gdaily Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 I denna tråd kan vi heja på våra svenska spelare och på annat sätt kommentera EPT French Open i Deauville Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Går det att se anmälna personer/anmäla sig i förväg till sidoeventsen någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 när du är på plats ja, då kan du snacka me casionot o se listor o dylikt men jag har mailat casionot och som vanligt funkar ingenting.... lös allt på plats är mitt tips! puss! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sommar Postad 6 Februari , 2006 Rapport Share Postad 6 Februari , 2006 Ny stjärna Robert Karlsson kommer bli bästa svensk! Promise. Sett han på CC senaste veckorna och han krossar alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 6 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 6 Februari , 2006 Ny stjärna Robert Karlsson kommer bli bästa svensk! Promise. Sett han på CC senaste veckorna och han krossar alla... Hoppas du räknar mig till danskarna då... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Esperit Postad 6 Februari , 2006 Rapport Share Postad 6 Februari , 2006 Ny stjärna Robert Karlsson kommer bli bästa svensk! Promise. Sett han på CC senaste veckorna och han krossar alla... Hoppas du räknar mig till danskarna då... skåning.. dansk.. same same Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beachalban Postad 6 Februari , 2006 Rapport Share Postad 6 Februari , 2006 Go Mikael Rabus! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sjoberginho Postad 6 Februari , 2006 Rapport Share Postad 6 Februari , 2006 Startchips? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 6 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 6 Februari , 2006 Startchips? 10K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lill-Performance Postad 7 Februari , 2006 Rapport Share Postad 7 Februari , 2006 Hur mycket är buyin på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloge38 Postad 7 Februari , 2006 Rapport Share Postad 7 Februari , 2006 Hur mycket är buyin på? 4K euro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nemomen Postad 7 Februari , 2006 Rapport Share Postad 7 Februari , 2006 Heja Ola!!! Slaska inte bort allt direkt nu Ola! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grotesk Postad 7 Februari , 2006 Rapport Share Postad 7 Februari , 2006 Nu e jag här igen!!!!!!!!!! Min man ska åka spela EPT igen i Frankrike!!!! Nu hejar vi på mannen i lila skjorta igen!!!!! Kom igen nu. Nusseman, ska vara jobbig igen och skriva till dig varje minut. Va inte arg snälla.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grotesk Postad 7 Februari , 2006 Rapport Share Postad 7 Februari , 2006 Vem kommer att vara på plats o rapportera? Förra gången va d nusseman. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Torgny Heurlen Postad 7 Februari , 2006 Rapport Share Postad 7 Februari , 2006 Joanna på poker.se ska rapportera enligt vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 7 Februari , 2006 Rapport Share Postad 7 Februari , 2006 Vem kommer att vara på plats o rapportera? Förra gången va d nusseman. Jag fick lov att stanna hemma den här gången. Tydligen är det inte så populärt att köpa och sälja hus på distans... gdaily kommer spela och rapportera mellan varven. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 7 Februari , 2006 Rapport Share Postad 7 Februari , 2006 Ser ni ett gäng killar med svarta kavajer med en Heypoker-logga på bröstet så vet ni vilka det är som jag hejar på Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 7 Februari , 2006 Rapport Share Postad 7 Februari , 2006 Det vore uppskattat med en ordentlig dos bilder som under din senaste eminenta bevakning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kentAA Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Det är fint med pokertjejer, flera såna vid borden. De är oftast trevliga och svåra att möta. Mer foton tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xander Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Goooooo Djeeeeeeeeeeens!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 jag börjar spela imorrn fick jag veta förut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Joanna på poker.se ska rapportera enligt vad jag vet. Känner igen henne på bilden (om det är samma person)...gdailys flickvän? Fast nu är jag väl återigen ute och cyklar utan stödhjul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Heja Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mike86 Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Självklart kommer FlaxArne klonka redigt bra! Vänta bara och se... Riktigt duktig spelare... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Heja Danmark! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts