök oskulden på pokerforum.. Citera
datz0r Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Fick: 2x T-shirt från Multi och 24h. 2x keps från Empire och The Gaming Club Kortlek från Ongame network Nyckelband från Multi Iskuber från Multi Citera
Jeg123 Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 T-shirts och skjortor fick jag. Dock så var alla för stora för mig Om nån är intresserad av Large och kan byta mot S/M skicka ett pm till mig... Citera
Painman Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 varför vill man ha en rutten t-shirt? orka lägga ner tid på att rejka händer för att sedan gå runt på stan med en t-shirt/skjorta som det står multipoker på, eller en ful keps för den delen! Citera
Grankott Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 varför vill man ha en rutten t-shirt? orka lägga ner tid på att rejka händer för att sedan gå runt på stan med en t-shirt/skjorta som det står multipoker på, eller en ful keps för den delen! Citera
Biggis Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 varför vill man ha en rutten t-shirt? orka lägga ner tid på att rejka händer för att sedan gå runt på stan med en t-shirt/skjorta som det står multipoker på, eller en ful keps för den delen! Kan hålla med om att man kanske inte går omkring med den på stan eller på krogen för den delen, men vadå, för träning funkar väl en t-shirt med lite reklam på utmärkt! Dessutom kan man ju hoppas att man gör lite reklam så man lockar in fler tomtar på sajten Citera
Recommended Posts