emilio_barzini Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Må då Mats vara mest tursam. det verkar ju uppenbarligen så än så länge iaf jinx jinx! Citera
ogredani Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Vadå "må"? Han ÄR den mest tursamma! Klart han vinner hehe Citera
Morbo Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Mats är redan mest tursam, med hästlängder, och kommer bli den mest tur i turneringen oavsett hur det går härifrån. Tycker han tar sig lite vatten över huvudet när han säger att: This cool and confident civil engineering student from Gothenberg is attending his first ever EPT but already believes has an edge over Ram Vaswani Citera
emilio_barzini Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Big money nu! Grattis so far Mats!!!! Citera
ruter2 Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Minst en mille till Mats. Grattis!! Citera
grotesk Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Jag sa ju åt er alla att Kirill GErasimov e en grym spelare. Nu hejar vi på honom !!!!! Citera
jack_the_dipper Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Sjukt spännande. Sitter hemma hos en tjejkompis, men väljer att avvika från sällskapet med jämna mellanrum för att kolla händerna på pokerresultat.org. Hoppas innerligt att det går bra för vår PF:are. Citera
ziddax Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Då var det Mats som blev först till millen då Citera
blukah Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Jag sa ju åt er alla att Kirill GErasimov e en grym spelare. Nu hejar vi på honom !!!!! Jag är ledsen, du lär nog vara ensam om att heja på honom.. Heja Mats! Citera
Staahla Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Jag sa ju åt er alla att Kirill GErasimov e en grym spelare. Nu hejar vi på honom !!!!! Ut med Kirill! Citera
ogredani Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Då var det Mats som blev först till millen då Och det redan i mitten av februari haha Citera
-_- Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Då var det Mats som blev först till millen då Och det redan i mitten av februari haha Om han nu inte har lite deals? Citera
Sommar Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Jag sa ju åt er alla att Kirill GErasimov e en grym spelare. Nu hejar vi på honom !!!!! Är du dum eller? Citera
FreeAgentFrog Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Då var det Mats som blev först till millen då Och det redan i mitten av februari haha Om han nu inte har lite deals? Det lär han väl inte berätta isåfall, han vill ju va först med millen Citera
ruter2 Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Om servern går ner igen så är det mitt fel - trycker på "hämta om" exakt hela tiden! Citera
EAK Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Då var det Mats som blev först till millen då Och det redan i mitten av februari haha Om han nu inte har lite deals? Det lär han väl inte berätta isåfall, han vill ju va först med millen Om han inte har deal med Djens så båda har kommit närmare millen, då lär man iaf höra det från Djens. Citera
eurythmech Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Jag sa ju åt er alla att Kirill GErasimov e en grym spelare. Nu hejar vi på honom !!!!! Är du dum eller? Hur tänkte du här? Citera
ogredani Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Då var det Mats som blev först till millen då Och det redan i mitten av februari haha Om han nu inte har lite deals? Han har inte sagt nåt om det iaf. Jag har iofs hela tiden tagit för givet att han kör allena eftersom han vann satelliten på egen hand och stod för inköpet där själv osv. Så om han tänkt att dela med nån ska jag personligen slå honom. Iofs, han kanske slöt en deal med Djens väl nere i Frankrike, men det visar sig. Citera
-_- Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Då var det Mats som blev först till millen då Och det redan i mitten av februari haha Om han nu inte har lite deals? Han har inte sagt nåt om det iaf. Jag har iofs hela tiden tagit för givet att han kör allena eftersom han vann satelliten på egen hand och stod för inköpet där själv osv. Så om han tänkt att dela med nån ska jag personligen slå honom. Iofs, han kanske slöt en deal med Djens väl nere i Frankrike, men det visar sig. han kanske körde satteliten samtidigt som några andra och bestämde för deal redan där? Citera
blukah Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 sjukt många som följer sändningen iaf Citera
ruter2 Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Är det nån som har koll på chiphögarna?? Citera
Lottie Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Mats är redan mest tursam, med hästlängder, och kommer bli den mest tur i turneringen oavsett hur det går härifrån. Tycker han tar sig lite vatten över huvudet när han säger att: This cool and confident civil engineering student from Gothenberg is attending his first ever EPT but already believes has an edge over Ram Vaswani Pluggar han väg&vatten Citera
Recommended Posts