vivi Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Jag lirade just en freeroll på parbet och hittade en del mystiska alias bland borden. Gemensamt för dessa är att ingen verkar spela och alla verkar ha en fäbless för begynnelsebokstaven m. momzzz momzzzz momzzzzz momzzzzzz momzzzzzzz mma6 mma7 från haxxorn mma8 mma9 mma10 från adgadg mma11 från kadjsbn mma12 mma13 mma14 mma15n00b mma16 mma17 mma18 mma19 mma20 mma21 mtrookiea mtrookieb mtrookiec från jkl ... ... ... mtrookiew från jkl mtrookiez mtrookiezi Dessa var endast ett par exempel på de namn jag träffade på. Vad i hela världen är det frågan om? Har botarna anfallit i stor skala eller är det bara Tain som på sitt eget lilla sätt försöker fintrimma sin klient till månadsskiftet, och i sådanna fall, vill man ha en massa spökspelare med i sitt, förmodade, renhåriga pokerparti? Citera
Guts Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Inte för att jag spelar på Expekt själv, men det är ju mkt troligt att de behöver fylla ut borden med robotar för att de spelarna som fortfarande spelar på Expekt inte ska lämna nätverket helt o hållet. Tycker iof att de kunde lagt lite mer tid på att välja alias på "bottarna". Citera
Ving Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Att lägga till en massa bottar i en freeroll känns ju lite onödigt. Men jag kan ha fel och det kanske finns en jättebra anledning? Citera
Colderose Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Är det robotarna som är de "mer än 800.000 nöjda kunderna" som de skriver på sin sajt? Citera
elkusko Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Bara man tittar på ett SnG bord för tio kan det stå att 34 observers finns vid det bordet, mkt skumt Citera
Tiggr Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Ser mer ut som en person som skapat fler konto. Om det är oseriöst kan man ofta skriva Stad: daxasrda namn: ksdfj osv för att påskynda. Citera
F.Gump Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Till Tains freerolls (+ alla andra turneringar) kan samma person regga sig till samma turnering från olika siter på nätverket. Det är därför du ser spelare "XZP1, XZP2, XZP3" alla från samma stad (dvs att det är samma spelare). Jag skulle gissa att det är därför man ser ett "toklöst" spel av många i början på Tains freerolls. Om de åker ut så går de bara in på nästa site på nätverket... Citera
ZartaN Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Jag hoppas verkligen inte att man kan vara inloggad på flera konton samtidigt. Citera
Pokemonn Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Jag hoppas verkligen inte att man kan vara inloggad på flera konton samtidigt. LOL, bra nätverk! Det verkar ju vara exakt det de gör! Citera
Nusseman Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Till Tains freerolls (+ alla andra turneringar) kan samma person regga sig till samma turnering från olika siter på nätverket.Det är därför du ser spelare "XZP1, XZP2, XZP3" alla från samma stad (dvs att det är samma spelare). Sjukt! Citera
LeoWillman Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Till Tains freerolls (+ alla andra turneringar) kan samma person regga sig till samma turnering från olika siter på nätverket.Det är därför du ser spelare "XZP1, XZP2, XZP3" alla från samma stad (dvs att det är samma spelare). Vilket du också kan göra från B2B, Prima, och diverse andra. Citera
baller Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Nä, man kan inte vara inloggad på flera clienter samtidigt. Däremot kan samma spelare anmäla sig till samma freeroll från fler skins och då ha en "andra chans" ... ie det blir en del idle spelare, men det är freerolls så vet inte om det är så himla mycket att oja sig över... Citera
LeoWillman Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Nä, man kan inte vara inloggad på flera clienter samtidigt. Däremot kan samma spelare anmäla sig till samma freeroll från fler skins och då ha en "andra chans" ... ie det blir en del idle spelare, men det är freerolls så vet inte om det är så himla mycket att oja sig över... Man kan inte vara inloggad nej, men jag brukar lira B2B söndags 20k garanterad från både heypoker, 24h och martinspoker Citera
Björnerik Postad 27 Januari , 2006 Rapport Postad 27 Januari , 2006 Lol, blir det inte stressigt? Agera, logga ut, in på ny klient, leta upp rätt bord, fan hann inte agera den handen heller, ut igen, in på Heypoker, leta upp rätt turney etc? Citera
Snusarn Postad 27 Januari , 2006 Rapport Postad 27 Januari , 2006 Är inte det något man borde kunna bli avstängd för? Citera
marss Postad 28 Januari , 2006 Rapport Postad 28 Januari , 2006 Till Tains freerolls (+ alla andra turneringar) kan samma person regga sig till samma turnering från olika siter på nätverket.Det är därför du ser spelare "XZP1, XZP2, XZP3" alla från samma stad (dvs att det är samma spelare). Vilket du också kan göra från B2B, Prima, och diverse andra. Går ju dock inte på prima iaf eftersom du endast får ha ett alias där. Då måste du ha konton för två olika personer vilket är aningen mer avancerat. Citera
Zyr Postad 28 Januari , 2006 Rapport Postad 28 Januari , 2006 eller så kanske tain vill testa hura bra sina servrar håller o loggar in med massa test-spelare som bara sitter där o postar blinds.. är väl poker sm snart o de vill väl att allt ska funka osv Citera
derra Postad 28 Januari , 2006 Rapport Postad 28 Januari , 2006 Just nu verkar det inte funka dock. Expekt hängde sig iaf och nu kommer jag inte in. Självklart var man inne i 3 stycken större potter där man förmodligen ledde i åtminstone 2. Känner jag Expekt rätt så är dom pengarna man hade inne i potten borta när man väl kommer in igen. Citera
Komodo Postad 28 Januari , 2006 Rapport Postad 28 Januari , 2006 Samma här. förmodligen är tain nere Citera
Recommended Posts