Gå till innehåll

Vilken tid på dygnet är det mest fisk?


martzen

Recommended Posts

Tjena

 

Jag har spelat några månader på PartyPoker, jag kör NL50.

Brukar spela på morgonen från klockan 8 ungefär. Då är det ofta drygt 50.000 spelare och gott om fiskar.

Efter klockan 10 minskar antalet spelare och det tightas upp ordentligt.

 

Vilka tider på dygnet är det egentligen mest fisk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar oftast mellan 06 och 16, och jag har inga problem med att hitta gott om fisk på Party.

 

Rent teoretiskt finns det ju enligt Mark Blade mest fisk mellan 18-03 (amerikansk tid alltså) då det är då som hobbylirarna kommer ut. Översätter du detta till svensk tid och inkluderar västkusten så blir det ca 03-12. Själv har jag dock som sagt inga problem med att hitta gott om fisk även på eftermiddagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja vet inte ja.. ja har mina bra perioder dagtid på party, eller säg från 10-15 nånting brukar ja spela.. har lirat en del nattetid oxå men de brukar oftast inte alls gå lika bra.

 

kanske är så att min aggro spelstil inte passar ubertomtar som synar ner med allt å inte blir rädda för en.

eller så är de för ja är så fruktansvärt trött på nätterna att ja mest sitter å klantspelar :) va vet ja.. bra inlägg va.

 

nä men kort o gott. ja gillar party på förmiddagarna, i soffan, med täcke, iklädd endast kallingar å en varm kopp kaffe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Europeisk/Svensk kvällstid är ju inte så dum heller om du hittar rätt sajt/motståndare. Engelsmännen ligger ju inte långt efter jänkarna när det gäller tomtespel, och fransoserna är fanimej långt sämre än båda de tillsammans.

 

sant efter ett par besök på aviation club de france i paris kan jag konstatera att fransmännen nog är värst...dock spelar det inte så stor roll hur dom spelar då dom klonkar runner runner trips, backdoor flushar etc är mer regel än undantag för dom

 

jag är inte bitter :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...