Ugrath Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Vunnit 7 potter genom att beta på flop. Aldrig sett så tight turneringsspel. Man får känslan av att folk foldar top pair mot potbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lillsvensson Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Undrar också om det finns någon åldersgräns på kryssning, är bara 19... Du behöver inte vara orolig, jag ska nämligen vinna kryssningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johansen Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Prickar inte en flop och när man väl plockat upp J-J går 2 allin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
felix Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Ja mer seriös freeroll får man fan leta efter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nick Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Vunnit 7 potter genom att beta på flop. Aldrig sett så tight turneringsspel. Man får känslan av att folk foldar top pair mot potbet. Uh.. här får man syn på allt och så lyckas man inte klonka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pozz2 Postad 24 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 2 all in på raken en pocket 6 som håller o en Q8 som träffar kåk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heybike Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Ute med 77 mot K9. Maniacen raisa varje hand, slog tillbaka och fick syn. 9 på flop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Så gott som tripplat efter att jag höjt pre med monstren 59o samt 79o som båda drog in fina stegar och ingen tror på mig utan går allin emd deras TP .. sen klonkar jag ju, men ändå Nu lägger du av och höja och jävlas med mig hela tiden //maskrosen_ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sneaky Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 ute. QQ mot KK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Jag rular som vanligt. Fyrdubblat nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Försökte semibluffa bort tvåpar med två överkort... Adios Staahla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NeutroN Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Ovanligt haha.. all in mot en shortstack med A,J klöver.. han visar upp A,J hjärter och får runner runner flush wie haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 22 vs A8= torsk K4 vs T9= torsk torsk+torsk = ute på plats 2xxx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berrabb Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Det var nån som fråga tidigare men inte fick svar. Vet någon vad det är för åldersgräns på kryssningen? Jag tror det är 18... Är dock inte säker då jag tror även det är ett WPT event och då brukar det väl vara 21. Men någon lycklig kommer ju vinna iaf.. Kanon struktur annars ligger just nu på 1400 marker och kan enkelt vänta på hyffsade kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 1650 efter stort spel där man klonkar efter semibluff med hålpipan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SuckItOrMuckIt Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Inte min dag idag, började med att torska ett floppat set med 4orna mot stege han synade mina pott bets med hålstegen och klonkar självklart rivern. sen ut 20 min senare när ja stälde in käramiken med JJ och fick syn av 56o. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drohr Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Inte träffat ett skit än, vare sig via flopp eller pre-flopp. Tusen pers borta dock, och finns ju fortfarande chanser kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johansen Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Det är riggat emot mig. Träffar fan ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drohr Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Sådär ja. Från 640 till 2750 på två händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 omg. Hittar AQd UTG+2. Höjer till 4 BB. Knappen går all in med 700 ungefär. Jag synar och han visar upp 97 off. Jag får både Q och flush... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidot Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 2180 och pause, vi får hoppas att alla som bara sitter och inte spelar åker nån gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
negothian Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Paus nu, bara 1500 kvar... det här klarar jag! Har 910, hur mycket har ni andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Birgerstam Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Ute på plats 21xx A2 i bb två limpare. Flopp AA2. Sb betar 150 i en 90 pott, jag slår om till 400. limpare ett foldar och sb synar. Turn 8. Sb betar 450 och jag går all in. Självklart hade han A8. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pozz2 Postad 24 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Paus nu, bara 1500 kvar... det här klarar jag! Har 910, hur mycket har ni andra? 2421 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oliverlopez Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 mmm.. 1280 o paus.. Måste börja ta lite potter nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts