schenker Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 ITM...men bara 7328 chips kvar. Har foldat AKs och JJ på slutet... Dags för chansning snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HasseA Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 700 dollar fick man. Tyvärr inte ett kort sista halvtimmen så det blev att folda sig in the money... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
seeage Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Hur kan man kalla detta SM? Hellraiser är ju finne... får finnar vara med i SM i friidrott? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 ITM...men bara 7328 chips kvar. Har foldat AKs och JJ på slutet...Dags för chansning snart! Såg just att du blev utdragen rätt grovt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minucci Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Derra Om man hade haft hälften av helpis klonkarskills skulle man varit överlycklig eller vad säger du ? AA klarade sig också ja.. sweet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Plats 72, precis innan $1000 (fick $750). Fick AA, gick all-in med drygt 7000. Syn av 9T. Träffade setet på floppen men givetvis rivrade han stegen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stitchio Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 schenker åkte på en mindre rolig beat precis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
seeage Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Plats 72, precis innan $1000 (fick $750).Fick AA, gick all-in med drygt 7000. Syn av 9T. Träffade setet på floppen men givetvis rivrade han stegen... Grattis till pengarna iaf, blev ju ingen ny lya till päronen men hey du backade inte iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Jag ska väl vara nöjd med placering och pengar...men som sagt, den där var ju löööjlig... Gonatt alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Plats 72, precis innan $1000 (fick $750).Fick AA, gick all-in med drygt 7000. Syn av 9T. Träffade setet på floppen men givetvis rivrade han stegen... Grattis till pengarna iaf, blev ju ingen ny lya till päronen men hey du backade inte iaf. Tackar! Men dom bor bra där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Constantinos Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Vad lirar Derra_ på för nivå normalt? Om han inte redan lirar högt upp så lär det ju bli grymm omställning om han lyckas placera sig i toppen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
derra Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Vilket jag inte kommer göra med tanke på att jag har 25k kvar nu bara. Förlorade med TT mot KQ och sen 88 mot AQ.. coinflips helt enkelt. Blev commited när jag raisade preflop och kunde inte hitta lägg.. men ITM och top 50 iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iller Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Vilket jag inte kommer göra med tanke på att jag har 25k kvar nu bara. Förlorade med TT mot KQ och sen 88 mot AQ.. coinflips helt enkelt. Blev commited när jag raisade preflop och kunde inte hitta lägg.. men ITM och top 50 iaf. Framförallt så är du fortfarande med i matchen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Kallt, men bara att dubbla ett par gånger så löser det sig ska du se. Vad är mörkarna på? Glömt alla logins/passwords till Expekt, så jag kan inte få ner skitklienten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
regista Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Jag åkte på 61a plats. Sjukt frustrerande att spela i nästan 6 timmar och åka ut som 61a av 1276. $1000 när 1a ger $120000 Lycka till ni som e kvar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Constantinos Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Vilket jag inte kommer göra med tanke på att jag har 25k kvar nu bara. Förlorade med TT mot KQ och sen 88 mot AQ.. coinflips helt enkelt. Blev commited när jag raisade preflop och kunde inte hitta lägg.. men ITM och top 50 iaf. Mm såg det, synd! Men det är inte över ännu! GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Constantinos Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Såg din JK vs AJ precis, du klonka den på turn, men sen fick han A på river. Tur-i-oturen-otur. Grattis till vinsten på $1500 iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fj Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Synd att A kom på river där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
derra Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Plats 43 blev det, $1500. Känns lite trist när man låg så bra till men så ere! Tack för stödet till er som tittat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Preen Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 DANKIII FOR THE WIN!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johansen Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Någon från pokerforum kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 fasen va stor chipleader chipleadern är måste kännas gött i en sån här turnering Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
regista Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Samma kille som slog ut mig. Jag vill ha procent på "mina" marker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Constantinos Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 fasen va stor chipleader chipleadern är måste kännas gött i en sån här turnering Hehe japp.. Förresten, vad tycker ni om strukturen? 2500 i startmarker och nya blinds var 20:e min. Själv tycker jag det är super! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Constantinos Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Hm.. Bara jag som får "Sorry, server has rejected the open table request." nu när det bara blev 20 personer kvar? Nevermind, fungerar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts