Gå till innehåll

MetropolitanPoker.com - Signup, 100% till $500


jezaja

Recommended Posts

  • Svars 69
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag fick ju inte den gamla bonusen när jag mailade dom efter 2000 händer. Jag svarade lite argt på deras svar (20/1) idag fick jag ett mail från dom där dom bara skrev att jag fått bonusen och ursäktade sig för det sena svaret. Har nu spelat 6178händer och 1457 contributen. Märligt iaf.

Vågar man ta ut direkt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bubbla:

 

Så du reggade dig "i tid" men gjorde deposit efteråt och fick ändå bonusen efter 2000 spelade?

 

Detta skulle ju räcka och var så jag hade gått tillväga men inte fått någon bonus. Nu har jag tyvärr cashat ut insättning plus det lilla jag tjänade på spelet men det borde ju inte spela någon roll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bubbla:

 

Så du reggade dig "i tid" men gjorde deposit efteråt och fick ändå bonusen efter 2000 spelade?

 

Detta skulle ju räcka och var så jag hade gått tillväga men inte fått någon bonus. Nu har jag tyvärr cashat ut insättning plus det lilla jag tjänade på spelet men det borde ju inte spela någon roll.

Jag gjorde tom deposit i tid, men jag konverterade till pokerchips för sent. Sen skrev jag ett argt mail till dom. Efter ytterligare 12 dagar och många spelade händer fick jag bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick detta mail nyss:

 

Dear Metropolitan Poker customer,

 

We would like to sincerely apologize for the recent delays you have experienced in receiving your payouts from Metropolitan Poker. As members in good standing of the IGC, we are dedicated to providing the best online Poker playing experience available backed up with excellence in customer service and we have not lived up to your most basic expectations.

 

By way of both an apology, and as compensation for your concerns and efforts made in following up on your account, we would like to offer you a withdrawable bonus of 10% on the amount previously requested as a Withdrawal, available in your account within 24 hours. We hope this will go at least some of the way towards restoring your faith in our site, and display our dedication to our customers.

 

I would also like to reassure you that we have taken a very firm stand against the unacceptable service levels you have previously received from our Customer Support personnel, and have replaced the team with a new group of highly experienced online gaming support staff who I am more than confident will immediately display a marked improvement in response times and professionalism.

 

We would like to again take this opportunity to apologize for the previous difficulties you have experienced as a customer on our site, assure you we are dedicated to making the improvements needed to operate at the highest levels as you demand, and thank you for your continued patronage.

 

Sincerely,

 

Metropolitan Poker

 

 

Vadå, ska jag få 10% på det jag tog ut gratis, utan att att det påverkar det jag tog ut? Har tagit ut pengar 3 gånger, har fått 2 av dom, så det är väll den tredje gången jag får 10% på. Alltså 50$ för jag tog ut bonusen på 500$. Lite snällt av dem i alla fall! Har alla ni andra fått detta med eller?

 

Kan faktiskt tänka mig att lira lite på metropolitan om dom skärper till sig, av de som spelar där är ju 90% urkassa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vadå, ska jag få 10% på det jag tog ut gratis, utan att att det påverkar det jag tog ut? Har tagit ut pengar 3 gånger, har fått 2 av dom, så det är väll den tredje gången jag får 10% på. Alltså 50$ för jag tog ut bonusen på 500$. Lite snällt av dem i alla fall! Har alla ni andra fått detta med eller?

 

Jag har fått samma mail och tolkar det som om man ska få 10% av det man har försökt casha ut som en extra bonus. I mitt fall borde jag få en del över 200 dollar extra eftersom jag har cashat ut lite över 2000 dollar, men jag kan tolka det hela helt fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick en lightversion av det mailet precis nu utan löfte om extrabonus. Dom föreslog att jag skulle använda Neteller i stället för CC (pga tekniska problem) och få stålars på 24 timmar. Gjorde en utbetalning av bonusen till Neteller (för att testa) i förrgår och blev förvånad när pengarna dök upp i går redan, dirigerade då givetvis om min betalning från CC (som varit pending i 11 dar) till Neteller av resten som jag hoppas kommer i morgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även jag fick mailet om 10% bonus på mitt försenade uttag (ångrar att jag valde att bara ta ut insatta pengar först). Samt ett mailet om att byta till Neteller för att få ut pengarna inom 24 timmar. I det sist nämnda mailet så sa dom även att dom bytt ut hela support teamet och beklagade dom tidigare anställdas svar/attityd.

 

Och som tidigare nämnts då jag nog aldrig mött sämre motstånd och dom har skärp till sig en hel del (supporten alltså inte spelarna) så tror att jag ska låta bonusen sitta kvar och spela där ett tag till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så det är lugnt att trots varningsmeddelandet?

 

Japp! Jag gjorde överföring typ 2-3 dar sedan och fick varningsmeddelandet och sket i det, fick stålarna idag på neteller!!

 

Nu ska jag kräva 10 % i kompensation tror jag, men frågan är om man verkligen ska vara så bitchig :) Ni som har fått kompensation dom lär man väl omsätta för att ta ut? annars är dom ju sjuk generösa :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man fick alltså bara mailet, det var inget man skrev till dom.

 

Dom skrev ju: "we would like to offer you a withdrawable bonus of 10% on the amount previously requested as a Withdrawal" så det verkar ju som om man kan ta ut det. Själv tar jag och lirar för dom pengarna. Gillar faktiskt metropolitan, har ju fått 500$ för att bara lira 2000 händer :D, sen vann man ju en del tack vare att spelarna där kan vara de största tomtarna jag sett och nu får man 10% av det man tog ut gratis!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt otroligt, jag har fått bonusen. Hade egentligen gett upp och cashade ut min insättning/vinst den 23:e men efter att ha läst lite i denna tråden så tog jag en chansning och skickade iväg ett mail.

Det gav resultat, fick pengarna ikväll och har nu gjort en cash out.

 

Men ska väl inte ropa hej förrän pengarna landat på Neteller men det ser ju onekligen bra ut. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bonusen var bra på Metropolitan, men egentligen så struntar jag i den. Det viktigaste för mig är att det går att dra in lite pengar på själva spelet, och det går det att göra på deras site. Tack vare alla Italienare ;-) De är ju helt otroliga.

 

Är ganska sugen på att testa Omaha, men det verker inte vara så mycket action .... :-)

 

:club:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...