Verdi Postad 1 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Jo, men de här grabbarna vill ha det sämsta med ett fast jobb. (Enligt mig). Utan att få det bästa. (Månadslönen). Så det sämsta är social samvaro och normala rutiner? Du är lite av en ensamvarg va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jensation Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Jag har också varit inne på samma idé. tycker det låter som ett roligt projekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legolas Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Sen fixar man in nåt pingisbord och biljardbord då e jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosen Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 tips. ta kontakt med klubben 08-34 10 40. finns 20 datorer typ o trådlöst nätverk för de som vill ha laptops. om intresse finns från en del folk kan de säkert ha öppet kontorstider oxå. ni kanske kan tipsa om hur ni vill datorerna ska stå o om de ska fixa lunch osv. lokaler finns ju redan o gillar ni inte klubben finns det väl fler ställen som man kan fråga, typ internetcafeet på söder som vänder sig till pokerspelare. aja, lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Om jag känner mig totalt insnöad någon gång brukar jag bara ta med laptopen till högskolan och spela där, finns just knappast något mer socialt ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crazy99 Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Jag funderar på vilket namn kontoret ska ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 6 Februari , 2006 Rapport Share Postad 6 Februari , 2006 Låter mycket intressant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dostojevski Postad 6 Februari , 2006 Rapport Share Postad 6 Februari , 2006 pokeroffice? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Salesma Postad 6 Februari , 2006 Rapport Share Postad 6 Februari , 2006 Grindstugan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svinto Postad 6 Februari , 2006 Rapport Share Postad 6 Februari , 2006 Tomteverkstaden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 6 Februari , 2006 Rapport Share Postad 6 Februari , 2006 "Pokerkontoret" röstar jag på, det låter klatschigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Disturbed1 Postad 6 Februari , 2006 Rapport Share Postad 6 Februari , 2006 Sålänge man inte sitter vid samma bord så kan det väl inte vara några problem alls?Alltså borde cashgames gå alldeles utmärkt vid olika bord på samma site. Däremot så skulle det inte funka att ställa upp i samma turnering, för då skulle man ju kunna placeras vid samma bord. Men olika turneringar borde inte heller vara nåt problem. Jag o en polare delade lägenhet en gång i tiden. Hade då en varsin dator med uppkoppling o körde både CG o MTT/STT. Funkade alldeles utmärkt att sitta vid samma bord. Detta var på Ladbrokes. Var mycket roligare att lira då. Kan inte påstå att vi vann mer dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
casperfc Postad 12 Maj , 2006 Rapport Share Postad 12 Maj , 2006 Klockren idé, är det någon som har något uppe och rullar? Hör av er isf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-Lime- Postad 12 Maj , 2006 Rapport Share Postad 12 Maj , 2006 klonkdike efter Klondike där dom hittade guld! om de nu stavas så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 12 Maj , 2006 Rapport Share Postad 12 Maj , 2006 klonkdike efter Klondike där dom hittade guld! om de nu stavas så blir lätt att det förväxlas med klonk dike. Alltså någon som klonkat i diket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JOCKEMEDKNIVEN Postad 12 Maj , 2006 Rapport Share Postad 12 Maj , 2006 Grindstugan Klockrent. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gnuffe Postad 12 Maj , 2006 Rapport Share Postad 12 Maj , 2006 klonkdike efter Klondike där dom hittade guld! om de nu stavas så blir lätt att det förväxlas med klonk dike. Alltså någon som klonkat i diket. Klonk Dyke borde vara mer tankeväckande iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerTriss Postad 12 Maj , 2006 Rapport Share Postad 12 Maj , 2006 Börjar påminna om börsens glada dagar med "aktiehandlarkontor" ! En bubbla på gång ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tibbo Postad 12 Maj , 2006 Rapport Share Postad 12 Maj , 2006 Kan det inte bli lurigt med vissa pokersiter, samma/liknande ip-adresser osv... Bara att beställa ett gäng med IP-adresser, en till varje dator. Det erbjuder dem flesta större leverantörerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokermicke Postad 31 Maj , 2006 Rapport Share Postad 31 Maj , 2006 Det finns annars program som fixar en oidentifierad ip-adress från valfritt land. Jag brukar spela på min laptop i skolan och använder då en ip-adress från Frankrike då skolan har blockat nån port eller nått så att det inte går annars. Detta kan man även använda om man vill spela eller surfa anonymt (varför man nu vill göra det vet jag inte men så är det iaf ;P) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerRäven Postad 31 Maj , 2006 Rapport Share Postad 31 Maj , 2006 Alltså, är inte en av dom STORA fördelarna att just SLIPPA gå upp 07:00 varje morgon? Även om tanken är god så vill det till diciplin i massor när klockan ringer 07:00 och du vet att du mycket väl kan ställa fram klockan 3 timmar till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 31 Maj , 2006 Rapport Share Postad 31 Maj , 2006 pokeroffice? taget!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majorj Postad 31 Maj , 2006 Rapport Share Postad 31 Maj , 2006 pokeroffice? taget!!! feskekörka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
neeeheee Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2006 Ingen som har gjort detta eller är sugen fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joelsson Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2006 Alltså, är inte en av dom STORA fördelarna att just SLIPPA gå upp 07:00 varje morgon?Även om tanken är god så vill det till diciplin i massor när klockan ringer 07:00 och du vet att du mycket väl kan ställa fram klockan 3 timmar till. Jag är pokerspelare och gillar att sova 8-9h/dag. Är dte bra eller dåligt att sova bort så mkt av livet? (Många klarar sig på 7) Är dte bara för att man är trött på morgonen d man vaknar man sover mer än de normala antalet timmar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts