Gå till innehåll

Sportingbet.com - Signup, 100% max $200+kortlek


deadfish

Recommended Posts

Hej!

 

Häromdagen satte jag in en del pengar (x) för att börja spela hos Sportingbet. Efter 4-5 timmar hade jag clearat båda bonusar (100+200), och efter ca: 20 timmar var båda bonusar insatta på mitt spelkonto (b). Här fungerar servicen kanonbra tänkte jag! Ännu gladare var jag över att jag också lyckats vinna en del pengar (v). Då mitt konto hade växt ordentligt (x+b+v) efter bara en dag, tänkte jag att det var dags att casha ut pengar. Till att börja med skulle jag casha ut mitt ursprungliga insättningsbelopp (x), som ju inte på några villkor kunde vara låst. Detta var ju trots allt mina egna pengar. Till min förtvivlan har jag dock inte lyckats få ut x beloppet. Kanske beror detta på något fel jag gjort, eller så är bonusen rent utav för bra för att vara sann. Skulle uppskatta om man kunde få svar på vad som gäller när man fått bonusen insatt på spelkontot.

 

Med vänliga hälsningar

 

 

Hej,

 

Skicka mig ett PM så ska jag kolla på det.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 329
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jag hittade ingenstans att skriva nån referens till PF så antar att den bonusen är förlorad för mig!?...sen tog jag ju ut mina pengar för att jag trodde man var tvungen att spela på $1/2...kan jag på nåt sätt göra om alltihopa? :P

Står 100 pending bonus för mig oxå... man vill ju veta om man får 200 eller bara 100... så jätte bra bonuserbjudande är det inte om man får 100...

 

 

Det finns en bonus för nya spelare på $100. Denna får man efter 500 raked hands, första $30 efter 100 händer och ytterligare $70 efter totalt 500 händer. Denna bonus får alla nya spelare oavsett om man kommer via pf.nu eller ej och det är denna bonus du ser som "pending" på ditt konto.

 

Den bonus som man får via pf.nu är en 100% deposit bonus upp till max $200. För att få denna, följ instruktionerna som finns:

 

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=331072

 

Det betyder alltså att du som ny spelare via PF.nu har rätt till både $100 bonusen som ny spelare och 100% (max $200) deposit bonusen.

 

Båda dessa faller ut efter 500 raked hands.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sitter å lirar lite där nu, men fan är de ovanligt svårt träffa öppetstegdrag där eller, oddsen på sätta de är väl typ 30% nåt alltså ungefär 1 på 3?

 

missade 15öppna stegdrag alla var öppna på floppen så att säga först 16 satt jag. ska de verkligen vara så här :D

 

Nej, då är det riggat. När du ska satsa på stegdrag så är det tre-regeln som gäller. Alltså, om du sätter ditt första stegdrag så ska du folda nästa två, syna nästa osv, då sätter du den. Det är ju var tredje. Det svåra är bara att komma i synk, man vet ju inte om den första man kör är en miss eller träff, det är ju slumpen som avgör det.

 

 

 

 

Den här bonusen verkar ju intressant.

Några frågor dock:

 

1. Att "omsätta" pengarna 10 ggr, motsvarar det t.ex. att gå all-in med hela beloppet (eller motsvarande) 10 ggr? Har jag fattat det rätt då?

 

2. Vilken är den lägsta nivån på SportingBet där det utgår räjk? Läste att det fanns $0.01/$0.02, men det är väl ingen räjk där eller? EDIT: Såg att lägsta nivån är $0.05/$0.10, räjk utgår när potten når $1.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sitter å lirar lite där nu, men fan är de ovanligt svårt träffa öppetstegdrag där eller, oddsen på sätta de är väl typ 30% nåt alltså ungefär 1 på 3?

 

missade 15öppna stegdrag alla var öppna på floppen så att säga först 16 satt jag. ska de verkligen vara så här :D

 

Nej, då är det riggat. När du ska satsa på stegdrag så är det tre-regeln som gäller. Alltså, om du sätter ditt första stegdrag så ska du folda nästa två, syna nästa osv, då sätter du den. Det är ju var tredje. Det svåra är bara att komma i synk, man vet ju inte om den första man kör är en miss eller träff, det är ju slumpen som avgör det.

 

 

 

 

haha nej inte påstår jag att de är riggat eller nåt, tyckte de bara var konstigt att de blev så stor variation. förstår att såna här kan inträffa men de kan väl inte vara speciellt vanligt? var mest de jag funderade över.

 

 

 

FRÅGA har tidigare fått de där gratis 10 man kunde få och spelat ett antal händer där, räcker de komma upp i 500händer totalt för att få bonusen här genom pf eller är de 500händer efter man satt in pengar som gäller?

 

isåfall kan man på något sätt kolla hur många händer man hade när man började?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satte nu in $200 för att klara bonusen, men jag fick $210 på mitt konto.

 

Ska det vara så eller tycker ni att jag är söt och ger mig $10 extra?

 

Eller har jag kanske tryckt fel?

 

Det är insättningsbonusen som de har på tisdagar på hela 5%

http://se.sportingbet.com/content/promo/bonuses.asp

 

Insättningsbonus för alla medlemmar.

 

5-procents torsdag.

Gör din insättning på en torsdag och vi ger dig ytterligare 5% i bonus.

 

edit: dock så tror jag att man måste omsätta hela det insatta beloppet + bonusen, 210$ X3,X10 eller x15 berorende på vad du väljer att spela, innan du kan ta ut den igen. Grattis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är ämnat till Sportingbet här på forumet:

 

Jag tog del av pokerfourms erbjudande med 100% upp till 200 dollar. Nu är det så att jag av misstag endast satte in 100 dollar när jag egentligen tänkte sätta in 200 för max bonus. Är det okej att sätta in resterande 100 dollar nu och få ta del av max bonus på 200 dollar?

 

MVH

K

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur får man nu reda på sina rakade händer?

 

Om du inte får tag på livesuppen så är ett tips att när dina 100 pending trillat in så har du lirat klart.

 

Jo, men det där gäller ju bara om man spelar 1/2 eller högre.

 

Nej, båda bonusarna clearas på lägre nivåer. Se tidigare i tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satte nu in $200 för att klara bonusen, men jag fick $210 på mitt konto.

 

Ska det vara så eller tycker ni att jag är söt och ger mig $10 extra?

 

Eller har jag kanske tryckt fel?

 

Nej, du fick 5% extra för att det var torsdag. Samma sak hände mig, ingen aning om vad man ska göra för att "cleara" den bonusen dock... Säkert nått konstigt omsättningskrav.

 

Bra jobbigt med sådana här vilkor på att "omsätta" bonus efter den är utbetald. Definitivt en sportsbetting-pryl vi inte gillar i pokerrummen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, du fick 5% extra för att det var torsdag. Samma sak hände mig, ingen aning om vad man ska göra för att "cleara" den bonusen dock... Säkert nått konstigt omsättningskrav.

 

 

Ja, den måste omsättas 10 gånger i Pokerrummet innan den kan tas ut.

 

Mvh Sportingbet

 

Är det bara bonusen (10$) eller är det bonusen plus insättningen (210$) som skall omsättas 10 gånger?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag satte in pengar så fick jag genast $30 extra, där det står reload bonus promotion. Sedan hade jag ytterligare $70 i pending bonus (eller så kom jag upp i antalet räjkade händer så fort att jag missade att det stod $100 i pending, alltså totalt $130 i bonus?) När jag nådde 500 händer så fick jag nämligen ytterligare $100, och alltså inte $70... Sedan fick jag min $200 PF.nu-bonus.

 

Nu kan jag dock inte ta ut alla mina pengar, det står "Maximum amount that you can withdraw without losing promotional funds: $xx.xx). Jag trodde att det bara var de här $130 (som jag trodde bara var $100) som jag inte kunde komma åt förrän jag hade omsatt dem, men nu kommer jag alltså inte åt mina andra pengar heller (min deposit samt pf.nu-bonus (hade megamissflyt så själva spelet backade jag på).

 

Måste jag omsätta $1300 innan jag kan få ut mina pengar överhuvudtaget, eller kan jag ta ut allt och då bara gå miste om de $130? Går det inte att ta ut resterande summa, och sedan ha kvar de $130 för att omsätta dem utan att spela med övriga pengar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har nu läst varenda meddelande i denna tråd och förvirringen är total. Kan någon (som har koll) svara på detta:

 

1. Om jag har satt in 500$ och spelat mina 500 rakade händer. Vilka pengar är då låsta för uttag (insättning, Sportingbetbonus, PF-bonus)?

 

2. Om några av pengarna är låsta, hur många gånger ska de omsättas?

 

3. Hur lång tid tar det uppskattningsvis att omsätta dem om jag spelar $1/2 Fixed (Hur många rakade händer motvarar det ungefär)?

 

mvh

Fredrik

:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...