QoS Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Frågor kring POKERFORUM.nu erbjudanden Aktuella erbjudanden från POKERFORUM.nu och partners hittar ni i gruppen Erbjudanden för POKERFORUM.nu. Frågor kring dessa erbjudande tas i denna tråd. Enjoy! - QoS Citera
Albert Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Undrar på sportingbetbonusen. Det står inte vilken procent på insättningen kontar bonus man skall sätta in. Antar att det är en "100%-bonus" - sätt in $200 få $200. Kan man fixa den här bonusen på microborden eller är det högre än NL50 som gäller? EDIT: Hur fan kunde jag missa... Citera
hLM Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 ...och jag undrar vilket nätverk dom tillhör. Har inte hunnit kolla igenom allt på hemsida ännu. Så klaga inte på att jag är lat Citera
Quiding Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 3. Sätt in valfri summa på ditt real money konto, glöm inte att du får även en insättningsbonus på 20% upp till $100 (kravet är 5x rakehands) - sätter du in $500 så maximerar du insättningsbonusen! Va menas med "Kravet är 5x rakehands"?? Mvh Johan Citera
Tokmas Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Det betyder att du måste spela 5 rakade händer för varje $ du får i bonus innan bonusen sätts in på ditt konto. Alltså gör du en insättning på 500$ så är du berättigad till en bonus på 100$ och den får du när du har spelat 500 rakade händer om inget annat sägs. Citera
allt Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Om ert fin-fina goodie paket: Måste man signa nu efter att erbjudandet kom upp, eller räknas ex. Heypoker fast jag signa där för ca 2 månader sedan? Antagligen måste man signa nu efter erbjudandet dök upp, men det skadar ju aldrig att fråga. Citera
gdaily Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Om ert fin-fina goodie paket: Måste man signa nu efter att erbjudandet kom upp, eller räknas ex. Heypoker fast jag signa där för ca 2 månader sedan? Antagligen måste man signa nu efter erbjudandet dök upp, men det skadar ju aldrig att fråga. Man måste signa efter det att goodie-pakeket dök upp Citera
kydyl Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 På sportingbet står det att man ska signa på den svenska hemsidan, betyder det att man måste välja kronor på valutan också eller går det bra att köra i dollar? (har neteller i dollar) Citera
Acencce Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 Enligt infom om goodie-powerpack kan man signa genom pokerforum.nu på Paradise Poker. Hittar dock inte siten under "erbjudanden från pokerforum.nu"? Citera
ParadiseEric Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 På sportingbet står det att man ska signa på den svenska hemsidan, betyder det att man måste välja kronor på valutan också eller går det bra att köra i dollar? (har neteller i dollar) Nej - så länge du signat upp på svenska sidan kan du sen välja vilkan valuta du vill. Mvh Sportingbet Citera
QoS Postad 7 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2006 Enligt infom om goodie-powerpack kan man signa genom pokerforum.nu på Paradise Poker. Hittar dock inte siten under "erbjudanden från pokerforum.nu"? Ett litet fel som är korrigerat numer. - QoS Citera
Aeis Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 Förstår jag det rätt att PowerPack erbjudandet inte går att kombinera med pokerforums signup bonusar på de olika sidorna som finns listade? Citera
Nusseman Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 Förstår jag det rätt att PowerPack erbjudandet inte går att kombinera med pokerforums signup bonusar på de olika sidorna som finns listade? Nej. Bonusarna får du såklart. Du kan inte kombinera det med andra goodieerbjudanden. Om du t ex signar på party och Gaming Club får du inte kortleken och kepsen från dem (om inte nån av dessa ingår i just ditt powerpack), utan enbart powerpacket. Citera
Aeis Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 Ajdå.. undrar om det går att avboka de 2 kortlekarna jag ska få;/ Självklart väljer man ju hellre 6 saker istället för 2. Citera
Nusseman Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 Skicka ett mail med dina uppgifter till goodies@pokerforum.nu så får du förhoppningsvis svar på det. Citera
arsenalrulez Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 Klar med sportingbets bonus, tänkte jag ge mej på Pokerstars för att få ett goodie-powerpack. Frågan är: 200 raked hands = 200 FPP? Citera
Quiding Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 En fråga om sportingbet, en raked hand, måste man ha varit med i potten eller räcker det med att ha fått kort o sen folda? OCH går det bra att sätta in mindre än $200 och ändå ha 100% upp till det beloppet man satte in? Tack! Mvh Johan Citera
pata Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Vad galler goodie-powerpacket, fungerar det att signa upp pa Pokerstars och Partypoker i stallet for bara en av dem och nagon av de ovriga? MVH - Pata Citera
Nusseman Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Vad galler goodie-powerpacket, fungerar det att signa upp pa Pokerstars och Partypoker i stallet for bara en av dem och nagon av de ovriga? MVH - Pata 1a. Välj en av dessa två sajter du vill signa på: PartyPoker, PokerStars1b. Välj sedan vilken din andra uppsigningssajt av nedanstående du vill signa på: PartyPoker, MultiPoker, EmpirePoker, BestPoker, 24hPoker, HeyPoker, PokerStars, TheGamingClub, SportingBet. Citera
QoS Postad 9 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2006 En fråga om sportingbet, en raked hand, måste man ha varit med i potten eller räcker det med att ha fått kort o sen folda? OCH går det bra att sätta in mindre än $200 och ändå ha 100% upp till det beloppet man satte in? Tack! Mvh Johan Fått kort räcker, det är enligt samma i postningen http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=331334#331334 Enjoy! - QoS Citera
crazy_toker Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 sportsbeting går ju ut den 15feb, har en polare som inte är medlem här på pokerforum som oxå skulle vilja ta den. men han kommer inte kunna sätta in pengar för ens typ 14-15, så min fråga är måste han spela in händerna på typ 24h om han sätter in den 14e eller har man 30 dagar på sig eller nåt sånt? Citera
kydyl Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 En fråga om sportingbet, en raked hand, måste man ha varit med i potten eller räcker det med att ha fått kort o sen folda? OCH går det bra att sätta in mindre än $200 och ändå ha 100% upp till det beloppet man satte in? Tack! Mvh Johan Fått kort räcker, det är enligt samma i postningen http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=331334#331334 Enjoy! - QoS Nej du Qos, nu är du ute på cykeln. Det räcker inte alls med att få kort. Vilket också länken du postade säger Citera
QoS Postad 11 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2006 kydyl, my bad! Läs länken och igonrera mig... - QoS Citera
allt Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Vad räknas som en raked-hand på multipoker? Citera
crazy_toker Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 sen får ni gärna svara på min fråga tack! Citera
Recommended Posts