onderchild Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Varning för ett lite krånligt inlägg. Är det så illa att jag kanske inte kan få ut min bonnus... aja jag får vänta på svar från supporten. Som det ser ut fick du din bonus 11.00 idag? Mvh Sportingbet Jo jag fick mina 200 idag. Inga problem. Men när jag gick in på hemsidan stog det att mitt saldo var 0.00 (Och jag hade inte igång pokerklienten). Startade jag sen pokerklienten så stog det att jag hade 200 på mitt saldo, jag provade även att gå in och spela lite och det gick bra. Jag stänger ner pokern och går in på hemsidan, återigen visar mitt saldo 0. Jag går in under fliken Games och även där står det att jag har 200 i saldo. Jag går tillbaka till "Mitt konto" för att kolla om det har uppdaterats men nej. Då kommer jag tillbakahit och frågar om det är fler som har samma problem. Det hela löste sig för några minutersedan då jag gick in under fliken "Games" och klickar på "Hem" på den avlånga navigationsbaren. Först då uppdateras mitt saldo med de 200 och jag kan göra ett utag. Så allt är löst! =) "...jag kan göra ett utag. Så allt är löst!" ... mwahahahaha Oxymoron: En självmotsägelse eller en oxymoron är ett ord eller begrepp som är sammansatt av två element som står i motsatsförhållande till varandra. Jämför paradox och ironi. t ex Skitbra Bitterljuv Talande tystnad Valfisk Jätteliten Nutidshistoria Klar förvirring fulsnygg kraftfullt slag i luften lysa med sin frånvaro :lol: förklaring finns på: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=15415&start=225 Citera
TheEddster Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Erbjudandet gäller tills den 15 mars 2006. (OBS, nya villkor sedan 16 februari!) Skall jag bara signa innan den 15 mars och då få 30 dagar på mig eller måste jag ha clearat bonusen innan den 15e? Någon som clearat 1000 rejks bonusen på lägre nivå ännu? Hur lång tid skulle det kunna ta tror ni? ______________________________________________ ALL IN!! Citera
d4h0od Postad 18 Februari , 2006 Rapport Postad 18 Februari , 2006 har de ändrat hur/när de tar rake? innan så har jag för mig att de tog 5 cent så fort potten blev $1 nu så verkar de ta rake (10cent) när potten når $2 ? är förvisso mest på de lägsta borden det gör någon skillnad men ändån Citera
Nidot Postad 21 Februari , 2006 Rapport Postad 21 Februari , 2006 Det blev väldans svårt för mig faktiskt, klienten vill inte alls sammarbeta och får endast "Login error - Lost connection with master server". Ligger servern nere eller är det dags kasta datorn ut ur fönstret? Citera
Gila01 Postad 21 Februari , 2006 Rapport Postad 21 Februari , 2006 Det blev väldans svårt för mig faktiskt, klienten vill inte alls sammarbeta och får endast "Login error - Lost connection with master server".Ligger servern nere eller är det dags kasta datorn ut ur fönstret? Kasta ut datorn du. Kan knappast tro att någon pokersite har problem med servern. Sannolikheten att en server skulle strula måste anses försvinnande liten. Ja, skulle det ändå vara just så att det är strul så får du väl köpa en ny dator då (för den gamla kastade du ju ut, kommer du ihåg...?). Och i ärlighetsns namn så sjöng den gamla ändå på sista versen, och nu fick du ändå en riktig anledning att byta. SÅ länge som du släpat på denna gamla Pentium II:a. Citera
Nidot Postad 21 Februari , 2006 Rapport Postad 21 Februari , 2006 Skönt å höra att jag gjorde rätt! Citera
ponttuss Postad 21 Februari , 2006 Rapport Postad 21 Februari , 2006 När jag läst tråden här får jag intrycket av att man inte behöver omsätta sign up bonusen som man får via pf innan man kan ta ut pengar, men när jag läser villkoren står det ju "Du kommer då att få din sign-up bonus inom 48 timmar efter din begäran. Din kortlek skickas inom sex veckor till den adress som du angett. Bonusen måste omsättas 10 gånger i Pokerrummet innan uttag kan göras. Omsatt belopp är den insats du satsat och som matchats av annan spelare vid bordet. " Vad är det som gäller egentligen ? Citera
crazy_toker Postad 22 Februari , 2006 Rapport Postad 22 Februari , 2006 vilkoren ändrades den 15feb. nu måste du omsätta pengarna... Citera
ponttuss Postad 22 Februari , 2006 Rapport Postad 22 Februari , 2006 Ok, lite sämre nu då. Tack för svaret.... Citera
Daxxar Postad 22 Februari , 2006 Rapport Postad 22 Februari , 2006 Vad menas med "omsätta pengarna" egentligen? Citera
Daxxar Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Någon annan som får detta felmeddelande då det försöker regga sig? "Registreringen misslyckades, vänligen kontakta kundtjänst och uppge felkoden DCR1." Första försöket är något fel på användarnamnet tror jag, blir bara kryss istället för en bild där, byter användarnamn och får då fram det felmeddelandet. Citera
ParadiseEric Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Någon annan som får detta felmeddelande då det försöker regga sig? "Registreringen misslyckades, vänligen kontakta kundtjänst och uppge felkoden DCR1." Första försöket är något fel på användarnamnet tror jag, blir bara kryss istället för en bild där, byter användarnamn och får då fram det felmeddelandet. Har ju redan svarat dig Gratis, men jag svara här med om någon annan undrar. Det betyder att du redan har ett spelkonto på Sportingbet. Mvh Sportingbet Citera
Paparazzi Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 jag har problem att ta ut mina pengar till bankkonto eftersom jag satte in med mastercard kan jag inte föra tillbaka till kortet. Fick bara meddelandet "Bank transfer cancelled". Kan du kolla mitt konto med anv namn:papazzz sportingbet? Citera
Johan Axelsson Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Nån som fått kortleken? Citera
thefman Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Har det alltid varit krav på att bonusen skall omsättas 10x innan cashout?? Jag signade för bonusen innan det nya kravet på 1.000 raked hands och kommer inte ihåg att jag såg kravet på omsättning. Någon som vet? Citera
Aeis Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Jag tog erbjudandet direkt det kom. Jag kunde casha ut både Pf. signup och den vanliga i princip direkt. Direkt när jag försökte gick det... Så tror inte jag hunnit omsätta det... Citera
ParadiseEric Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Har det alltid varit krav på att bonusen skall omsättas 10x innan cashout??Jag signade för bonusen innan det nya kravet på 1.000 raked hands och kommer inte ihåg att jag såg kravet på omsättning. Någon som vet? Nej - detta är nytt sedan 15 februari. Mvh Sportingbet Citera
petesckin Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 "" Bonusen måste omsättas 10 gånger i Pokerrummet innan uttag kan göras. Omsatt belopp är den insats du satsat och som matchats av annan spelare vid bordet. "" kan nån svara på ungefär hur mycke man måste spela för att omsätta dessa 200$ 10 gånger...? ungefär rakade händer...? sitter och spelar 0,25-0,50 NL MVH / kristoffer Citera
PokerTriss Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Någon som kan förklara detta med omsatt belopp!? Citera
ParadiseEric Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Någon som kan förklara detta med omsatt belopp!? Det som du satsar vid bordet OCH matchas av annan spelare räknas som omsatt belopp. Mvh Sportingbet Citera
Daxxar Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Alltid när jag frågar supporten hur många "contributed hands" jag spelat får jag alltid svaret du har spelat XXX raked hands. Är raked hands och contributed hands samma sak eller går de inte att se contributed hands? Citera
Nidot Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Alltid när jag frågar supporten hur många "contributed hands" jag spelat får jag alltid svaret du har spelat XXX raked hands. Är raked hands och contributed hands samma sak eller går de inte att se contributed hands? de är samma, handen räknas inte som raked hand om du inte själv har lagt in pengar i potten. Citera
Daxxar Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Jaha okej då vet jag! Väldigt lätt och bra bonus att clear-a med andra ord Citera
caam Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Fortfarande lite oklar i detta med att omsätta bonusen. Någon ovan frågade ungefär hur lång tid det tar att omsätta 10x200$ på 0,25/0,5 borden. jag skulle uppskatta mycket om någon kunde svara ungefärligt på detta. Citera
petesckin Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 samma som dig caam... suttit och försökt räkna på de där...och det SUGER verkligen att man måste osätta bonusen 10ggr...ja spelar även 0,25-0,50 NL och man ska alltså omsätta 2000$ innan man får ta ut bonusen på 200$...kort o gott 4000 big blinds...de lär ta ett tag... men grejjen är den att mna kan ta ut allt ÖVER 200$ så alternativ 1: är att sätta sig på 1-2 eller nått liknande och bara steka, hoppas på en dubbling, ta ut pengar och göra om samma sak...tillslut har man väl omsatt beloppet... alternativ 2: in på bettingen och dunka, ut med allt över 200$ (1600sek) min frågan till Sportingbet är då... hur mycke måste man omsätta pengarna på betting för att få ta ut hela summan...??? MVH / kristoffer Citera
Recommended Posts