Gå till innehåll

Kontor för poker där man kan arbeta sida vid sida?


Verdi

Recommended Posts

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

tips.

 

ta kontakt med klubben 08-34 10 40. finns 20 datorer typ o trådlöst nätverk för de som vill ha laptops. om intresse finns från en del folk kan de säkert ha öppet kontorstider oxå. ni kanske kan tipsa om hur ni vill datorerna ska stå o om de ska fixa lunch osv.

 

lokaler finns ju redan o gillar ni inte klubben finns det väl fler ställen som man kan fråga, typ internetcafeet på söder som vänder sig till pokerspelare.

 

aja, lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sålänge man inte sitter vid samma bord så kan det väl inte vara några problem alls?

Alltså borde cashgames gå alldeles utmärkt vid olika bord på samma site. Däremot så skulle det inte funka att ställa upp i samma turnering, för då skulle man ju kunna placeras vid samma bord. Men olika turneringar borde inte heller vara nåt problem.

 

Jag o en polare delade lägenhet en gång i tiden. Hade då en varsin dator med uppkoppling o körde både CG o MTT/STT. Funkade alldeles utmärkt att sitta vid samma bord. Detta var på Ladbrokes. Var mycket roligare att lira då. Kan inte påstå att vi vann mer dock.. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Det finns annars program som fixar en oidentifierad ip-adress från valfritt land. Jag brukar spela på min laptop i skolan och använder då en ip-adress från Frankrike då skolan har blockat nån port eller nått så att det inte går annars. Detta kan man även använda om man vill spela eller surfa anonymt (varför man nu vill göra det vet jag inte men så är det iaf ;P)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Alltså, är inte en av dom STORA fördelarna att just SLIPPA gå upp 07:00 varje morgon?

Även om tanken är god så vill det till diciplin i massor när klockan ringer 07:00 och du vet att du mycket väl kan ställa fram klockan 3 timmar till.

 

Jag är pokerspelare och gillar att sova 8-9h/dag. Är dte bra eller dåligt att sova bort så mkt av livet? (Många klarar sig på 7)

Är dte bara för att man är trött på morgonen d man vaknar man sover mer än de normala antalet timmar ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...