Colderose Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Hur många av er ska spela den så kallade SM-finalen? Jag har ännu inte bestämt mig. Tog ut hela rullen efter senaste strulet med förra "SM-finalen" 15 december. Jag satt där som ett fån i ett par timmar och hoppades på spel medans hela företaget hade julbord... Det finns ju ett hyggligt övervärde i turneringen, men samtidigt borde man ju protestera mot Expekt på något sätt. Inte kul att en sådan instabil klient går ut med ett SM-arrangemang". Jag föreslog tidigare att de skulle byta namn på tävlingen för sin egen trovärdighets skull, men har inte fått något svar. Nåväl, ska ni spela eller inte och hur tror ni att det går? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 "SM" 2005 i februari 2006... Nej, jag kommer iinte att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 31 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Vore intressant att veta hur många som satt där med tummen i baken och väntade och väntade och väntade den 15 december medans klienten autofoldade hela tiden, och som har bestämt sig för att inte spela den här gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LAB Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Avvaktar till sent imorn och ser hur stort övervärde det blir Har ruggiga problem med klienten, betting knappar som försvinner, disconects och annat tjafs så blir det inte rejält övervärde står jag över.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VicDamone Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Vad är buy in? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Clemens Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Vad är buy in? $250 + $20 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Vad är buy in? $250 + $20 Hade nog spelat om jag haft pengar tillgängligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kgl Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Me is playing =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 "SM" 2005 i februari 2006... Nej, jag kommer iinte att spela. Tja, lite OT men men... Vem är det som har bestämmt att Expekt ska köra SM? Har ni inget att säga till om? Poker är ju "olaglig" i Sverige, hur kan man då ha poker SM med riktiga pengar i buy-in? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baht Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Jag satt bänkad 2005 och hade betalt anmälningsavgiften. Då passade tiden perfekt och sateliter hade jag spelat men inte lyckats med så det blev direktinköp. Idag är jag på ett ställe där jag inte kan ladda ner klienten (ett företag). Jag kämpade länge med att komma med billigare och sen köpte in mig. Det slutar med att jag inte kan spela pga alla skitproblem med pga taskig klient mm och inte har jag blivit ersatt för detta!!! Dvs sateliter och annat tjafs. Tar tid att maila och inte ha tillgång till telefon eller chatsupport som Royal Vegas mfl har. Djxxxligt kul för oss som hade annat inbokat 2006. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 31 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 "SM" 2005 i februari 2006... Nej, jag kommer iinte att spela. Tja, lite OT men men... Vem är det som har bestämmt att Expekt ska köra SM? Har ni inget att säga till om? Poker är ju "olaglig" i Sverige, hur kan man då ha poker SM med riktiga pengar i buy-in? Expekt har själva bestämt att det är de som arrangerar online SM. från och med i år, dvs SM 2006, lär det dock bli en annan arrangör om det ska få kallas "officiellt SM". Poker är för övrigt inte olagligt i Sverige, inte ens för riktiga pengar, bara man ser till att sajten är reggad i EU, men utanför Sverige. (Det finns massvis med trådar kring detta och annat relaterat.) Till Pokerförbundet: Har det kommit in några anmälningar från några onlinebolag som vill arrangera det officiella online SM? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Till Pokerförbundet: Har det kommit in några anmälningar från några onlinebolag som vill arrangera det officiella online SM? Ja, flera. Jag tänker dock inte kommentera det förrän tidigast söndag (styrelsemöte på lördag). På söndag kommer jag att presentera hur urvalsprocessen kommer att fortlöpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Jag spelar. Lär ju bli lite övervärde iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Jag lirar, kvalat mig in så det kostar mig nada, ja förutom dom 25$ som feedern kostade. Jag har inte alls lirat på expekt sen "fiaskot" sist så det ska bli spännande och se fall systemet håller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hoby Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 ligger sidan nere nu?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Skulle förvåna mig om det inte kommer spelas mer än ett "SM" under 2006 och då räknar jag inte dagens arrangemang som tillhör 2005. Klart man spelar när det är övervärde... "övervärdeshora" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
suudde Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Vad ger ni för odds på att klienten inte pallar trycket ikväll? Vore kul om man kunde spela på det på någon konkurrerande sportbetingsite! Skulle lätt sätta en stor slant på att skiten går ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vitae Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Vad spelar det för någon roll om det är övervärde ifall klienten kraschar? Eller är det den minimala chansen att den inte gör det som ger er +EV? Då måste fan övervärdet vara enormt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Förstår inte varför folk spekulerar om endast krasch. Det värsta är ju inte om det kraschar. Det värsta är ju om man råkar ut för en bugg eller något annat som bara berör en själv. Jag har varit med om det på finalbordet på Expekt. Det är ingen lek. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MachoMan Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Hur var den buggen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Verkar inte så smart att starta en freeroll samtidigt om man vill minimera trycket på servern. Har faktiskt inte spelat på Expekt en enda gång efter flytten, men ikväll ska jag göra ett försök. Får väl se om det är så dåligt som alla påstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laito Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Tain servern hänger sig ju ett antal gånger per dag. Är reggad till sm p.g.a övervärdet men tror att detr kommer krascha ska bli kul att se hur expekt förklarar en eventuell krasch. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dr noob Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Hur var den buggen? Man får bara skräp i varenda hand, Jag har också råkat ut för den ett par ggr! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ergo Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Vad är det för övervärde? Någon guarentee? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts