Gå till innehåll

Frågor kring POKERFORUM.nus erbjudanden!

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • Svars 210
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
När jag trycker på betsson logo i pfbonus sida kommer jag till 24hpoker!!

Ett typsikt fall av klassiska "poopus-bakomus-tagentus-bordus"... det är fixat nu. ;)

- QoS

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Postad
Jag har inte fått in goodie från betway erbjudandet på 1 1/2 månad. ska jag chilla eller kanske är det glömt?

vem ska jag snacka med? Qos?

Hm för mig tog det endast 1 ½ vecka att få kortleken, jag antar att du tog kortleken eftersom ingen vid sina sinnes fulla bruk skulle vilja ta på sig en pokertröja eller en keps (av någon sort). I vilket fall tycker jag du ska maila supporten (med pokerforum.nu-rubriken), det kan ju hända att de fått slut på -kortlekar-.

Postad
Jag har inte fått in goodie från betway erbjudandet på 1 1/2 månad. ska jag chilla eller kanske är det glömt?

vem ska jag snacka med? Qos?

Tror det mesta ska vara utskickat för den perioden.

PMa till Betway så hjälper han dig.

Enjoy! :)

- QoS

• 3 weeks later...
Postad
Hur enkelt är det att cleara Paradisebonusen? Går det att få både pf-bonusen och 50$ refer a friend.

Spelar NL25$ 3-4 bord.

Hyffsat enkelt, jag clearade den på 8-10 timmar på 4-bord NL25$ SH.

# Bonusen för att värva en vän går inte att kombinera med andra bonusar. Om en spelare t.ex. får bonus för att värva en vän kan han/hon inte få någon bonus vid första köpet.

Från paradisepokers hemsida.

Dock funkade det för mig för en månad sen, fast då var bonusen på $75 så dom har väl ändrat villkoren nu.

Postad
For each dollar raked from a pot, every player who was dealt cards for that hand will earn one point. You can earn partial points if less than one dollar is raked, and you can earn up to three points per hand.

Each point is worth $.06, so you can earn up to $18 per hundred hands.

• 2 weeks later...
Postad

Hur lång tid har man på sig att cleare 24hpoker bonusen på 400euro? och om man satt in 300 och bara hinner spela 2000 vip fast 3000 behövs för full bonus får man då 200euro i bonus lr? kan man få den fortare än efte 30 dagar efter att man e klar med den?

Postad
Kommer ni få in någon ny bra Everest Poker signup när den som är just nu går ut? Tänkte signa upp där men kommer inte hinna spela klart den som går ut 28:e.

SWECASH150 kommer fungera även efter 28/10.